abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57666419
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[Xbox 360 #319] Waar we wachten op de nieuwe GTA4 trailer!

zou hier wat aan gedaan kunnen worden
Geedit
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_57742434
kan er in dit topic:
Call of duty 2 cheats PC
een oogje in het zeil gehouden worden, het is nu nog redelijk vriendelijk maar dit kan makkelijk omslaan ben ik bang
  Donald Duck held maandag 31 maart 2008 @ 20:51:38 #53
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57745391
over dat wiihomebrew: het kan gewoon volledig legaal, zonder enige aanpassing zoals een modchip
er wordt gebruik gemaakt van een bug in zelda om eigen code te starten.
http://wiibrew.org/index.php?title=Twilight_Hack
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57754645
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
over dat wiihomebrew: het kan gewoon volledig legaal, zonder enige aanpassing zoals een modchip
er wordt gebruik gemaakt van een bug in zelda om eigen code te starten.
http://wiibrew.org/index.php?title=Twilight_Hack
Zolang er geen hardwarematige aanpassingen nodig zijn mag het van mij Mits je wel duidelijk in de OP zet dat er niet over modchips gepraat mag worden, en enkel over homebrew
pi_57787000
Dat topic van Fliepke over het blaadje van haar uitgever vindt ik schaamteloos en niet kunnen.
Het is gewoon een advertorial dat topic, ze geeft zelf letterlijk toe dat het promotie is, terwijl het vermomd is als een belangeloos topic.

Print nog niet dood? Er komt een nieuw blad: GamesTM!

Topics en promotie horen duidelijk zichtbaar van elkaar gescheiden te zijn, een topic ter promotie dat niet als zodanig herkenbaar is is doodgewoon forumspam, dat zouden jullie gewone users nooit toestaan, waarom haar wel?

Het is geen topic over Tijdschriften in print, het is reclame. Dat hoort in de banners of in de ads, of minimaal zichtbaar zo geduid te worden.

Edit ter verduidelijking: er is een wereld van verschil tussen een volkomen belangeloze lezer die een topic over een nieuw blad dat hij in de kiosk zag opent, of een topic van een oud-redacteur die hier het blaadje van haar werkgever (uitgever) komt promoten (letterlijk toegegeven). Reclame is reclame, en een forumtopic is een forumtopic, en never the twain should be confused.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_57787586
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:53 schreef Roquefort het volgende:
Dat topic van Fliepke over het blaadje van haar uitgever vindt ik schaamteloos en niet kunnen.
Het is gewoon een advertorial dat topic, ze geeft zelf letterlijk toe dat het promotie is, terwijl het vermomd is als een belangeloos topic.

Print nog niet dood? Er komt een nieuw blad: GamesTM!

Topics en promotie horen duidelijk zichtbaar van elkaar gescheiden te zijn, een topic ter promotie dat niet als zodanig herkenbaar is is doodgewoon forumspam, dat zouden jullie gewone users nooit toestaan, waarom haar wel?

Het is geen topic over Tijdschriften in print, het is reclame. Dat hoort in de banners of in de ads, of minimaal zichtbaar zo geduid te worden.

Edit ter verduidelijking: er is een wereld van verschil tussen een volkomen belangeloze lezer die een topic over een nieuw blad dat hij in de kiosk zag opent, of een topic van een oud-redacteur die hier het blaadje van haar werkgever (uitgever) komt promoten (letterlijk toegegeven). Reclame is reclame, en een forumtopic is een forumtopic, en never the twain should be confused.
Hoe vaak komt er nou een nieuw gamesblad uit? En echt reclame is het ook niet, hij vraag alleen maar om je mening. Ook omdat Fliepke eerst een eindredacteur was van FOK!Games. Wij FOK! GAMers willen ook wel weten waar hij nu mee bezig is. Topic kan naar mijn mening dus gewoon open blijven.

Topic is dus inmiddels gesloten door een FA

[ Bericht 5% gewijzigd door RaymanNL op 02-04-2008 20:29:22 ]
  woensdag 2 april 2008 @ 21:30:53 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_57789859
Censuur op GAM
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 2 april 2008 @ 21:41:01 #58
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_57790201
Ik wilde de discussie eens openen nav het nieuwe blad. Ik kreeg er opeens direct mee te maken op mn werk, dat mag blijkbaar niet. Goed, zal wel, whatever .

Het compleet verwijderen van het topic zal wel te maken hebben met de TS
pi_57790210
Nou, ik ben blij dat er dus tenminste een FA was die het fundamentele probleem begreep, dank aan die mij onbekende FA!

Kreeg ik nou dus uiteindelijk gelijk?!
Relaxt man, dat feedbacken!
  woensdag 2 april 2008 @ 21:43:15 #60
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_57790261
Nou, je vond de discussie wel interessant genoeg om erop te reageren en er ook over te feedbacken
aan jou de eer om de discussie opnieuw te starten en dan opener? (alsof het niet open genoeg was, maar goed dat is aan de mods FA's )
  woensdag 2 april 2008 @ 21:46:07 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_57790371
En wat nou als ik een topic open over GamesTM Ik ben namelijk wel geinteresseerd in meningen van mede GAM users
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 2 april 2008 @ 21:46:55 #62
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_57790404
you'll see
pi_57790608
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:41 schreef Fliepke het volgende:
Ik wilde de discussie eens openen nav het nieuwe blad. Ik kreeg er opeens direct mee te maken op mn werk, dat mag blijkbaar niet. Goed, zal wel, whatever .

Het compleet verwijderen van het topic zal wel te maken hebben met de TS
De discussie is leuk, maar het is een ander onderwerp dan dat je werkgever een leuk nieuw blad uitgeeft. Je start die discussie met een gerucht over de concurrent van je werkgever, en maant mensen naar de winkel te rennen omdat jij het nieuwe blad van je werkgever zo leuk vindt.

Think, het gaat er niet om of jouw motieven juist of onjuist zijn, het gaat erom dat je die schijn moet vermijden. Als jouw topic was blijven staan, kreeg voor mij het games-forum de schijn tegen dat er gesponsorde dingen in staan, zonder dat duidelijk is wat precies gesponsord is.

Ik geloof echt niet dat je vervelende bedoelingen had, maar probeer te zien welke grens je moet vermijden. Dat Raymann zich hierboven in argumenten al moest beroepen op dat mensen hier nieuwsgierig zijn naar wat je doet was al veelzeggend, want verre van een kwalitatief argument.

En discussieren over het bestaansrecht van gedrukte media? Leuk!
pi_57790635
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:43 schreef Fliepke het volgende:
Nou, je vond de discussie wel interessant genoeg om erop te reageren en er ook over te feedbacken
aan jou de eer om de discussie opnieuw te starten en dan opener? (alsof het niet open genoeg was, maar goed dat is aan de mods FA's )
Hmmz, dat is redelijk, geef me een paar minuten.
  woensdag 2 april 2008 @ 21:58:43 #65
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_57790787
Tja, erm... ik hoor wel meer van die geruchten als je een beetje in die hoek zit . Het kwam er misschien uit als een soort van negatieve sneer, maar ik stond er zelf ook van te kijken dat mn baas het aandurft om een nieuw gamesblad te introduceren op de huidige markt. Ik start die discussie dus gewoon

Overigens stond het ook in mn sig zo'n beetje, maar die werd ook ge-edit als spam.

(vergeet trouwens ook niet dat er allerlei crewleden om uiteenlopende redenen boos op me zijn en dus graag alles wat ik doe frustereren. Ik vind het wel grappig dat ze zich daar mee bezig houden )
pi_57791061
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat nou als ik een topic open over GamesTM Ik ben namelijk wel geinteresseerd in meningen van mede GAM users
Goed plan!
Rare gang van zaken hier...