idem over jouquote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wie wil jou nou aanraken[ afbeelding ]
Kom naar een meet en zeg dat in onze gezichten, na eerst een bukkakefest snijden we rustigjes je keeltje door en urineren over je lelijke hoofdquote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef Elixabete het volgende:
[..]
idem over jou
damn wat een fucktards in die fobo van je
ik heb wel wat beters te doen dan cyberrukkertjes te bezoekenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kom naar een meet en zeg dat in onze gezichten, na eerst een bukkakefest snijden we rustigjes je keeltje door en urineren over je lelijke hoofd
Schijterdquote:Op zondag 17 februari 2008 21:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen dan cyberrukkertjes te bezoeken
ah, een liefhebber van snufquote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kom naar een meet en zeg dat in onze gezichten, na eerst een bukkakefest snijden we rustigjes je keeltje door en urineren over je lelijke hoofd
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef remlof het volgende:
TheSorrow, Elixabete, kappen!
Je hebt me in de steek gelaten. Ik moest een daad stellenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef postmortum het volgende:
janetje sorry dat ik de laatste tijd niet meer veel online ben , ik wist dat je me ging missen , maar om nu gelijk het af te trapen gaat ook een beetje te ver![]()
Is er niet.quote:By the way waar is de paint in de OP?
Naja, dat 'goeie' is user-afhankelijk natuurlijk.quote:
Iedereen vind het toch slecht nieuws dat je weg gaat ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja, dat 'goeie' is user-afhankelijk natuurlijk.
Eens. Ik neem het mee naar achter.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Dat ik nog steeds geen MOD ben vind ik nog steeds betreurenswaardig.
Is dit de verkapt "ik wil je anaal bevredigen in het hok" achter meenemen of gewoon ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eens. Ik neem het mee naar achter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |