sowieso einde seizoen voor Eduardo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:01 schreef venomsnake het volgende:
Eduardo kon er wel eens heel lang uitliggen na die aanslag van Taylor..
Zag er niet goed uit..
En 2 seconden later:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KNiWMbH1A5k
[ afbeelding ]
spelers zijn zich kapot geschrokken en denken aan andere dingen nu..ik zie het niet meer gebeuren in het laatste half uur..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:00 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik verwacht een stormend Arsenal....die gaan er nog wel 2 of 3 erin prikken (voor Eduardo)![]()
![]()
daar is de 1-1 en er is zelfs nog meer dan een halfuur te spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
spelers zijn zich kapot geschrokken en denken aan andere dingen nu..ik zie het niet meer gebeuren in het laatste half uur..
en de eerste Premier League goal(en tweede) van Walcott.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:10 schreef Tim86 het volgende:
1-2! dat moet een geweldige speech van wenger zijn geweest!
Foto'squote:
Bah, bah, bahquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Clichy![]()
Die ging daar volledig de mist in. Jezus hoe kinderlijkOverigens zijn we ook nog bestolen. Die kut Johnson ging wel erg gretig naar de grond
Als je dan ziet dat Adebayor een paar minuten daarvoor aan zijn shirt wordt getrokken en daar geen penalty voor krijgt, en die kutploeg aan de andere kant hem wel krijgt, terwijl Clichy toch echt nog de bal speelt en ook raakt, maakt het extra zuur.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Clichy![]()
Die ging daar volledig de mist in. Jezus hoe kinderlijkOverigens zijn we ook nog bestolen. Die kut Johnson ging wel erg gretig naar de grond
quote:Eerste Engelse Arsenal-goal sinds januari 2007
23/02/2008 19:32
Het blijft opmerkelijk. De twee treffers die Theo Walcott zaterdag maakte namens Arsenal tegen Birmingham City (2-2) betekenden en passant de eerste twee Engelse goals van The Gunners in de huidige competitie.
Coach Arsène Wenger gebruikt nauwelijks Engelse spelers. Dit seizoen liet hij alleen aanvaller Walcott en verdediger Justin Hoyte opdraven. In het 27ste competitieduel was het dan eindelijk op zijn Engels raak na 54 niet-Engelse doelpunten.
De laatste Engelse competitietreffer van Arsenal dateerde van 2 januari 2007. Destijds was het Justin Hoyte die het net vond.
Beiden van VI.nlquote:Milan-uit te vroeg voor bijna fitte Van Persie
23/02/2008 16:23
Arsène Wenger verwacht dat Robin van Persie komende week terugkeert op het trainingsveld. Maar het zal nog enkele weken duren voordat hij kan meespelen bij Arsenal.
'Voor ons zou het heel positief zijn als hij terugkeert', vertelde Wenger op de website van The Gunners. 'Op dit moment is Robin van Persie dicht bij een terugkeer op het trainingsveld, waarschijnlijk komende week. Maar het is nog te vroeg voor de tweede wedstrijd tegen AC Milan in Milaan. Hij heeft immers bijna vijf maanden niet gespeeld.'
Van Persie kwam dit seizoen pas acht competitieduels in actie, waarin hij vijf keer scoorde. Hij raakte in oktober geblesseerd aan een knie in de interland tegen Slovenië, keerde in december terug, maar kreeg vervolgens te maken met een forse griep en een dijbeenblessure.
Arsenal forum http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=31785&postdays=0&postorder=asc&start=2370quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:05 schreef Tim86 het volgende:
jezus..ter indicatie: kokmeijer had "slechts" een dubbele..
Waar heb je dit trouwens gelezen?
Oe wat wil ik hem zo graag een nekshot geven... Argh!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat die gast mag ******** aan een ******![]()
[ afbeelding ]
Met zijn smerige lachende rotkop
Erg triest voor hem, maar zoals het er nu uit ziet zal deze blessure de rest van zijn leven hem achterna volgen mocht hij ooit terugkeren op het veldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Driedubbele breuk...
Dan denk ik niet dat Eduardo alles eruit gaat halen wat erin zat. Zal een heel zwaar herstel worden.
Hij glimlacht volgens mij nog echt ook...je ziet gewoon op die foto dat die enkel erbij ligt. Echt, die gozer net zo lang schorsen tot Eduardo weer gescoord heeft op topnivo, niet eerder terug laten komen. Overigens is de FA geen KNVB, dus die zullen wel met een gepaste maatregel komen verwacht ik en een voorbeeld stellen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat die gast mag ******** aan een ******![]()
[ afbeelding ]
Foto van een lachende klootzak die net iemands carriereplanning door de war schopt...
Met zijn smerige lachende rotkop
Ik hoef geen bewegende beelden of afbeeldingen meer te zien...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:29 schreef fanneke het volgende:
http://www.footytube.com/(...)gham-eduardo-injury/
Dat sommige mensen onder deze omstandigheden daar nog van kunnen genieten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:54 schreef sjimz het volgende:
Mooi van het puntverlies!
Gelukkig quote je niet heel het berichtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat sommige mensen onder deze omstandigheden daar nog van kunnen genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |