Jaakke meer een soort ceremoniële functie.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:03 schreef DANILXL het volgende:
wat is de functie van Jaakke en die van Fonteijn?
en wie is financieel directeur, en waar staat van Geel hierin?
Voor zover ik weet niet. Meer een soort "boel bij elkaar houden"quote:Op zondag 17 februari 2008 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jakke heeft dus geen aantoonbare functie binnen Ajax?
Daar kun je niet veel doen. Talenten kun je niet maken. Dat verschilt per generatie. Unieke voetballers als Bergkamp, Cruijff of van Basten komen niet elke dag uit de opleiding wandelen. Maar er zijn de laatste jaren ook een aantal goede spelers uit voort gekomen zoals bijv. Heitinga, Sneijder en vd Vaart.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:01 schreef dronkeykong het volgende:
De jeugdopleiding is de laatste jaren aardig drama.
Is de aantrekkingskracht ook niet veel meer verdwenen bij Ajax?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je niet veel doen. Talenten kun je niet maken. Dat verschilt per generatie. Unieke voetballers als Bergkamp, Cruijff of van Basten komen niet elke dag uit de opleiding wandelen. Maar er zijn de laatste jaren ook een aantal goede spelers uit voort gekomen zoals bijv. Heitinga, Sneijder en vd Vaart.
Matig zeg, en daar een flink loon voor beuren...quote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Meer een soort "boel bij elkaar houden"
Dat is het enige waar hij steeds op terugkomt wat er goed gaat binnen Ajaxquote:Op zondag 17 februari 2008 17:06 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je niet veel doen. Talenten kun je niet maken. Dat verschilt per generatie. Unieke voetballers als Bergkamp, Cruijff of van Basten komen niet elke dag uit de opleiding wandelen. Maar er zijn de laatste jaren ook een aantal goede spelers uit voort gekomen zoals bijv. Heitinga, Sneijder en vd Vaart.
En een hoop pardon zeggen vergeet dat ook niet hequote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Matig zeg, en daar een flink loon voor beuren...
Die nieuwe stoeltjes kan je ook wel vergetenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef Triptamine het volgende:
over een jaar eens kijken hoeveel van de 30 aanbevelingen er door zijn gekomen. Ik gok 3
dat heeft niks met de jeugdopleiding te maken he. Dat ligt aan het beleid van de TD.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is de aantrekkingskracht ook niet veel meer verdwenen bij Ajax?
Nou ja, volgens mij heeft Ajax toch ook altijd veel talenten gehad van buiten Amsterdam, tegenwoordig kiezen veel jongens toch voor een provinciale club.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:12 schreef toma het volgende:
[..]
dat heeft niks met de jeugdopleiding te maken he. Dat ligt aan het beleid van de TD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |