OOOOO hij gaat zoveel klappies krijgenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef Jajong het volgende:
Brian gaat winnen tong.
Denk het ook, maar hoop het niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:45 schreef mysterygirl113 het volgende:
volgens mij is dat hele gevecht allang geregelt
Ik denk het ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:45 schreef mysterygirl113 het volgende:
volgens mij is dat hele gevecht allang geregelt
Hij is geloof ik wel een paar keer op de sportschool 'hard' aangepakt, hij is daar niet gespaard, dat moest van Hansquote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef Jappie het volgende:
Heeft Brian eik ook buiten het huis met sparringspartners kunnen trainen...of was het alleen maar droog oefenen zoals de filmpjes doen vermoeden ?
Ik denk het toch niet hoor Gert.....wat ik zo kwa training van Brian gezien heb op de filpmjes heeft ie idd het niveau van een nieuweling.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Tegen een enigszins ervaren kickboxer maakt Brian geen schijn van kans. Vol gas wordt hij binnen een minuut totaal verrot geslagen. Dat gaat ongetwijfeld niet gebeuren.
Leuke TT, maar Kubatz wordt echt niet het ziekenhuis in bewerkstelligd.
Ik denk dat brian ook wel ff vol gas zou kunnen gaan, want een conditie beest is het welquote:Op zondag 17 februari 2008 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Tegen een enigszins ervaren kickboxer maakt Brian geen schijn van kans. Vol gas wordt hij binnen een minuut totaal verrot geslagen. Dat gaat ongetwijfeld niet gebeuren.
Al het goede komt 3x terug oidquote:Op zondag 17 februari 2008 18:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ik hoop echt van harte dat die Brian helemaal
invalide word geslagen :d DAt hij moet eten en ademen door slangetjes.
Jemigquote:Op zondag 17 februari 2008 18:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ik hoop echt van harte dat die Brian helemaal
invalide word geslagen :d DAt hij moet eten en ademen door slangetjes.
Hij is een vrouwonvriendelijke schoft.quote:
Ach ja, als je zelf maar een gezonde gedachtegang hebtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hij is een vrouwonvriendelijk.
Een viezerik die achterlijke
gedachten gangen heeft van wat
voor rechten 'de man' zou hebben.
Laat die kut antiliaan lekker optyfen naar
waar zijn gedachten normaal zijn
Nou ik kan iig vol trots zeggen dat ikquote:Op zondag 17 februari 2008 19:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach ja, als je zelf maar een gezonde gedachtegang hebt
En hoe zit het met je vooroordelen jegens Antillianen?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ik kan iig vol trots zeggen dat ik
meer respect voor vrouwen heb dan
100 brians bij elkaar :s
Vind je het getuigen van respect naar Brian's toekomstige vrouw Amanda toe dat je haar een toekomst met een invalide door slangetjes ademende man wenst.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waarom trek jij een vooroordeel over dat ik vooroordelen heb over antilianen?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
En hoe zit het met je vooroordelen jegens Antillianen?
Het is wellicht niet respect vol, maar vind jij het gedrag van Brian jegens Amanda respectvol?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vind je het getuigen van respect naar Brian's toekomstige vrouw Amanda toe dat je haar een toekomst met een invalide door slangetjes ademende man wenst.
Geen ideequote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het is wellicht niet respect vol, maar vind jij het gedrag van Brian jegens Amanda respectvol?
Lekker belangrijkquote:Op zondag 17 februari 2008 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het namelijk niet normaal je vriendin te bedreigen , en dreigend op je vriendin af te lopenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee..ik weet niet hoe je dat in zijn cultuur hoort te uitten.
Zeker niet nee....als ze niets heeft gedaan moet je haar gewoon met rust laten.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik vind het namelijk niet normaal je vriendin te bedreigen , en dreigend op je vriendin af te lopen
en net doen als of je haar wilt neer hoeken.
Feit: Brian is geboren in Breukelenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waarom trek jij een vooroordeel over dat ik vooroordelen heb over antilianen?
Ik constateer gewoon feiten. Door Brain uitgevoerd.
Jij wil het bij voorbaat al niet geweten hebben hequote:
Als je zo zijn kleurtje ziet zou je snel geneigd zijn anders te denken..quote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Feit: Brian is geboren in Breukelen
Neemt dat het feit weg dat hij antiliaans bloed heeft?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Feit: Brian is geboren in Breukelen
Dusquote:Op zondag 17 februari 2008 19:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neemt dat het feit weg dat hij antiliaans bloed heeft?
NEE
Nee, al heeft die jongen een vooroordeel jegens Antillianen dan moet hij dat lekker zelf weten.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wil het bij voorbaat al niet geweten hebben he
En als ik daar een probleem mee zou hebben, mag ik dat niet zelf wetenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, al heeft die jongen een vooroordeel jegens Antillianen dan moet hij dat lekker zelf weten.
Ik zie je nergens een vraag stellenquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zie je nergens een vraag stellen![]()
Ik zie je alleen je eigen informatie verstrekken.
En dat hoef ik niet voor een tweede keer te lezen
1 keer is genoeg. Ik vraag me af of alles wel bij jou doordringt?
Neuken ?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Urm...deze stond nog open geloof ik..quote:Op zondag 17 februari 2008 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zie je nergens een vraag stellen![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
En zijn reach is minder dan 16cm als ik jou goed begrijp ?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:59 schreef Tokina het volgende:
Dat gebeurt niet.
St. Brian is 1.86 meter lang. De Georgische sloper zelf is maar een schamele 1.70/1.71 meter lang. Stond op z'n website.
De feitenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, de klappen die je lichaam kan opvangen, en de gewicht waarmee je slaat, zijn het meest van belang. Daarin is het gewicht curciaal.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
En zijn reach is minder dan 16cm als ik jou goed begrijp ?
In dat geval is Brian dus in het nadeel...hij is 1.86 als jouw gegevens juist zijn...heeft zijn gewicht goed verdeeld over zijn lichaam zitten en zal dus als het idd voornamelijk van gewicht zou afhangen zwaar in het nadeel zijn ten opzichte van iemand die 15 cm kleiner is en dus naar alle waarschijnlijkheid zijn gewicht meer als blok achter zijn stoten kan plaatsen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:03 schreef Tokina het volgende:
[..]
Nee, de klappen die je lichaam kan opvangen, en de gewicht waarmee je slaat, zijn het meest van belang. Daarin is het gewicht curciaal.
Hij heeft gewonnenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:19 schreef Urquhart het volgende:
Is die al neer?
Dat meen je niet?quote:
Right, ze hebben even 'geregeld' dat een gast een trap vol op zijn ogen vangt en vervolgens 10 minuten zwaar KO ligt op de mat. Stil es.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:45 schreef mysterygirl113 het volgende:
dat hebben ze dan mooi geregelt voor hem
Ze komen met de schrik vrij. Hij is gedist wegens natrappen terwijl Yuri neergingquote:Op zondag 17 februari 2008 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Wat zuur nou voor al die mensen
Exact! ...in de val mag nog net wel...zolang de ref er niet tussen springt.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:45 schreef Jajong het volgende:
Moet nog even bevestiging krijgen btw, ik vraag me namelijk af waarom de uitslag dan no contest is, misschien heeft 'ie em op de grond nog een peer verkocht, dat mag namelijk niet.
Alles voor niks valt nog maar te bezien, het gaat tenslotte nog altijd om de kijkcijfersquote:Op zondag 17 februari 2008 21:02 schreef agter het volgende:
ik lees ook nog:
"Dus deze partij wordt behandeld alsof er geen wedstrijd heeft plaatsgevonden. Dus ook geen uitslag."
Brian heeft alles voor niets gedaan en is door iedereen daar uitgefloten. Alle grote der aarde in de kickbox wedstrijd hebben HEM uitgefloten.
Hij zal echt wel balen!@
Ach, bij dat Amerikaanse showworstelen kunnen ze het ook altijd mooi naspelenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Right, ze hebben even 'geregeld' dat een gast een trap vol op zijn ogen vangt en vervolgens 10 minuten zwaar KO ligt op de mat. Stil es.
Yuri schijnt wel 10 minuten plat te hebben gelegen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Exact! ...in de val mag nog net wel...zolang de ref er niet tussen springt.
Of het sportief is is een tweede maar er zijn er zoveel die in het vuur van de strijd en met al die adrenaline die door het lichaam giert nog een extra pomp verkopen.....
Ja man, hij wordt echt compleet afgezeken op dat forumquote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef agter het volgende:
En nog eentje van het kickboxforum...waar Brian een hele goede indruk gemaakt heeft (NOT).
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=21308&perpage=15&pagenumber=7
"Tijdens Yuri's val nagetrapt. Hmm, ik denk dat Yuri dan al wankelend naar de grond gaat en de scheids te kennen geeft dat hij 8 tellen wilt geven. Brian hoort/ziet dit niet of wilt het niet horen en die trap alsnog geeft. Dit is wat ik me erbij voorstel.
Al met al, geen goede reclame dus wat ik van te voren dacht.
Alhoewel, dit laat zien aan de leken dat het geen straatvechten is en dat wel degelijk regels aan de sport verbonden zijn."
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:08 schreef Gert het volgende:
Flens zal wel hebben gezorgd dat er kalmeringsmiiddelen door het eten van die Yuri zaten. Zodat haar lievelingetje die RAT kon winnen.
Dit soort reacties doen mij twijfelen of ik wel hier moet blijven. Ik zeg dit ook nooit over Huub, hoe vrouwonvriendelijk (Lieke?), agressief, narcistisch en in-en-in slecht hij ook is. Bij Brian is niks spel, bij Huub is alles spel.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ik hoop dat die stumpert
invalide geslagen word.
Stumper, vrouwonvriendelijk
zwijn dat ie is.
Heb ik mijn mening over Huub al gegeven danquote:Op maandag 18 februari 2008 01:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dit soort reacties doen mij twijfelen of ik wel hier moet blijven. Ik zeg dit ook nooit over Huub, hoe vrouwonvriendelijk (Lieke?), agressief, narcistisch en in-en-in slecht hij ook is. Bij Brian is niks spel, bij Huub is alles spel.
Het is ook geen aanval op jou, wat je ook van Huub vindt. Ik vind alleen dat we zo over niemand in de gouden kooi moeten spreken. Dan verlagen we ons eigenlijk tot hun niveau, al doen we dat misschien impliciet al door ernaar te kijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ik mijn mening over Huub al gegeven dan?
Die wil je namelijk niet weten![]()
Laat ik het zacht uitdrukken, ik vind hem walchelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |