GERECHTIGHEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VUILE KLOOTZAK!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:49 schreef mootie het volgende:
Woepsie van VOL:
Mijn zwager net aan de foon die is daar: Brian heeft hem idd nagetrapt, wedstrijd is gestaakt en heel vechtse banen fluit Brian uit.
Ik fluit mee! Saxay!!
Wat geweldigquote:Op zondag 17 februari 2008 20:49 schreef mootie het volgende:
Woepsie van VOL:
Mijn zwager net aan de foon die is daar: Brian heeft hem idd nagetrapt, wedstrijd is gestaakt en heel vechtse banen fluit Brian uit.
Ik fluit mee! Saxay!!
Me Likequote:Op zondag 17 februari 2008 20:49 schreef mootie het volgende:
Woepsie van VOL:
Ik fluit mee! Saxay!!
Ik verhoog met 50 ceepees.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef avonne het volgende:
50 CP dat Amanda dat interpreteerd als "de hele tent stond op zijn kop"
Dat is echt zuur voor Brian! En verdiend, natrappen in een sportieve ontmoetingquote:Op zondag 17 februari 2008 20:49 schreef mootie het volgende:
Woepsie van VOL:
Ik fluit mee! Saxay!!
Eerst maar eens luisteren wat die rat zelf gaat vertellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet het hierinJaap Jaardag: Spel-info topic. Lees dit!
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even op Brian en Amanda hoor, die zullen de waarheid wel vertellen. *proest*
Als dit echt letterlijk waar is zou het gewoon een gewonnen partij voor Brian moeten zijn....je hoeft pas te stoppen met vechten als je tegenstander neer is (lees op de grond ligt of op zijn knieen zit) of na interventie van de scheidsrechter. "In zijn val" is nog geen neer en dus is een no contest een rare uitslag.:?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:39 schreef mootie het volgende:
Brian wint in 1e ronde zwaar op k.o. met een high kick en trapt zijn tegenstander in zijn val nog na, gezien de scheids er niet op tijd bij was! Zijn tegenstander staat pas na 10 min op
Veel boeh geroep ... Brian wordt niet gewaardeerd .
Uitslag; no contest
Net apen he ?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt agressief van dat "saxay" gepost hier
Ik lees daar "No Contest" dat de wedstrijd dus wordt behandeld als niet hebbende plaatsgevonden, omdat Yuri onreglementair KO ging (natrappen tijdens de val)quote:Op zondag 17 februari 2008 20:39 schreef mootie het volgende:
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=21308&perpage=15&pagenumber=5
Gediskwalificeerd!!
Uuuuuuubersaxaaaaayyy!!!
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even op Brian en Amanda hoor, die zullen de waarheid wel vertellen. *proest*
Ik denk dat Hans niet blij zal zijn. Dit is in die sport natuurlijk not done en daar zal hij op aangesproken worden.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is echt zuur voor Brian! En verdiend, natrappen in een sportieve ontmoeting![]()
Ben benieuwd of Hans Hondekop nog steeds een fan van Brian blijft ?
Schrijf ik dat? Ik had meer in gedachte dat ze vanuit achter misschien de bewoners op de hoogts zouden houden. Maar goed wat maakt het uit. De beste stuurlui staan hier weer aan wal. Hij doet het toch maar even. En da theeft niets te maken of je hem nou wel of niet mag. Botje bulding ( Huub) durft niet...quote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof Hans zo heilig is en was vroeger.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik denk dat Hans niet blij zal zijn. Dit is in die sport natuurlijk not done en daar zal hij op aangesproken worden.
Nee, Huub kijkt wel uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Ik had meer in gedachte dat ze vanuit achter misschien de bewoners op de hoogts zouden houden. Maar goed wat maakt het uit. De beste stuurlui staan hier weer aan wal. Hij doet het toch maar even. En da theeft niets te maken of je hem nou wel of niet mag. Botje bulding ( Huub) durft niet...
Eindelijk een kennerquote:Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef Jajong het volgende:
Brian schijnt Yuri een hoge trap te hebben gegeven en tijdens diens val trapte hij nog een keer. Als dit waar is heeft Brian niks verkeerd gedaan want zolang een vechter de grond niet raakt met zijn knie, kont of handen etc. 'vecht' hij nog steeds net zolang tot de scheidsrechter ertussen kwam.
Dus stop maar met haten Brian heeft die jongen gewoon gesloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |