Koekje erbij?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ons aller Janetje, KLB-mod, heeft besloten om te stoppen met het modden van KLB![]()
![]()
Janetje vond het na 1,5 jaar wel genoeg en kan de motivatie niet meer opbrengen om de kut-users op KLB te begeleiden. De koek is op, het modden was niet leuk meer en dan is het voor iedereen beter dat je stopt.
Ach, ik ben tenminste wel IBTL.quote:Ze kan er met andere woorden niet meer mee omgaan.![]()
quote:Wij, de KLB-mods, vinden het ontzettend jammer dat ze gaat. Want wie gaat er nu koffie halen?Wij willen Janetje hartelijk bedanken voor al haar werk en de ontzettend leuke tijd op KLB
Ze blijft wel gewoon die vieze donkerblauwe kleur houden want ze blijft actief voor de FP ( Frontpage
)
Tuulk, ik kom gewoon nog lekker meebabbelen.quote:JJe bent lief en je komt toch nog wel eens terug naar het gekkenhuis dat KLB heet he?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dream it, I live it.
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ons aller Janetje, KLB-mod, heeft besloten om te stoppen met het modden van KLB![]()
![]()
Janetje vond het na 1,5 jaar wel genoeg en kan de motivatie niet meer opbrengen om de kut-users op KLB te begeleiden. De koek is op, het modden was niet leuk meer en dan is het voor iedereen beter dat je stopt.
Ze kan er met andere woorden niet meer mee omgaan.![]()
Wij, de KLB-mods, vinden het ontzettend jammer dat ze gaat. Want wie gaat er nu koffie halen?Wij willen Janetje hartelijk bedanken voor al haar werk en de ontzettend leuke tijd op KLB
Ze blijft wel gewoon die vieze donkerblauwe kleur houden want ze blijft actief voor de FP ( Frontpage
)
JJe bent lief en je komt toch nog wel eens terug naar het gekkenhuis dat KLB heet he?
![]()
Nope.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:16 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom staat het eigenlijk eerder in KLB dan in MED.
Is het soms een garpje?
Hij weet niet wie de koffie nu moet halen.quote:
Dat kunnen we beter over jou zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:14 schreef Elixabete het volgende:
werd tijd dat die gaat!
Bob-B.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij weet niet wie de koffie nu moet halen.
Ik twijfel nog.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bob-B.
Opgelost slotje.
Zet je je laatste slotje in KLB hierop?
Wat jammer voor jou tochquote:Op zondag 17 februari 2008 20:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat kunnen we beter over jou zeggen.
Die heeft heul geen tietjesquote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bob-B.
Opgelost slotje.
Zet je je laatste slotje in KLB hierop?
Maar als we nou allemaal 1 euro in de pot gooien, dan kan een of andere italiaanse chirurg dat toch wel veranderen?quote:
We hebben nog niet genoeg omgebouwde fokkers?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar als we nou allemaal 1 euro in de pot gooien, dan kan een of andere italiaanse chirurg dat toch wel veranderen?
*Proestquote:Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben nog niet genoeg omgebouwde fokkers?
en nu is er niemand die me nog tegen houdtquote:Op zondag 17 februari 2008 20:26 schreef RickoKun het volgende:
Mijn god, niet Bob-B!
Die heeft in die al zo pauperig-korte carriere van hem al meer slotjes op mijn phatte topiques gezet dan Janet bij elkaar!
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en nu is er niemand die me nog tegen houdt
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb gepost in een sticky topic!
jullie mogen mij beide aanrakenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
O kut ik heb zelf ook in een stikkie topic gepost![]()
![]()
Maar dan gaat het "quote:Op zondag 17 februari 2008 20:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en nu is er niemand die me nog tegen houdt
Oh oh..quote:
Ja voor je het weet besmetten ze mijquote:Op zondag 17 februari 2008 20:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh oh..
Hier jongens.. pak er maar een:
[ afbeelding ]
Je eigen klonen jaquote:Op zondag 17 februari 2008 20:21 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wat jammer voor jou toch
Er zijn heel veel users die deze commie girl graag willen behouden
Is...is..Fiets..een man?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:41 schreef Bob-B het volgende:
Geen vrouwelijke charmes meer om de mannelijke modjes in toom te houden![]()
Naja.. man.. man..quote:
Niet als jij dat niet wilquote:
Wie wil jou nou aanrakenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja voor je het weet besmetten ze mij
idem over jouquote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wie wil jou nou aanraken[ afbeelding ]
Kom naar een meet en zeg dat in onze gezichten, na eerst een bukkakefest snijden we rustigjes je keeltje door en urineren over je lelijke hoofdquote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef Elixabete het volgende:
[..]
idem over jou
damn wat een fucktards in die fobo van je
ik heb wel wat beters te doen dan cyberrukkertjes te bezoekenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kom naar een meet en zeg dat in onze gezichten, na eerst een bukkakefest snijden we rustigjes je keeltje door en urineren over je lelijke hoofd
Schijterdquote:Op zondag 17 februari 2008 21:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen dan cyberrukkertjes te bezoeken
ah, een liefhebber van snufquote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kom naar een meet en zeg dat in onze gezichten, na eerst een bukkakefest snijden we rustigjes je keeltje door en urineren over je lelijke hoofd
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef remlof het volgende:
TheSorrow, Elixabete, kappen!
Je hebt me in de steek gelaten. Ik moest een daad stellenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef postmortum het volgende:
janetje sorry dat ik de laatste tijd niet meer veel online ben , ik wist dat je me ging missen , maar om nu gelijk het af te trapen gaat ook een beetje te ver![]()
Is er niet.quote:By the way waar is de paint in de OP?
Naja, dat 'goeie' is user-afhankelijk natuurlijk.quote:
Iedereen vind het toch slecht nieuws dat je weg gaat ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja, dat 'goeie' is user-afhankelijk natuurlijk.
Eens. Ik neem het mee naar achter.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Dat ik nog steeds geen MOD ben vind ik nog steeds betreurenswaardig.
Is dit de verkapt "ik wil je anaal bevredigen in het hok" achter meenemen of gewoon ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eens. Ik neem het mee naar achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |