quote:Op zondag 17 februari 2008 16:23 schreef Zephaniah het volgende:
Roi, U got PM/mail.
Zie dat je liever geen PM/mail hebt, toch gedaan. Wellicht een interessant bod!![]()
De PSP heb ik ooit gewonnen dus ik heb geen bon. PSP gewonnen toen hij pas uitkwam dus 2jaar geleden ongeveer? Heb er wel al ruim een jaar niet op gespeeld denk ikquote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef Countach het volgende:
Ik heb interesse in de PSP, 125 euro incl verzending.
Hoe oud is de PSP, en zit er nog garantie op? Heb je de bonnen nog?
Tevens ook interesse in de master system 2. Wellicht kunnen we er een leuk prijsje van maken? 170 incl verzending?
Prima, dan hoor ik het wel van jequote:Op zondag 17 februari 2008 16:46 schreef Roi het volgende:
De PSP heb ik ooit gewonnen dus ik heb geen bon. PSP gewonnen toen hij pas uitkwam dus 2jaar geleden ongeveer? Heb er wel al ruim een jaar niet op gespeeld denk ik.
Interessante deal, ik denk er nog even over na.
Heb er nog even over nagedacht. Voor ¤180 incl. is die voor jou!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:54 schreef Countach het volgende:
[..]
Prima, dan hoor ik het wel van je. Ik ga binnenkort op wintersport, en dan lijkt een PSP mij wel ideaal
.
Mja opzich wel, zit toch geen game bij waarbij je het kan gebruiken.quote:
Prima, stuur mij even een mailtje met je betalingsgegevens, dan maak ik dat in orde. Email adres staat in mijn profielquote:Op zondag 17 februari 2008 18:35 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb er nog even over nagedacht. Voor ¤180 incl. is die voor jou!
Het is een koopje (en mijn bodemprijs))
we pm'en wel verdahquote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef Roi het volgende:
[..]
Mja opzich wel, zit toch geen game bij waarbij je het kan gebruiken.
Aan wat voor'n bedrag denk jij ?
Het is niet een Gameboy zelf maar de linkkabel.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:24 schreef Ninedarts het volgende:
Gameboy Classic en Nintendo Super Scope 25 euro inclusief???
Als je een Freeloader hebt, ja!quote:Op maandag 18 februari 2008 15:40 schreef CaLeX het volgende:
Allemaal Japanse games, ook allemaal (behalve FF) zonder hoesje.
Luigi's Mansion
Super Mario Sunshine
Super Monkey Ball
Final Fantasy (SE)
----
ook te spelen op europese GC's??
Yep de PSP is al verkocht!quote:Op maandag 18 februari 2008 15:43 schreef Oblivion het volgende:
Shoot! Is de PSP al weg?![]()
Als het allemaal niet doorgaat, laat het dan even weten....
Genoteerd!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef jwhderksen het volgende:
30 euro voor het NES systeem geboden
Jaja, cm natuurlijkquote:
Dat weet ik.....deal???quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Het is niet een Gameboy zelf maar de linkkabel.
[..]
Voor 30 incl. hebben we een deal.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef jwhderksen het volgende:
ga je akkoord met mijn prijs?
Nee die heb ik met de PSP/MastersSystem meegestuurd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:39 schreef classpc het volgende:
Zijn de Power Unlimited DVD's er nog?
moeten ze ff uit de opquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee die heb ik met de PSP/MastersSystem meegestuurd.
Die Sega Mastersystem is al verkocht! Vergeten weg te laten halen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:18 schreef Meki het volgende:
wat heb je nog meer gratis
die sega trekt me wel
Aangepast.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Roi het volgende:
[..]
Die Sega Mastersystem is al verkocht! Vergeten weg te laten halen.
ok. en wat heb je alle,maal overquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Roi het volgende:
[..]
Die Sega Mastersystem is al verkocht! Vergeten weg te laten halen.
Leuk prijsje hiervoor?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef Roi het volgende:
Ik heb alles al een paar keer aangeboden maar steeds dood laten sluimeren, nu MOET het ECHT WEG!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nintendo Entertainment System (NES) Compleet in doos.
Met de games:
Super Mario Bros (met doosje)
Bart vs. the World (compleet, als nieuw!)
Golf (compleet)
Super Mario Bros. 3
Bucky O'Hare (Amerikaans!)
Tiny Toon
Ook heb ik een boekje van Ducktales hier nog liggen.
Je krijgt er ook een NES cleaning kit (boxed) bij!
¤50
[ afbeelding ]
Nintendo Super Scope (met game, met tas)
¤15
[ afbeelding ]
Gameboy Classic linkkabel in doos
¤5
¤50 geboden!quote:Nintendo Entertainment System (NES) Compleet in doos.
Met de games:
Super Mario Bros (met doosje)
Bart vs. the World (compleet, als nieuw!)
Golf (compleet)
Super Mario Bros. 3
Bucky O'Hare (Amerikaans!)
Tiny Toon
Ook heb ik een boekje van Ducktales hier nog liggen.
Je krijgt er ook een NES cleaning kit (boxed) bij!
k heb hem net gemaild dat ik er eentje in de buurt heb gevonden, dus je hebt mazzelquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:34 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Was ik niet eerder met mijn bod? Negeer je mensen altijd op zo'n manier?
Nee maar ik dacht dat het duidelijk was dat ik bij het andere bod meer kreeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:34 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Was ik niet eerder met mijn bod? Negeer je mensen altijd op zo'n manier?
ChickenSpikey gaf net aan dat de koop niet doorgaat. Dus nu is mijn bod hoger.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat het duidelijk was dat ik bij het andere bod meer kreeg.
Mijn excuses het was misschien idd niet netjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |