Ik zou zo zeggen: "Ziek is ziek, dus thuis blijven".quote:Op zondag 17 februari 2008 13:16 schreef Taurus het volgende:
Mag Amanda mee eigenlijk?
Maar natuuurlijk en Mikey ipv Huub dus.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:16 schreef Taurus het volgende:
Mag Amanda mee eigenlijk?
Jammer, ik had graag een verslag van je gelezen maar er gaat iemand anders van FOK! dus dat komt goed.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:10 schreef dieenebart het volgende:
Sla dit jaar ff over:)
Game on! Is Amanda nog 'ziek'?
quote:Op zondag 17 februari 2008 07:52 schreef Jewscky1 het volgende:
Weet zeker dat Selene dit ook na gaat lezen,moet je wel zeggen dat ik jou een tering wijf vond,niet eerlijk
Je hebt je eigen alleen maar vol lopen vreten,en je aangesloten bij die RIOOLRAT en siliconesSNOL.
Wat ben je er mee opgeschoten?je had hier al een naam OPBLAASPOT,je zal wel naar die boxgala gaan,ik hoop dat die RAT in COMA wordt geslagen.
En nog wat,ik hoop dat je niet rustig meer op straat kan lopen,en uitgescholden wordt,ze noemde je ook zeurline,zeuren kon je,en liegen.
alle beste OPBLAAS wensen ,maar voor mij ben je een DOODSKOP.
quote:
[quote]Op zondag 17 februari 2008 12:44 schreef noekje het volgende:quote:Op zondag 17 februari 2008 11:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoop noekje, ik hoop het. Het zal me echt niks verbazen dat dit weer vooropgezet spel is en dat Brian toch wint. Nou ja, met een gebroken neus en zo ben ik ook wel tevreden hoor
Dat is heiligschennisquote:Op zondag 17 februari 2008 13:21 schreef STAP01 het volgende:
Zo! Zagen jullie dat ook? Amanda sloeg een kruis.
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om principiele redenen kijk ik niet naar DGK op tv![]()
Ik haat dit dit soort wedstrijden, maar had de matpartij van Brian en Yuri graag gekeken op tv, dus nu maar hopen dat Farscape de boel hier op komt leuken met mooi beeldmateriaal
Het is en blijft gewoon een vieze klodderquote:Op zondag 17 februari 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda breekt weer alle records vandaag, precies 2 minuten douchen. En dan zeggen dat Claire stinkt, je moet maar durven.
Ze is nu ook alweer bezig om er weer een lekkere laag make-up op te smeren.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda breekt weer alle records vandaag, precies 2 minuten douchen. En dan zeggen dat Claire stinkt, je moet maar durven.
En flink wat Eau de Toilette opspuiten......we kunnen er weer tegen voor vandaag.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:32 schreef SIRA het volgende:
Ze is nu ook alweer bezig om er weer een lekkere laag make-up op te smeren.
Die huid en haren van d'r krijgen nooit licht, lucht en rust.
Ja maar dat staat niet stoer he, zo'n babyface. Hij is tenslotte the lean mean fightin' machinequote:Op zondag 17 februari 2008 13:36 schreef blomst het volgende:
Brian scheert zichzelf niet? ondanks het advies van het wel te doen, omdat je met stoppelbaard meer kans hebt op een open gezicht?
Ik zeg: Ik hou dr van!quote:Op zondag 17 februari 2008 13:36 schreef blomst het volgende:
Brian scheert zichzelf niet? ondanks het advies van het wel te doen, omdat je met stoppelbaard meer kans hebt op een open gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |