Utregquote:Op zondag 17 februari 2008 16:23 schreef RemcoW85 het volgende:
Wedstrijd afgelopen:
Utrecht 1 - 4 VVV-Venlo
Nou Vitesse wordt het nietquote:
Doorgebroken Slory onderuit schoffelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef Zjakkie het volgende:
Waarom krijgt ie rood?
Nou dat viel ook wel weer meequote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doorgebroken Slory onderuit schoffelen.
Even een accountje aanmaken hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 16:22 schreef Enchanter het volgende:
Voor degene die na de wedstrijden nog even willen lachen
http://www.azfanpage.nl/forum/
Ernstig toch.quote:
Dirk wilt niet dat van Gaal vertrekt. Anders bestaat de kans dat van Gaal naar ons Aller Ajax komt en dat wilt Dirk niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Louis van Gaal moet nu zijn koffers pakken. Zijn positie is onhoudbaar, ook al ontkent hij in alle toonaarden.
Het was wel ontzettend bagger hoor, van beide kanten. Gelijkspel was verdiend geweest.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef TC03 het volgende:
Mensen die 'lucky Feyenoord' roepen.Het was geen beste wedstrijd, maar Feyenoord scoort wel en Vitesse niet. Dat is niet 'lucky'.
Ik sla hem even op, mochten wij nog ooit eens in de blessuretijd de winnende makenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef TC03 het volgende:
Mensen die 'lucky Feyenoord' roepen.Het was geen beste wedstrijd, maar Feyenoord scoort wel en Vitesse niet. Dat is niet 'lucky'.
Intertoto kan nog netquote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een schande ook, waren ze dit jaar nog in de run voor CL (?), volgend jaar spelen ze niet eens Uefa met een beetje pech
LUCKY FEYENOORD!!!! IK ZEG HET JE COÑO!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef TC03 het volgende:
Met een beetje pech? Die UEFA Cup halen ze echt niet meer hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een schande ook, waren ze dit jaar nog in de run voor CL (?), volgend jaar spelen ze niet eens Uefa met een beetje pech
Ja, maar dan is het niet per se lucky.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het was wel ontzettend bagger hoor, van beide kanten. Gelijkspel was verdiend geweest.
Is ook laf, maar liever laf dan verliezen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De rest van het team kan zo de Noordzee in
Wat een laf voetbal.
Vorige keren wel, maar deze interviewer stelde hele normale vragen hoor. Niks mis mee.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef Urquhart het volgende:
Die verslaggevers tegenover Van Gaal zijn ook triest hoorZo doorzichtig elke week.
Ze zijn gewoon doodsbang voor hem. 1 Foute opmerking en Louis wil nooit meer met je praten. Dat is als verslaggever niet echt handig natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef Urquhart het volgende:
Die verslaggevers tegenover Van Gaal zijn ook triest hoorZo doorzichtig elke week.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef RemcoW85 het volgende:
"Mensen thuis hebben weer fantastische televisie" als de interviewer V Gaal op de kast wil krijgen.
"Nederlaag komt niet zo hard aan"
"Bent u ook zo lang met Ron Jans bezig geweest"
'Vind u dit normaal?"
"Ja, lijkt me wel dat ik wil stoppen met dit interview".
V Gaal op de kast uiteindelijk.
Van Gaal zei wel degelijk dat Groningen de beste kans heeft gehad. Dan komt die verslaggever even later met de opmerking dat Van Gaal Groningen tekort doet. Hij wil gewoon die reactie van Van Gaal op tv, dat merk je wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vorige keren wel, maar deze interviewer stelde hele normale vragen hoor. Niks mis mee.
Zoiets zegt ie echt vaakquote:Op zondag 17 februari 2008 16:46 schreef venomsnake het volgende:
V Gaal: Maar als jij dat wilt zeggen.....
Das waarquote:Op zondag 17 februari 2008 16:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Is ook laf, maar liever laf dan verliezen.
Ja, echt lachenquote:
Ach, hij heeft de punten.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Ron Jans krijgt ondertussen geen enkele vraag. Best zuur eigenlijk...
Had ie Koevermans maar niet moeten wegjagenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef venomsnake het volgende:
Hij blijft maar over Alves zemelen..
Kom op zeg, zo'n goede selectie. Wat een kul..
Lopen toch een paar spelers rond die ik best bij Groningen had willen zien hoor.quote:
Er zitten een aantal goede spelers tussen ja, maar deze zijn ook wel op één hand te tellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lopen toch een paar spelers rond die ik best bij Groningen had willen zien hoor.
Een Dembele bijvoorbeeld.
Hoewel... Ik ben erg tevreden met onze selectie
quote:Van Gaal: "Dit is een houvast"
AZ verloor vanmiddag met 2-1 van FC Groningen, maar trainer Louis van Gaal vond het duel desondanks hoop geven.
"Dit is een houvast. Ik heb een strijdbaar AZ gezien. Dat is lastig, maar mijn jongens hebben het wel gedaan," aldus de oefenmeester van AZ tegenover Tele2.
AZ maakt een zeer moeizaam seizoen door en staat slechts op een elfde plek.
quote:Ga je mee naar het stadion
Naar de club van rood en wit
Zoek een plaatsje in de zon
Waar je zo gezellig zit
Kijk ze komen op het veld
Een gejuich uit duizend kelen
Ja, je staat er van versteld
Als die sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort...
Het lied van Feyenoord
Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Ja staat op achtergrond aan, maar heb nu de feyenoord marsch aanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:24 schreef denthemen het volgende:
Nog meer mensen die nu Feyenoord tv zien? Leuk man met al die verstandelijk gehandicapte mannen en vrouwen die op het jeugdcomplex werken
Niet gezien helaas, maar klinkt als een goed initiatief.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:24 schreef denthemen het volgende:
Nog meer mensen die nu Feyenoord tv zien? Leuk man met al die verstandelijk gehandicapte mannen en vrouwen die op het jeugdcomplex werken
Hehe, hoezo dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Voorbeschouwing van heracles-feyenoord
over ajax hebben![]()
![]()
Zo sjonnie van tele 2, en henk spaanquote:
Praat eens normaal manquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo sjonnie van tele 2, en henk spaan
gaan ze nu voorbeschouwen over feyenoord.
maar ze hebben het over marco van bastren / ajax en rapport
Niks nieuws. Volgende.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus, begint weer kut
Ze hebben in ieder geval nog tijd zat om er wat aan te doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
BERT ROT OP !!!!
Harder, hij hoort je niet!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
BERT ROT OP !!!!
Waarom vallen sommige kneuzen de laatste weken nou Bert aan? Niks mis met de trainer zoals ik al vaker heb gezegd. Ik denk dat jullie eerder naar de prutsers Hofland en Greene moeten gaan kijken. Die maken er echt een zooitje van.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:02 schreef De.Kromme het volgende:
Van Marwijk. Het Nederlands elftal staat zware tijden te wachten.
Echt joh.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:02 schreef De.Kromme het volgende:
Van Marwijk. Het Nederlands elftal staat zware tijden te wachten. Als je je elftal zo het veld instuurt ben je gewoon een onbekwame prutser.
Wát een onzin, dat de spelers met een mentaliteit van lik mijn reet het veld in komen ligt aan de spelers zelf, ze moeten eens nadenken voor welke club ze spelen, wat ze verdienen etcquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:02 schreef De.Kromme het volgende:
Van Marwijk. Het Nederlands elftal staat zware tijden te wachten. Als je je elftal zo het veld instuurt ben je gewoon een onbekwame prutser.
al sinds 2 dec is het prutquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom vallen sommige kneuzen de laatste weken nou Bert aan? Niks mis met de trainer zoals ik al vaker heb gezegd. Ik denk dat jullie eerder naar de prutsers Hofland en Greene moeten gaan kijken. Die maken er echt een zooitje van.
Ach, veel beter materiaal dan vorig jaar maar geen betere resultaten. Dan is het niet zo vreemd dat er aan de trainer getwijfeld wordt toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom vallen sommige kneuzen de laatste weken nou Bert aan? Niks mis met de trainer zoals ik al vaker heb gezegd. Ik denk dat jullie eerder naar de prutsers Hofland en Greene moeten gaan kijken. Die maken er echt een zooitje van.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat er iedere week achterin zo vreselijk gechoked wordt is dus de fout van Bert? Ja want onder Verbeek zullen ze ongetwijfeld de sterren van de hemel spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, veel beter materiaal dan vorig jaar maar geen betere resultaten. Dan is het niet zo vreemd dat er aan de trainer getwijfeld wordt toch?
Anderlecht is ook veel leukerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
wat haat ik dit elftal
Door deze kneuzen krijg je bijna respect voor het elftal van vorig jaar, dat knokte er tenminste nog voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
wat haat ik dit elftal
verkapte "ik ben eigenlijk een ajax fan"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
wat haat ik dit elftal
en haalde meer puntenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Door deze kneuzen krijg je bijna respect voor het elftal van vorig jaar, dat knokte er tenminste nog voor.
Inderdaad, vooral die jongens zouden het team op sleeptouw moeten nemen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:13 schreef denthemen het volgende:
Lekker makkelijk om altijd alle schuld bij een coach te leggen.. Als Gio nou eens ging dekken, als Makaay eens ging scoren..
Natuurlijk ligt niet alle schuld bij de coach. Maar wanneer spelers zich maandenlang niet inzetten, moet je als coach iets doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:13 schreef denthemen het volgende:
Lekker makkelijk om altijd alle schuld bij een coach te leggen.. Als Gio nou eens ging dekken, als Makaay eens ging scoren..
Iddquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:14 schreef Happel het volgende:
Onbekwame prutsers achterin. Mag lijen dat er van de zomer een hele nieuwe verdeding wordt gekocht.
hoezo dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:15 schreef denthemen het volgende:
nog 2.5 minuut jongens, dan hebben we KAOS bij az
Ik zie geen huidige spelers het slechte spel zo beleven als van Hooijdonk bij Heerenveen uit vorig jaar. Die man had tenminste hart voor de club. Alhoewel het toen nog dramatischer leek te gaan dan nu, al zeggen de cijfers van niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Door deze kneuzen krijg je bijna respect voor het elftal van vorig jaar, dat knokte er tenminste nog voor.
Pierre was een winnaar, helaas missen we zulke mannen nu.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:15 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik zie geen huidige spelers het slechte spel zo beleven als van Hooijdonk bij Heerenveen uit vorig jaar. Die man had tenminste hart voor de club. Alhoewel het toen nog dramatischer leek te gaan dan nu, al zeggen de cijfers van niet.
Erg stil is het niet geweest he tot nu toequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:15 schreef denthemen het volgende:
nog 2.5 minuut jongens, dan hebben we KAOS bij az
Wat een tering herriequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:18 schreef denthemen het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa klappertjes KAOS
1.Omdat er geen spelers zijn die het lef/de wil hebben om naar voren te gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Happel het volgende:
Waarom zakken ze allemaal terug naar eigen helft?
Ik had opeens tele2 bij mijn sport1 hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Henk-B het volgende:
Heeft er iemand die naar tele2 kijkt ook ineens de sport1 kanalen erbij?
God.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:18 schreef denthemen het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:18 schreef denthemen het volgende:
Fer speelde prima toen tegen ajax...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Fer was tegen ons ook al zo dramatisch en nu die terugspeelbal weer
Zonder Bertus waren Makaay enzo niet gekomen tochquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
bert rot op!!!!!!
Ik vond Fer de beste man tegen ons.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij was veruit de beste toen van die club uit rotterdamquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat geloof je zelf toch niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Fer speelde prima toen tegen ajax...
Als je een coach nodig hebt om gemotiveerd het veld in te stappen klopt er sowieso iets niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Idd. Met een coach erbij die ze gemotiveerd tot op het bot het veld instuurd.
Maar die zijn er al dus daarvoor hoeft ie niet te blijvenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zonder Bertus waren Makaay enzo niet gekomen toch
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat een slechte verslaggever ben je als je AZ thuis verslaat en dan niet op de hoogte bent ervan dat de Ben-side zich expres 15 minuten had stil gehouden
Viel best mee, het kwam meer door Suarez dat het niet opviel, die bal die Suarez door het dak heen schoot voor open doel, dat soort kansen. Fer liet vaak zijn man lopenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Fer speelde prima toen tegen ajax...
Dat sowieso niet, het grootste probleem ligt bij de spelers. Maar een goede trainer moet in zo'n geval de boel mentaal zoveel mogelijk ombuigen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je een coach nodig hebt om gemotiveerd het veld in te stappen klopt er sowieso iets niet.
feyenoord maakt ook nog wel een paar goals hoor. Beide verdedigingen zijn echt waardeloos.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:25 schreef Pritt het volgende:
Doelpuntenfestijn daar in Almelo.
Geen gif'jes meer trouwens?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:27 schreef the_undertaker het volgende:
Sta op voor [vul club in] liedjes![]()
Worden wel lekker massaal gezongen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:27 schreef the_undertaker het volgende:
Sta op voor [vul club in] liedjes![]()
Omdat hij beter dan Huntelaar en Lazovic isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom staat Makaay in het veld?.
Koevermansquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat hij beter dan Huntelaar en Lazovic is
2-2?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Misschien moeten ze van Beukering halen. Die vind zich ook beter dan Klaas.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is ie ook, maar hij wordt verkeerd gebruiktquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |