abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56804814
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef neehe het volgende:

[..]

Op de beker staat WINNAAR.
Ben jij altijd zo goedgelovig?
X
X
X
pi_56804828
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Hoor je ook eens van de kenners
Tja, dat vindt de zelf benoemde redactie van een of ander obscure website. NIet alles geloven hoor.

Wat is de officiele uitslag ook al weer?
Make my day!
pi_56804849
Ik mag toch aannemen dat nu die wedstrijd voorbij is, de trainingsuitjes van Brian ook afgelopen zijn?
pi_56804853
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

als je totaal geen verstand van vechtsporten hebt ... wil je dan aub geen dingen posten die daar betrekking op hebben ? De wedstrijd heeft wel plaatsgevonden .. de uitslag is alleen No contest.. dus dat wil zeggen dat de uitslag niet geldig is.. niet dat de wedstrijd niet gespeeld is, sowieso had brian zn tegenstander al vanaf de eerste 10 seconden totaal overrulled..
Hoe komt het dan dat Brian wel een beker heeft, terwijl het No Contest en dus de uitslag niet geldig is?????
pi_56804879
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:34 schreef tipsch het volgende:
Ik mag toch aannemen dat nu die wedstrijd voorbij is, dat hele Brian en z'n traininguitjes-verhaal ook klaar is?
Nou, ik weet het niet. Hij had het erover dat hij maandag gelijk weer ging beginnen met trainen. Dit onder protest van Amanda, want die wilde eerst even rust. (Alsof ze zelf meetrained...)
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_56804880
Brian wel of geen winnaar?
K1 MAX ZONDAG 17 FEBRUARI BRIAN-YURI

Oh en dat uitlokken en uitschelden. Niet doen!
Go hard or go home
pi_56804884
quote:

[..]

als je totaal geen verstand van vechtsporten hebt ... wil je dan aub geen dingen posten die daar betrekking op hebben ? De wedstrijd heeft wel plaatsgevonden .. de uitslag is alleen No contest.. dus dat wil zeggen dat de uitslag niet geldig is.. niet dat de wedstrijd niet gespeeld is, sowieso had brian zn tegenstander al vanaf de eerste 10 seconden totaal overrulled..
Dan nog zullen we nooit weten of Brian gewonnen zou hebben en blijft het speculatie van jouw kant.
En daar mag je Brian voor bedanken.
Officieel is de uitslag No contest...wat je er zelf ook van vindt.
Ik kan dat niet voor je veranderen...
Make my day!
pi_56804896
Ik heb uit een zeer betrouwbare bron dat Brian helemaal niets heeft gewonnen. Hij is niet gediskwalificeerd en dat was echt ongelofelijk want hij trapte zijn tegenstander tegen het hoofd terwijl deze al op de grond lag. Verder was het een No-Contest, wat inhoud: Geen uitslag, dus geen winnaar. En in dit geval schandalig dat de Rat niet gedikwalificeerd is
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_56804900
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:34 schreef tipsch het volgende:
Ik mag toch aannemen dat nu die wedstrijd voorbij is, dat Brian en trainingsuitjes nu ook afgelopen zijn?
Hij mag nog naar de biosscoop en daarna heeft hij optredens met Amanda.Dus wees maar niet bang dat Brian stil zit.
pi_56804901
quote:

[..]

En als ik morgen een bekertjes-winkel uitloop staat er op mijn beker "K1 Champion of the world"
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zondag 17 februari 2008 @ 23:37:01 #261
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56804908
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:30 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Opdracht van de FEBO?
Het is wel weer een mooi media momentje als Brain blijkt gelogen te hebben, maar ach,
dit gelukkie zal ons wel weer bespraart blijven. Brain is onschendbaar, dat zie je nu maar weer.
Hij is inderdaad zonder één schrammetje uit die wedstrijd gekomen. (Helaas)
Ik lig in een deuk als de officiele K1 organisatie hier ruchtbaarheid aan gaat geven.
Wat ze eigenlijk wel verplicht zijn, K1 is geen kleine organisatie, dat is wereldwijd.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56804915
Als Huub zo verliefd is op Claire waarom is hij dan zo timide....als je echt hoteldebotel verliefd op iemand bent ben je niet zo down dunkt me...
Hedda was ook bij het gevecht vanavond....

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 17-02-2008 23:43:02 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56804919
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:36 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hij mag nog naar de biosscoop en daarna heeft hij optredens met Amanda.Dus wees maar niet bang dat Brian stil zit.
Goed he, die verdeling GVD
pi_56804924
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Nee je had het over mensen die op Huupje 'soppen'. Daar sop ik absoluut niet op en ben het niet eens met die kul-vertoning van Brain (!) die met een beker binnenhuppelt alsof hij het 'gemaakt' heeft.
ach dat noemen ze tv maken
so what
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_56804936
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:32 schreef Frasier het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk dat de Nederlandse boksbond een beker geeft als hij officieel niet gewonnen had??

Welkom in de wereld van de gefrustreerde Huub lovers!
Huublovers houden van mij!
  zondag 17 februari 2008 @ 23:38:03 #266
130755 Kinga
versier hier
pi_56804940
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:36 schreef Borga het volgende:
Ik heb uit een zeer betrouwbare bron dat Brian helemaal niets heeft gewonnen. Hij is niet gediskwalificeerd en dat was echt ongelofelijk want hij trapte zijn tegenstander tegen het hoofd terwijl deze al op de grond lag. Verder was het een No-Contest, wat inhoud: Geen uitslag, dus geen winnaar. En in dit geval schandalig dat de Rat niet gedikwalificeerd is
Mag ik deze quote ff in het Jaap jaardag topic kopieren?
  zondag 17 februari 2008 @ 23:38:12 #267
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_56804943
quote:

[..]

de uitslag is alleen No contest.. dus dat wil zeggen dat de uitslag niet geldig is... zeg JIJ...?
pi_56804946
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:32 schreef Frasier het volgende:

[..]

Eerder andersom, bij Huub is het altijd spel, en bij Brian niet.
Afgelopen week heeft Huub Brian nog geslagen, dat moet Brian eens doen, dan wordt er een hele COS over geschreven hoe verrot hij wel niet is.
En op die beker staat Winnaar, wat ik er van denk staat er niet bij.
pi_56804962
Ik ga muten.
pi_56804963
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik lig in een deuk als de officiele K1 organisatie hier ruchtbaarheid aan gaat geven.
Wat ze eigenlijk wel verplicht zijn, K1 is geen kleine organisatie, dat is wereldwijd.

Bah!

[ Bericht 20% gewijzigd door Noek op 17-02-2008 23:41:22 ]
pi_56804971
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

En als ik morgen een bekertjes-winkel uitloop staat er op mijn beker "K1 Campion of the world"
Stuur dan een foto naar DGK, voor Brian en de rest?
Make my day!
pi_56804991
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:38 schreef neehe het volgende:

[..]

Eerder andersom, bij Huub is het altijd spel, en bij Brian niet.
Afgelopen week heeft Huub Brian nog geslagen, dat moet Brian eens doen, dan wordt er een hele COS over geschreven hoe verrot hij wel niet is.
En op die beker staat Winnaar, wat ik er van denk staat er niet bij.
Zal helemaal geloofwaardig zijn als de Nederlandse Boksbond de mening van een Huublovertje gaat vermelden op een beker!
pi_56804992
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:37 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

ach dat noemen ze tv maken
so what
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56805000
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

En als ik morgen een bekertjes-winkel uitloop staat er op mijn beker "K1 Champion of the world"

Hier knul, heb je ook een beker!
pi_56805012
quote:

[..]

betekend dat hij DGK gewonnen heeft

shhhht

niet verder vertellen
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties