Je lijkt net Brian. Dit heeft 0 te maken met Huub.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:38 schreef Huubsnekkiebreken het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk omdat de Huublovers zich zo onsportief en gefrustreerd uitten hier!![]()
Ja hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 23:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mag ik deze quote ff in het Jaap jaardag topic kopieren?
onsportief en gefrustreerd is: trappen als iemand op de grond ligt! in die mooie sport,,,(?)quote:Op zondag 17 februari 2008 23:38 schreef Huubsnekkiebreken het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk omdat de Huublovers zich zo onsportief en gefrustreerd uitten hier!![]()
Kap met dat gezuig.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:39 schreef Huubsnekkiebreken het volgende:
[..]
Zal helemaal geloofwaardig zijn als de Nederlandse Boksbond de mening van een Huublovertje gaat vermelden op een beker!
Dat komt omdat Brian de gewoonte heeft om nog even tegen je hoofd te trappen als je op de grond ligt.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Eerder andersom, bij Huub is het altijd spel, en bij Brian niet.
Afgelopen week heeft Huub Brian nog geslagen, dat moet Brian eens doen, dan wordt er een hele COS over geschreven hoe verrot hij wel niet is.
....
Thanks Mokum, altijd mensen aanwezig op Fok die de ernst van de zaak inzien.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier knul, heb je ook een beker!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Over Huub gesproken, wat doet hij nu?
Oeh mijn heldquote:Op zondag 17 februari 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ik morgen een bekertjes-winkel uitloop staat er op mijn beker "K1 Champion of the world"
Welke wedstrijd had je het ook al weer over?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef Huubsnekkiebreken het volgende:
[..]
Heb jij de beelden gezien lieverd? Heb jij ENIG verstand van Muay Thai lieverd??![]()
![]()
Doe niet zo frustrated!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh mijn heldMag ik je aanraken??
![]()
Saxay!!!
mag ik je aanraken terwijl je geen kleding aan hebt?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh mijn heldMag ik je aanraken??
![]()
Saxay!!!
OEW! Saxay!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:41 schreef Huubsnekkiebreken het volgende:
Tsja Huublovers die die flauwekul van Huub gisterennacht en de overige 3 "gast" spelers is dus FALIKANT mislukt!! MOehahahahahahahahahaha incasseren is jullie vreemd net als jullie "grote" held Huub.
Ja, erg vreemd, lijkt wel of hij opdracht heeft om erover te zwijgen.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:44 schreef Kinga het volgende:
Huub blijft lekker op de achtergrond...
zo kwam hij ook al binnen...maar ja in die zooi let niemand meer op..........quote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoor Mikey nu al een paar keer over na-trappen, maar er is GVD niemand die er effe op ingaat ......
huub heeft nu ff geen grote bek meer.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ik heb zoveel bekers voor relativeren, dat wil je niet weten...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Thanks Mokum, altijd mensen aanwezig op Fok die de ernst van de zaak inzien.![]()
Huub hoort aan wat hij gemist heeft. De mensen die daar ook waren komen allemaal langs.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:44 schreef Kinga het volgende:
Mij??quote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
mag ik je aanraken terwijl je geen kleding aan hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |