Ik denk dat ze hem nog gemist hebben ookquote:Op zondag 17 februari 2008 23:21 schreef Yavido het volgende:
Brian is nog maar net terug, en trekt zich alweer terug voor een onderonsje. Onderwerp: Huub
Waar slaat dat nou op ?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Donder jij nou is, op achterlijke kneus.
Dit is de dreiging die alle miljonairs dus al tijden voelen. Amanda vooraan, zo domquote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Kinga het volgende:
OHHHHHHHHHHHHH Luister nou naar die psycho!!!!
"Nu weten ze wel, dat als ik de pan uit flip...."
Amanda: "Dat ie dood is"
ZIEK ZIEK ZIEK
Ah, USB stick is aan Kenneth gegeven dus?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat dus dingen van Japio uit printen.En nu weet iedereen als Brian de pan uitflipt Huub dood is.Dat de Febo het maar weet.
De sfeer werd even echt grimmig waarbij die twee even lieten zien hoe ze het normaal zouden oplossenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Kinga het volgende:
Amanda: "Dat ie dood is"
ZIEK ZIEK ZIEK
Des te meer reden voor de FEBO om hem snel te elimineren van het spel. De bewaking zou maar eens te laat kunnen zijn. Zitten ze opgescheept met een lijk in die kooi.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat dus dingen van Japio uit printen.En nu weet iedereen als Brian de pan uitflipt Huub dood is.Dat de Febo het maar weet.
Kinders die alleen maar komen posten om te "provoceren" worden gemist als kiespijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op ?
Gefrustreerd omdat Brian gewonnen heeft ?
Ik kan gewoon niet in woorden uitdrukken hoe ik van Brian walg.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:27 schreef pullup het volgende:
[..]
De sfeer werd even echt grimmig waarbij die twee even lieten zien hoe ze het normaal zouden oplossen
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Kinga het volgende:
Amanda: "Dat ie dood is" dat ik dood ben"
ZIEK ZIEK ZIEK
Heeft Brian gewonnen dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op ?
Gefrustreerd omdat Brian gewonnen heeft ?
de febo mag zich gaan beraden hoe ze dit weer onder het karpet gaan vegen want dit komt uiteraard uit!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ah, USB stick is aan Kenneth gegeven dus?
Boeiend!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:27 schreef riri het volgende:
Mikey: Lieke ziet er heel goed uit...Quintin en Lieke gaan binnenkort naar Ibiza
Gaat heel goed tussen die twee...
Zeggen ze gewoon dat Huub van de trap is afgelazerd of het was zelfbescherming.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Des te meer reden voor de FEBO om hem snel te elimineren van het spel. De bewaking zou maar eens te laat kunnen zijn. Zitten ze opgescheept met een lijk in die kooi.
Die kunnen ze toch moeilijk onder het vloerkleed schuiven
Dat is mooi, altijd leuk zoiets te horen... Net zoals Bart en Lesley.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:27 schreef riri het volgende:
Mikey: Lieke ziet er heel goed uit...Quintin en Lieke gaan binnenkort naar Ibiza
Gaat heel goed tussen die twee...
Hoor je ook eens van de kennersquote:Op zondag 17 februari 2008 23:23 schreef mazaru het volgende:
Brian verdient respect dat hij toch de ring in dorst te stappen en mag volgens onze redactie ondanks dat hij als nieuweling de fout maakte om zijn tegenstander te trappen terwijl deze naar de grond ging, de overwinning wel degelijk op zijn naam schrijven.
Bron: http://www.kickboxing.nl/uitslag-gevecht-brian-gouden-kooi.html
Mag ik dan de conclusie trekken dat je niet meer spoort als je zo lang wordt afgezonderd van de buitenwereld.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:27 schreef Yavido het volgende:
Brian's ware aard komt naar boven. Huub mag echt uitkijken, Amanda bevestigd. Huub's nek kan wel eens gebroken worden als Brian het even niet meer trekt......
Opdracht van de FEBO?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die klopt nooit
Maar hij weet ook wel dat dit gegarandeerd uit gaat komen
En dan wordt dit weer een nieuw schaammomentje voor hem.
Als die nou gewoon eerlijk had verteld hoe het gegaan is, en die nepbeker in de auto had laten liggen. Dan was het pas een vent geweest
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef agter het volgende:
[..]
Dat laatste zullen we door toedoen van Brian NOOIT weten.
De wedstrijd heeft officieel NIET plaatsgevonden.
Dus wat jij schrijft is speculatie.
Neuh. Is Brian-eigen.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik dan de conclusie trekken dat je niet meer spoort als je zo lang wordt afgezonderd van de buitenwereld.
Blijkbaar toch niet zulke kenners. Feiten zijn feiten, no-contest betekent geen wedstrijd en geen winnaar of verliezer.quote:
Op de beker staat WINNAAR.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kinders die alleen maar komen posten om te "provoceren" worden gemist als kiespijn.
ps. Brain heeft niet gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |