quote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
Scoort-ie weer tegen een 'grote club'.
AZ is niet meer dan een middenmoter op dit moment.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
Mooie goal van Berg, lekkere volley. Scoort-ie weer tegen een 'grote club'.
Yeah, zag het ook dat ik verkeerd getikt had net toen ik op invoeren druktequote:Op zondag 17 februari 2008 15:02 schreef xFriendx het volgende:
Tis nr 93
Triest dat Tele 2 voetbal. Boycotten die handel!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:58 schreef djstoffel het volgende:
en ron de rijk is een feyenoorder..wat een kwal van een commentator zeg...
Waarom niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:07 schreef Blawh het volgende:
Ik kan er niet vrolijk van worden, die 1-0 voor Grunn. NAC en Utrecht doe eens scoren.
Drink er nog eentjequote:Op zondag 17 februari 2008 15:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kan jij #92 in #92 veranderen? Alsjeblief
Doe je het nog fout.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kan jij #92 in #92 veranderen? Alsjeblief
Daarom ook tussen aanhalingstekens hè.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
AZ is niet meer dan een middenmoter op dit moment.
Omdat ik AZ niet als concurrent zie. De enige wedstrijden die mij vanmiddag echt boeien vinden plaats in Utrecht en Doetinchem.quote:
Ik word knetterbek van die indipluele goutjes bij AZquote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef dronkeykong het volgende:
Foutje van Dembele...eerst een beetje ruzieen en dan Berg laten lopen
Check.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:02 schreef xFriendx het volgende:
Tis nr 93
Ik ook niet, maar ik heb een enorme kuthekel aan die Scheringa met zn kutkopquote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat ik AZ niet als concurrent zie. De enige wedstrijden die mij vanmiddag echt boeien vinden plaats in Utrecht en Doetinchem.
Eindelijk worden er weer punten gepaktquote:Op zondag 17 februari 2008 15:12 schreef dvdfreak het volgende:
0-2 vvv
Wel een superzwaar programma.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je hebt nog 9 wedstrijdenEn willem II staat onder je
scheringa zelf is wel een aardige man. Je moet hem alleen niet als werkgever of als bank/hypotheekverstrekker hebbenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb een enorme kuthekel aan die Scheringa met zn kutkop
We moetne nog naar Willem IIquote:Op zondag 17 februari 2008 15:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je hebt nog 9 wedstrijdenEn willem II staat onder je
Vind jequote:Op zondag 17 februari 2008 15:17 schreef BOYS1985 het volgende:
Switch dan naar de kuip... dan kun je lachen!
Huilliequote:Op zondag 17 februari 2008 15:19 schreef SCH het volgende:
Spreekkoren weer in de Galgenwaard - Utregtpubliek
Ik mis de flair, het combinatiespel, tempo....het is echt in vervalquote:Op zondag 17 februari 2008 15:20 schreef xFriendx het volgende:
Rust bij Groningen-AZ. Nou ja, AZ is nog niet kansloos zoals laatste tijd. 1-0 is nog te overbruggen.
Aan de andere kant, we kunnen thuis van iedereen winnen. Ook uit bij De Graafschap en Willem 2 zijn we niet kansloos. Groningen heeft het ook nooit makkelijk tegen ons in de Euroborg.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We moetne nog naar Willem II
T Feyenoord
U Groningen
T Utrecht
U Graafschap
U WillemII
T Roda JC
U PSV
T NAC
U Ajax
Ik heb kippensoep op het fornuis staanquote:Op zondag 17 februari 2008 15:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Huillie
Ga anders wat friet eten bij Feyenooit - Fietstas
Speler in scoringskans onderuit halen.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:21 schreef DANILXL het volgende:
waarom heeft cornelisse rood?
Heb je de 1e helft gezien? 2-0 is eerder sprake van dat az 1-1 maakt, laat staat gaat winnen.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:20 schreef xFriendx het volgende:
Rust bij Groningen-AZ. Nou ja, AZ is nog niet kansloos zoals laatste tijd. 1-0 is nog te overbruggen.
Als degredatiekandidaat heb je altijd een zwaar programma hequote:Op zondag 17 februari 2008 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We moetne nog naar Willem II
T Feyenoord
U Groningen
T Utrecht
U Graafschap
U WillemII
T Roda JC
U PSV
T NAC
U Ajax
Feyenoord valt me mee vandaag. Ja het is moeizaam, maar ze geven niks weg en de eerste tien minuten stonden ze heel goed. Ze speelden beter dan de afgelopen acht (?) wedstrijden.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:22 schreef BOYS1985 het volgende:
Feyenoord speelt HEEL SLECHT...En vitesse kan ook niet voetballen...
heel saai voetbalweekend.... psv en heerenveen waren gedrochten van wedstrijden gisteren, vooral ook door de saaie kutsfeer in die calimero stadions... en nu ook 2 a-boeiende wedstrijden.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
2e Helft wordt het hopelijk wat beter van Groningse kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |