Ja, Chivu Trabelsi Maxwell Zlatan allemaal prut! V/d Zee die nog geen flikker heeft kunnen bewijzen ook prut!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Scouting is al ruim 10 jaar een drama, ook voor het Van Geel tijdperk!
Laat dat wijf toch met rust joh.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:03 schreef Nashje het volgende:
Kijken of er ook niets aan de hand is als Elsemieke een weekje wordt vermist...
Net alsof ie haar echt ontvoertquote:
Als er iemand van die drie zijn werk goed gedaan heeft is het Fontein wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:56 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Zijn situatie is onhoudbaar en hij had nooit aangesteld mogen worden.
Lees het raport nog eens en kom dan terug.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als er iemand van die drie zijn werk goed gedaan heeft is het Fontein wel.
Ik doel ook op die hyvesberichtjes natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Net alsof ie haar echt ontvoert_!
Ik snap ook wel dat je geen duitser bentquote:Op zondag 17 februari 2008 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben geen duitser aap![]()
Ga je zondag?
Ik zeg niet dat hij moet blijven. Jullie beweren dat Fontein helemaal niets goed gedaan heeft binnen Ajax en dat heeft hij wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lees het raport nog eens en kom dan terug.
Dat zeg ik niet, maar alles wat in het rapport wordt genoemd wat iemand van zijn functie moet hebben. heeft hij niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij moet blijven. Jullie beweren dat Fontein helemaal niets goed gedaan heeft binnen Ajax en dat heeft hij wel.
Lees het rapport eens.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, Chivu Trabelsi Maxwell Zlatan allemaal prut! V/d Zee die nog geen flikker heeft kunnen bewijzen ook prut!
Weet jij me achternaam danquote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je geen duitser bent![]()
doelde ook op je achternaam
maar nee zondag SKIFAHREN MIT VIEL BIER UND TIETEN![]()
wanneer begint kaartverkoop psv? dat is toch nooit uitverkocht als ik me niet vergis?
?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Drie van de vier namen zijn door Beenhakker gescout en Maxwell is een Braziliaan die nota bene in Nederland is gescout, waar we veel geluk mee hebben gehad.
Jeugdtoernooi in Nederland.quote:
Op een jeugdtoernooi dat hij in Nederland speelde.quote:
Ik schaam me gewoon voor hem, dat is toch niet goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:26 schreef Jnk18 het volgende:
Omg net even voetbal insite gekeken, maar wat is die Jaakke toch een kneus!!!!
Weg met die man.. en snel...
De laatste met dank aan Adriaanse, Beekhakker, van Gaal en Blindquote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Ruiseart het volgende:
Scouting bij Ajax is compleet ruk..
Verlanglijstjes van Geel:
Nummer tien: Modric, van der Vaart, Aissati, Perez
Reservespits: Urzaiz, Hartson, Nwankwo Kanu
Linksbuiten: Suárez, Luque, Riera
Rechsbuiten: Rommedahl, Xabi Prieto, Castelen
bronnen:
http://www.telesport.nl/v(...)ijder_geen_fout.html
http://www.telesport.nl/v(...)_over_Rommedahl.html
Sorry hoor, maar zoiets is toch ook amper serieus te nemen? Spelers die het niveau niet aankunnen of totaal onhaalbaar waren. Dat zien wij allemaal, maar hij niet? En wat heeft hij wel gehaald? Perez is de logische vervanger van Sneijder, maar die werd in eerste instantie verkocht. Uraiz fietst meer dan dat hij speelt. Van zijn linksbuitenlijstje heeft hij er zelfs twee gehaald. Suarez een jaar te laat en dus veel te duur. Luque zit na de trainerswissel ook maar op de bank. Rommedahl, is die nu gehaald als basisspeler? Kan wel gaan zeuren over hem, maar in Kennedy zie ik het ook niet bepaald zitten. Leonardo, waarvan iedereen schreeuwt dat hij eens een kans verdient, zit op de bank tribune.
Dit is flutbeleid! Het kan ook anders: spelers als Chivu, Maxwell, Trabelsi en Pasanen werden relatief onbekend en goedkoop binnengehaald. Zlatan stond flink in de belangstelling, maar daar handelden we wel snel genoeg.
Wel hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 02:33 schreef Jasza het volgende:
Oepsieee, kloten met je seizoenskaart is niet zo slim, zit een hele barst in het midden, gelukkig zittie nog wel aan elkaar, ff plakband erop ofzo, nieuwe aanvragen heeft weinig nut denk ik.
Hooligans lezen geen rapportenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:12 schreef Jasza het volgende:
Zou me niet verbazen als er morgen politie ergens voor de deur staat.
Gewoon langs gaanquote:Op maandag 18 februari 2008 02:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel ff mailen ofzo, tering kneus ben iks oms ook haha.
quote:Cruijff wordt bij Ajax op afstand gehouden
AMSTERDAM - 'Niemand durft het mij op te laten lossen' is de kop van Johan Cruijff's column in De Telegraaf van maandag. De voetballegende spreekt in de ochtendkrant harde woorden over zijn jeugdliefde.
De voormalige speler en trainer van de club uit Amsterdam geeft aan waarom hij geen onderdeel uit wilde maken van de Ajax-commissie.
Cruyff: "De afgelopen tien jaar ben ik een paar keer door de club om advies gevraagd en iedere keer werd dat op wat voor een manier dan ook misbruikt".
Verderop in zijn column zegt Cruyff: "Veel mensen zullen wel weer denken: daar heb je 'm weer. Wanneer neemt hij zelf zijn verantwoordelijkheid? Dan is mijn antwoord simpel: ik heb daar altijd voor open gestaan."
Durven
Volgens de adviesgever van Ajax is er binnen de club nooit iemand geweest die tegen hem heeft gezegd dat hij het op moest lossen. " Dat durven ze namelijk niet. Want als ik het moet doen, dan los ik het inderdaad op. Alleen zullen veel mensen de manier waarop niet prettig vinden. Dus word ik vooral op afstand gehouden."
Laat maar komenquote:
Van dit lijstje is alleen Modric een aantal jaren geleden gescout, de rest kwam gewoon uit de zak van van Geel en ten Cate rollen.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Ruiseart het volgende:
Scouting bij Ajax is compleet ruk..
Verlanglijstjes van Geel:
Nummer tien: Modric, van der Vaart, Aissati, Perez
Reservespits: Urzaiz, Hartson, Nwankwo Kanu
Linksbuiten: Suárez, Luque, Riera
Rechsbuiten: Rommedahl, Xabi Prieto, Castelen
Hun van Basten en wij of Cruijff of Rijkaard. Daar kan ik me wel in vindenquote:
Klikquote:Op maandag 18 februari 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil echt het hele rapport wel eens zijn,
Is gewoon te downloaden.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil echt het hele rapport wel eens zijn, want het schijnt keihard te zijn, maar vooralsnog is alleen Fontein de lul, en die heeft ons een dik sponsor contract verzorgd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |