Tja, dat vindt de zelf benoemde redactie van een of ander obscure website. NIet alles geloven hoor.quote:
Hoe komt het dan dat Brian wel een beker heeft, terwijl het No Contest en dus de uitslag niet geldig is?????quote:Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]als je totaal geen verstand van vechtsporten hebt ... wil je dan aub geen dingen posten die daar betrekking op hebben ? De wedstrijd heeft wel plaatsgevonden .. de uitslag is alleen No contest.. dus dat wil zeggen dat de uitslag niet geldig is.. niet dat de wedstrijd niet gespeeld is, sowieso had brian zn tegenstander al vanaf de eerste 10 seconden totaal overrulled..
Nou, ik weet het niet. Hij had het erover dat hij maandag gelijk weer ging beginnen met trainen. Dit onder protest van Amanda, want die wilde eerst even rust. (Alsof ze zelf meetrained...)quote:Op zondag 17 februari 2008 23:34 schreef tipsch het volgende:
Ik mag toch aannemen dat nu die wedstrijd voorbij is, dat hele Brian en z'n traininguitjes-verhaal ook klaar is?
Dan nog zullen we nooit weten of Brian gewonnen zou hebben en blijft het speculatie van jouw kant.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]als je totaal geen verstand van vechtsporten hebt ... wil je dan aub geen dingen posten die daar betrekking op hebben ? De wedstrijd heeft wel plaatsgevonden .. de uitslag is alleen No contest.. dus dat wil zeggen dat de uitslag niet geldig is.. niet dat de wedstrijd niet gespeeld is, sowieso had brian zn tegenstander al vanaf de eerste 10 seconden totaal overrulled..
Hij mag nog naar de biosscoop en daarna heeft hij optredens met Amanda.Dus wees maar niet bang dat Brian stil zit.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:34 schreef tipsch het volgende:
Ik mag toch aannemen dat nu die wedstrijd voorbij is, dat Brian en trainingsuitjes nu ook afgelopen zijn?
En als ik morgen een bekertjes-winkel uitloop staat er op mijn beker "K1 Champion of the world"quote:
Ik lig in een deuk als de officiele K1 organisatie hier ruchtbaarheid aan gaat geven.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:30 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Opdracht van de FEBO?
Het is wel weer een mooi media momentje als Brain blijkt gelogen te hebben, maar ach,
dit gelukkie zal ons wel weer bespraart blijven. Brain is onschendbaar, dat zie je nu maar weer.
Hij is inderdaad zonder één schrammetje uit die wedstrijd gekomen. (Helaas)
Goed he, die verdelingquote:Op zondag 17 februari 2008 23:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij mag nog naar de biosscoop en daarna heeft hij optredens met Amanda.Dus wees maar niet bang dat Brian stil zit.
ach dat noemen ze tv makenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee je had het over mensen die op Huupje 'soppen'. Daar sop ik absoluut niet op en ben het niet eens met die kul-vertoning van Brain (!) die met een beker binnenhuppelt alsof hij het 'gemaakt' heeft.
quote:
Mag ik deze quote ff in het Jaap jaardag topic kopieren?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:36 schreef Borga het volgende:
Ik heb uit een zeer betrouwbare bron dat Brian helemaal niets heeft gewonnen. Hij is niet gediskwalificeerd en dat was echt ongelofelijk want hij trapte zijn tegenstander tegen het hoofd terwijl deze al op de grond lag. Verder was het een No-Contest, wat inhoud: Geen uitslag, dus geen winnaar. En in dit geval schandalig dat de Rat niet gedikwalificeerd is
de uitslag is alleen No contest.. dus dat wil zeggen dat de uitslag niet geldig is... zeg JIJ...?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
Eerder andersom, bij Huub is het altijd spel, en bij Brian niet.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als de officiele K1 organisatie hier ruchtbaarheid aan gaat geven.
Wat ze eigenlijk wel verplicht zijn, K1 is geen kleine organisatie, dat is wereldwijd.
Stuur dan een foto naar DGK, voor Brian en de rest?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ik morgen een bekertjes-winkel uitloop staat er op mijn beker "K1 Campion of the world"
Zal helemaal geloofwaardig zijn als de Nederlandse Boksbond de mening van een Huublovertje gaat vermelden op een beker!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Eerder andersom, bij Huub is het altijd spel, en bij Brian niet.
Afgelopen week heeft Huub Brian nog geslagen, dat moet Brian eens doen, dan wordt er een hele COS over geschreven hoe verrot hij wel niet is.
En op die beker staat Winnaar, wat ik er van denk staat er niet bij.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ik morgen een bekertjes-winkel uitloop staat er op mijn beker "K1 Champion of the world"
betekend dat hij DGK gewonnen heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |