Dat is ook nergens voor nodig. Genieten van het feit dat een van je hatelijke concurrenten eens punten laten liggen onder erbarmelijke omstandigheden is not done. Het puntverlies zou bij mij absoluut er niet toe doen van je concurrent, maar alleen de medelijden naar de speler die veel pijn ondergaat. Maarja zo denk ik er nou over.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig quote je niet heel het bericht
Ik vind het heel treurig wat er met Eduardo is gebeurd, maar hij is niet dood ofzo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is ook nergens voor nodig. Genieten van het feit dat een van je hatelijke concurrenten eens punten laten liggen onder erbarmelijke omstandigheden is not done. Het puntverlies zou bij mij absoluut er niet toe doen van je concurrent, maar alleen de medelijden naar de speler die veel pijn ondergaat. Maarja zo denk ik er nou over.
Wat doet dat er in godsnaam aan toe? We worden dit seizoen al voldoende geconfronteerd met blessureleed en daar kunnen er nog niet meer spelers bij komen. Nu hoeft er nog maar een spits geblesseerd te raken en je hangt. Dit met dat Van Persie over een paar weken pas zijn rentree kan maken in gedachte. Willen we kampioen worden hebben we iedereen hard nodig.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:03 schreef DANILXL het volgende:
bovendien was eduardo ook niet de sterspeler,
Als dat echt zo is (en hij zal er wel verstand van hebben), dan is dat werkelijk een grof schandaal.quote:And here’s the worst thing for me - the maximum ban Martin Taylor can serve is three games. It’s nonsense. I was critical of Eboue’s tackle last week but the fact that Eboue and Taylor get the same ban is ludicrous. You might have seen Jeremie Aliadiere red carded yesterday for a small slap. How is it fair that Aliadiere will get three games for not hurting an opponent at all yet Taylor, who may have broken Eduardo’s leg beyond repair, gets the same ban?
Die gast die Pedro Mendes bewusteloos beukte kreeg wel meer dan 3 wedstrijden. Ben Tatcher, die was t. Neem toch aan dat dit wel meer dan 3 wedstrijden wordt, anders is het idd belachelijk.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:57 schreef Horloge het volgende:
Van Arseblog.
[..]
Als dat echt zo is (en hij zal er wel verstand van hebben), dan is dat werkelijk een grof schandaal.
Als je alle botten in je onderbeen breekt met eventueel beschadigde pezen en zenuwen?quote:Op zondag 24 februari 2008 11:43 schreef Gunner het volgende:
Ik lees dat Eduardo voor z'n carriere moet vrezen?
Wat is dit nou voor een sentimentele onzin zeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Genieten van het feit dat een van je hatelijke concurrenten eens punten laten liggen onder erbarmelijke omstandigheden is not done.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |