Wie is de lulhannes vanavondquote:Op zondag 17 februari 2008 15:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zit Van Hanegem vanavond bij VI?
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zit Van Hanegem vanavond bij VI?
quote:Ook dit seizoen zit Voetbal Insite in elk Nederlands stadion op de voorste rij. Wilfred Genee, presentator van het praatprogramma, wordt in de rug gedekt door analisten Johan Derksen en Willem van Hanegem.
Waarom?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jammer van VVV, die zie ik liever degraderen dan clubs die nu weer wat veiliger staan.
Luister je naar Radio Rijnmonf wand Anfy Houtkamp is vernietegend over Fquote:Op zondag 17 februari 2008 15:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat een pro-feyenoord commentator bij vitesse
Als feyenoord ook maar enigzins kansrijk voor de doel komt leeft ie helemaal op OOOOH WAT JAMMER
en als net de bal bijna onder timmer door over de lijn rolt in de klungel is ie doodstil van schrik en na 10 sec praat ie weer om ff te melden dat vitesse al 55 min niks creëert
Tele 2 voetbalquote:Op zondag 17 februari 2008 15:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat een pro-feyenoord commentator bij vitesse
Als feyenoord ook maar enigzins kansrijk voor de doel komt leeft ie helemaal op OOOOH WAT JAMMER
en als net de bal bijna onder timmer door over de lijn rolt in de klungel is ie doodstil van schrik en na 10 sec praat ie weer om ff te melden dat vitesse al 55 min niks creëert
Gewoon, ik heb er niets mee. Zoals ik wel iets heb met bijvoorbeeld Excelsiorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |