abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2008 @ 05:44:55 #51
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786058
quote:
Op zondag 17 februari 2008 05:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Moeder is ook een beetje 'vrijbuitser'. Vier kinderen van drie mannen .....

Frank (vader 1)
Radna (vader 2)
Joris (vader 3)
Huub (vader 3) en de jongste.

De vader van Huub heeft ook 3 huwelijken gehad en volgens Huub is nu in Maastricht weer een voor hem nog onbekende vriendin in pa's leven verschenen.
Thanks BSOL

Het zit dus een beetje in de familie.
  zondag 17 februari 2008 @ 05:47:29 #52
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786065

zondag 17 februari 2008 @ 05:49:04 #53
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786070
Op de achergrond wat gestommel... het gekreun is opgehouden er wordt nog wat gekust en gefluisterd tussen Huub en Claire maar we mogen ze niet zien.
Op zondag 17 februari 2008 05:43 schreef akveor het volgende:
Ik dacht dat ik gekreun hoorde maar zie geen Calire en Huub op de streams

Brrr wat een eng schilderij
[ afbeelding ]
Staat je stream stil ? Ze zijn al lang in de slaapkamer en voorzichtig bezig met een doppie. Alleen de camera's staan op B&A (S1, S3), Toys R'Us (S2) en Mike (S4)
Keep the Sunny Side Up
  zondag 17 februari 2008 @ 05:51:20 #55
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786075
quote:
Op zondag 17 februari 2008 05:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Staat je stream stil ? Ze zijn al lang in de slaapkamer en voorzichtig bezig met een doppie. Alleen de camera's staan op B&A (S1, S3), Toys R'Us (S2) en Mike (S4)
Nee hoor.. ik constateer net als jou dat we ze niet zien.
Op zondag 17 februari 2008 05:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Precies, vallen en opstaan... genieten en op je bek gaan...
Achter de geraniums doen we wel als we 95 zijn.
Gevoel is een vreemd iets, je laat je meesleuren in iets omdat je iemand te gek vind.
Dat te gek vinden is maar tijdelijk omdat dan je ogen open gaan en hoe iemands ware karakter is.
Leetijd maakt dus niks uit. Wel neem je ervaringen mee en m.b.t. dat extra alert bent.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_56786106
Waarschijnlijk heeft Huub van zijn ouders en vooral van zijn vader opgepikt dat vrouwen maar lastig en niet voor eeuwig zijn.
Hoevaak horen we Huub wel niet zeggen dat vrouwen maar lastig zijn.
Huub denkt niet bij zichzelf na hoe lastig hijzelf is.
Zijn kijk op vrouwen zal hier zeker door beinvloed zijn afgezien van zijn ware ik.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  zondag 17 februari 2008 @ 06:03:53 #58
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786111
quote:
Op zondag 17 februari 2008 05:52 schreef noucky het volgende:

[..]

Gevoel is een vreemd iets, je laat je meesleuren in iets omdat je iemand te gek vind.
Dat te gek vinden is maar tijdelijk omdat dan je ogen open gaan en hoe iemands ware karakter is.
Leetijd maakt dus niks uit. Wel neem je ervaringen mee en m.b.t. dat extra alert bent.
Ach ik denk dat Huub meer een gevaar is voor zichzelf dan voor Claire. Het zal niet d'r eerste liefde zijn en Huub zal ook d'r laatste niet zijn.
Op zondag 17 februari 2008 06:02 schreef noucky het volgende:
Waarschijnlijk heeft Huub van zijn ouders en vooral van zijn vader opgepikt dat vrouwen maar lastig en niet voor eeuwig zijn.
Hoevaak horen we Huub wel niet zeggen dat vrouwen maar lastig zijn.
Huub denkt niet bij zichzelf na hoe lastig hijzelf is.
Zijn kijk op vrouwen zal hier zeker door beinvloed zijn afgezien van zijn ware ik.
En hoe vaak heb je Huub horen zeggen : "Alles voor het spel en de show" ? In de buitenwereld is hij zo braaf als iedere andere 'gemiddelde Nederlander' ..........
Keep the Sunny Side Up
pi_56786134
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:03 schreef akveor het volgende:

[..]

Ach ik denk dat Huub meer een gevaar is voor zichzelf dan voor Claire. Het zal niet d'r eerste liefde zijn en Huub zal ook d'r laatste niet zijn.
Bij haar introductie had Claire toch al gezegd dat ze alleen maar kortlopende scharrels had gehad en wilde hebben ........ Ze doet gewoon wat ze heeft gezegd, en Huubske dito !
Keep the Sunny Side Up
pi_56786138
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

En hoe vaak heb je Huub horen zeggen : "Alles voor het spel en de show" ? In de buitenwereld is hij zo braaf als iedere andere 'gemiddelde Nederlander' ..........
Sorry hoor maar daar trap jij in ?????
Hij verschuilt zich erachter, hij laat zichzelf zien.
Dat zijn zijn woorden zelf geweest tegen Lieke, "ik verschuil me graag achter iets anders, hoef ik zelf de verantwoording niet te nemen".
Zo'n lafbek is het als om daden gaat. wel genieten, weten dat er reactie op komt en dan zeggen, ach het is show en spel. pppppppppppppffffffff. Sorry hoor maar daar trap ik niet in.
pi_56786140
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Yeah right Maar goed, dat maakt ook niet uit, alleen dat mensen nog steeds denken dat Huub zo doet voor het spel. Echt hoor
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56786143
En als jij braaf vind dat hij stemhokjes in mekaar heb getrapt, van de hogeschool is afgetrapt en altijd in het uitgaansleven problemen had !!!!
Gossie wat braaf !!!!! Een etterbak dus.
pi_56786144
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:20 schreef noucky het volgende:

[..]

Sorry hoor maar daar trap jij in ?????
Hij verschuilt zich erachter, hij laat zichzelf zien.
Dat zijn zijn woorden zelf geweest tegen Lieke, "ik verschuil me graag achter iets anders, hoef ik zelf de verantwoording niet te nemen".
Zo'n lafbek is het als om daden gaat. wel genieten, weten dat er reactie op komt en dan zeggen, ach het is show en spel. pppppppppppppffffffff. Sorry hoor maar daar trap ik niet in.
Pas op voor een maagzweer ......

Voor alle duidelijkheid, voor mij is Huub ook de grootste zak die ik ken. Zeker na z'n actie's tegen Lieke. Maar dan meer omdat ik denk dat je als man nooit op deze manier tegen een vrouw mag optreden. In ieder geval niets om trots op te zjn.
Keep the Sunny Side Up
pi_56786146
Als Sylvia vanavond zegt dat hij beter in de Kooi kan zitten dan in het gevang?
Dat zegt toch ook genoeg.
Huub is zeker niet braaf.
pi_56786153
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:21 schreef Morwen het volgende:

[..]

Yeah right Maar goed, dat maakt ook niet uit, alleen dat mensen nog steeds denken dat Huub zo doet voor het spel. Echt hoor
Huub is gewend om over de rug van anderen geld te verdienen. Net als z'n vader. Werken (?) bij een stichting om geld in te zamelen voor allerlei 'Goede Doelen Projecten'. Met een eigen kantoor in het Centrum van Amsterdam ! Of een Culturele Stichting om Klassieke Orkesten uit het Oostblok uit te nodigen en daarvoor slaaplaatsen te regelen (=onderbrengen in jeugdherbergen, lees slaapzolders)
Keep the Sunny Side Up
pi_56786157
Natuurlijk zeggen dit Huubfans niet, daar stoor ik me dan ook aan, objectief verslag wordt niet gegeven.
Waarom zeggen Huubfans niet dat Sylvia dit heeft gezegd in fone?
Maar goed, ik zeg dit nu, want lijkt me toch een belangrijk iets.
Niet voor niets zegt Sylvia dit, Sylvia weet denk ik veel meer als wij bij elkaar.
pi_56786160
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:36 schreef noucky het volgende:
Natuurlijk zeggen dit Huubfans niet, daar stoor ik me dan ook aan, objectief verslag wordt niet gegeven.
Waarom zeggen Huubfans niet dat Sylvia dit heeft gezegd in fone?
Maar goed, ik zeg dit nu, want lijkt me toch een belangrijk iets.
Niet voor niets zegt Sylvia dit, Sylvia weet denk ik veel meer als wij bij elkaar.
Voorzichtig advies : Zet het raam open en koel even af
Keep the Sunny Side Up
pi_56786167
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Huub is gewend om over de rug van anderen geld te verdienen. Net als z'n vader. Werken (?) bij een stichting om geld in te zamelen voor allerlei 'Goede Doelen Projecten'. Met een eigen kantoor in het Centrum van Amsterdam ! Of een Culturele Stichting om Klassieke Orkesten uit het Oostblok uit te nodigen en daarvoor slaaplaatsen te regelen (=onderbrengen in jeugdherbergen, lees slaapzolders)

Dat verklaard wel 1 en ander, thanx, dat wist ik niet.

Ik zie in Huub een triest mannetje die niet op kan tegen zijn vader zelfs al voordat jij deze info postte. Huub probeert zijn gebrek aan liefde te compenseren door met iedere meid te gaan slapen. Zijn band met zijn vader is zwaar verknipt en die met zijn moeder is er gewoon niet. Ik vind de vader een egoistische klootzak die zijn eigen gedrag goedpraat door wat Huub nu doet. Die vader is niet veel beter dan Huub of andersom. Geen respect naar vrouwen en helaas trappen veel vrouwen daar nog steeds in.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56786171
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Voorzichtig advies : Zet het raam open en koel even af
Ik voel me absoluut niet opgefokt hoor hhhahahah.
Kutkabouters cq dictators zijn mijn ding niet.
Wel maak ik me druk om de selectieve waarnemening in de Cos, met name 1 persoon.
Daar kan ik me zeker druk om maken hoezeer zijj de lezers van de Cos in het ootje neemt.
pi_56786174
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:43 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik zie in Huub een triest mannetje die niet op kan tegen zijn vader zelfs al voordat jij deze info postte. Huub probeert zijn gebrek aan liefde te compenseren door met iedere meid te gaan slapen. Zijn band met zijn vader is zwaar verknipt en die met zijn moeder is er gewoon niet. Ik vind de vader een egoistische klootzak die zijn eigen gedrag goedpraat door wat Huub nu doet. Die vader is niet veel beter dan Huub of andersom. Geen respect naar vrouwen en helaas trappen veel vrouwen daar nog steeds in.
En voeg daar aan toe :
De stichting 'Goede Doelen Projecten' werd opgericht door Huub's vader. Huub was 'personeel'. Fiscaal gezien mag een Stichting voor Goede Doelen het inkomen van het eerste jaar belastingvrij boeken als 'oprichtingskosten'. De bestuurders mogen tot maximaal 100.000 euro per persoon onbelast verdienen.
De organisatie rond de Klassieke Orkesten was een nevenfunctie (betaald) via Huub's vader toen hij directeur was van een museum (lees : leven van de subsidie)
Keep the Sunny Side Up
  zondag 17 februari 2008 @ 06:53:19 #72
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786176
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:26 schreef noucky het volgende:
Als Sylvia vanavond zegt dat hij beter in de Kooi kan zitten dan in het gevang?
Dat zegt toch ook genoeg.
Huub is zeker niet braaf.
Dit zei Silva nav dat Huub vertelde dat hij een plasma had vernield en de boetes. Ze bedoelde daarmee dat hij beter tegen boetes in DGK kan aanlopen dan dat hem dat in de buitenwereld zou overkomen. Omdat de buitenwereld wel telt.
Op zondag 17 februari 2008 06:43 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik zou niet trots zijn op een vader die in de vijver gaat springen voor heel Nederland. Ik zou me doodschamen.
Huub is er trots op en zegt zelfs: wat een toffe vader heb ik toch.
  zondag 17 februari 2008 @ 06:55:26 #74
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786180
Geweldig deze Bash Huub Party...... beetje lachwekkend allemaal hoor....
Op zondag 17 februari 2008 06:49 schreef noucky het volgende:

[..]

Ik voel me absoluut niet opgefokt hoor hhhahahah.
Kutkabouters cq dictators zijn mijn ding niet.
Wel maak ik me druk om de selectieve waarnemening in de Cos, met name 1 persoon.
Daar kan ik me zeker druk om maken hoezeer zijj de lezers van de Cos in het ootje neemt.
Een COS is geen EPOS (EenPersoons OS) ...........
Keep the Sunny Side Up
  zondag 17 februari 2008 @ 06:58:21 #76
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786184
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Een COS is geen EPOS (EenPersoons OS) ...........
Ik gebruik OS Huub 2.0 Jullie?
Op zondag 17 februari 2008 06:55 schreef akveor het volgende:
Geweldig deze Bash Huub Party...... beetje lachwekkend allemaal hoor....
Ja, laten we het eens over het weer hebben. Het is nu veel te koud om een zwerver terug op straat te sturen .......
Keep the Sunny Side Up
pi_56786186
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:58 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik gebruik OS Huub 2.0 Jullie?
Niet lachen, ik werk met een variant van OS-256 ....... geen verzinsel !
Keep the Sunny Side Up
  zondag 17 februari 2008 @ 07:01:20 #79
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786187
quote:
Op zondag 17 februari 2008 06:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja, laten we het eens over het weer hebben. Het is nu veel te koud om een zwerver terug op straat te sturen .......
Hij heeft nog een USB-Stick met vertrouwelijk informatie... misschien kan ie die aan de Party verkopen en met het geld een 2de rangs kamertje voor een week boeken.
  zondag 17 februari 2008 @ 07:04:38 #81
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786191
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Niet lachen, ik werk met een variant van OS-256 ....... geen verzinsel !
Ik kan niet lachen want ik heb er nog nooit van gehoord....
pi_56786194
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:03 schreef noucky het volgende:
Laat die zwerver cq exzwerver maar lekker zitten. Het is een man met het hart op de goede plek en heeft meer verdient als op de straat te leven.
Of gewoon een vieze, vuile, achterbakse dief van een USB-stick !!!!! Die hij vervolgens 'verkoopt' aan een pammetjes-verslaafde. Om vervolgens z'n hond de deur uit te sturen voor een paar russen met een kuttelikkertje piemelzuigertje .......
Keep the Sunny Side Up
  zondag 17 februari 2008 @ 07:08:22 #84
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786195
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:03 schreef noucky het volgende:
Laat die zwerver cq exzwerver maar lekker zitten. Het is een man met het hart op de goede plek en heeft meer verdient als op de straat te leven.
Ik zie wel een stuk rechtvaardigheidsgevoel in die man. Hij verdient het om er voor te kunnen zorgen dat ie van de straat blijft. Of ie gaat of blijft maakt me niet beel uit.
Op zondag 17 februari 2008 07:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik kan niet lachen want ik heb er nog nooit van gehoord....
Een Operating System, specifiek voor Video.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 17 februari 2008 @ 07:12:35 #86
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786197
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Of gewoon een vieze, vuile, achterbakse dief van een USB-stick !!!!! Die hij vervolgens 'verkoopt' aan een pammetjes-verslaafde. Om vervolgens z'n hond de deur uit te sturen voor een paar russen met een kuttelikkertje piemelzuigertje .......
Denk toch wel dat ie liever gewoon blijft dan vertrekt omdat Dilana even niet gewenst is. Ik zie wel een blij jongetje die geniet van z'n nieuwe familie. Helaas gaat ie soms wat te ver in z'n liefde.
Op zondag 17 februari 2008 07:12 schreef akveor het volgende:

[..]

Denk toch wel dat ie liever gewoon blijft dan vertrekt omdat Dilana even niet gewenst is. Ik zie wel een blij jongetje die geniet van z'n nieuwe familie. Helaas gaat ie soms wat te ver in z'n liefde.
"Z'n nieuwe familie" ? ........ Hij zit in een spelletje en gaat van een hele koude kermis thuiskomen !
Keep the Sunny Side Up
pi_56786202
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:08 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik zie wel een stuk rechtvaardigheidsgevoel in die man. Hij verdient het om er voor te kunnen zorgen dat ie van de straat blijft. Of ie gaat of blijft maakt me niet beel uit.
Rechtvaardig is hij zeker. Het gezeur van Huub tegen Amanda deze week over haar vader was gewoon walgelijk. Huub was gewoon pissed off over alles. Huub bleef maar doorgaan en Mike het welletjes vond.
Terecht vond ik ook. Mike uit zich ook en gelijk Huub over de seik.
Mike was in deze terecht, Huub kon niet tegen een weerwoord.
Zo slap om familiie als wapen te gebruiken, maar tja, Huub kan niks bereiken zonder agressie.
Mike lost het simpel op met woorden en iemand is al over de seik.
pi_56786207
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:19 schreef noucky het volgende:

[..]

Rechtvaardig is hij zeker. Het gezeur van Huub tegen Amanda deze week over haar vader was gewoon walgelijk. Huub was gewoon pissed off over alles. Huub bleef maar doorgaan en Mike het welletjes vond.
Zo slap om familiie als wapen te gebruiken, maar tja, Huub kan niks bereiken zonder agressie.
Op één punt geef ik je gelijk : "Huub kan niks bereiken zonder agressie"
Keep the Sunny Side Up
  zondag 17 februari 2008 @ 07:29:36 #90
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786210
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Een Operating System, specifiek voor Video.
Owww je loopt interessant te doen.... mag hoor....
Ik stel me een soort van besturing voor waarmee je kun editen en camera's kunt aansturen. Zoiets als in de regie?

Ze zijn bezig met Huub 3.0. Deze is wat gelikter. De pictogrammen: Agressie, Alcohol, Vrouwonvriendelijk zijn verdwenen en staan nu onder het pictogram: 'Deze Huub' die je met 1 klik kunt activeren.
  zondag 17 februari 2008 @ 07:30:48 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56786212
Ik vind het gewoon te lang duren voor een gastspeler, van mij mag Mikey weg.
En Huub. . .zolang Claire nog in de kooi zit heeft ie wat te doen want verder mag ie niet veel meer. En dat Claire daar de dupe van is en weer wordt, ach, kiest ze zelf voor. Ook zij heeft niet veel andere dingen te doen dan met Huub spelen.
pi_56786213
Als ik tegenover Huub zou staan zou ik woorden zeggen als:
Voel je je wel goed?
Komt hij ook weer aanzetten;
Heb je nog iets beters?
Bevalt het?
Wil je mij hebben? probeer maar en ervaar
Wil je aub beter gaan dansen? Ik sta voor lul anders.
Houdt aub je smoel, je kraamt wartaal uit.
etc etc
  zondag 17 februari 2008 @ 07:31:47 #93
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786215
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

"Z'n nieuwe familie" ? ........ Hij zit in een spelletje en gaat van een hele koude kermis thuiskomen !
Ach een beetje heroine en alles is weer leuk.... waar ik mee wil zeggen dat Mike een goede nazorg zou moeten krijgen.
  zondag 17 februari 2008 @ 07:33:36 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56786216
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:31 schreef akveor het volgende:

[..]

Ach een beetje heroine en alles is weer leuk.... waar ik mee wil zeggen dat Mike een goede nazorg zou moeten krijgen.
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in, zelfs met goede nazorg denk ik dat Mikey wel weer in zn oude patroon valt. Is het niet met heroine dan wel met alcohol.
  zondag 17 februari 2008 @ 07:34:46 #95
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56786217
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:19 schreef noucky het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat het spel harder gespeeld moet worden.... het is veel te lief en met teveel regels.
Ik vind 1 regel belangrijk: Fysiek geweld is exit en daarbij verplicht 1 meter afstand houden.
Op zondag 17 februari 2008 07:29 schreef akveor het volgende:

[..]

Owww je loopt interessant te doen.... mag hoor....
Ik stel me een soort van besturing voor waarmee je kun editen en camera's kunt aansturen. Zoiets als in de regie?

Ze zijn bezig met Huub 3.0. Deze is wat gelikter. De pictogrammen: Agressie, Alcohol, Vrouwonvriendelijk zijn verdwenen en staan nu onder het pictogram: 'Deze Huub' die je met 1 klik kunt activeren.
Als Huub niet wil dat je deze aanklikt (ja hij is de baas) dan gaat het feestje zeker niet door :-)
Tja die Huub ook, hij moet ook macht hebben he.
pi_56786222
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:29 schreef akveor het volgende:

[..]

.......

.......
Nee, denk meer aan zoeken in video-beelden. Een soort "Google" met op drachten als "Ik wil <deze achtergrond> " met "<Deze persoon in beeld>" en "Spraak-geluid is '<deze tekst>' "
Keep the Sunny Side Up
pi_56786228
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat het spel harder gespeeld moet worden.... het is veel te lief en met teveel regels.
Ik vind 1 regel belangrijk: Fysiek geweld is exit en daarbij verplicht 1 meter afstand houden.
Ik denk dat de regels fysiek geweld in het algemeen zijn en in persoonlijke omstandigheden door de ogen wordt gezien. Het leerproces als grondslag.
Ik denk hieraan: Brian en Huub hebben blijkbaar een verleden die gepaard ging met fysiek geweld en hiervan moeten leren (amanda via derden). Daarom bij hun er met mindere mate eraan wordt getornd, hun straf een leerschool moet zijn.
Nena daar in tegen was totaal niet agressief en niet als zodanig te boek stond, ze deed dat dus en daarom het veld moest ruimen.
Denk hier maar eens over na.
pi_56786232
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:46 schreef noucky het volgende:

[..]

Ik denk dat de regels fysiek geweld in het algemeen zijn en in persoonlijke omstandigheden door de ogen wordt gezien. Het leerproces als grondslag.
Ik denk hieraan: Brian en Huub hebben blijkbaar een verleden die gepaard ging met fysiek geweld en hiervan moeten leren (amanda via derden). Daarom bij hun er met mindere mate eraan wordt getornd, hun straf een leerschool moet zijn.
Nena daar in tegen was totaal niet agressief en niet als zodanig te boek stond, ze deed dat dus en daarom het veld moest ruimen.
Denk hier maar eens over na.
Weinig nadenken nodig ......... Nena was ooit gecast als een sexbom maar wilde "niets blootgeven" ......
Keep the Sunny Side Up
  zondag 17 februari 2008 @ 07:52:50 #100
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56786234
Weet zeker dat Selene dit ook na gaat lezen,moet je wel zeggen dat ik jou een tering wijf vond,niet eerlijk
Je hebt je eigen alleen maar vol lopen vreten,en je aangesloten bij die RIOOLRAT en siliconesSNOL.
Wat ben je er mee opgeschoten?je had hier al een naam OPBLAASPOT,je zal wel naar die boxgala gaan,ik hoop dat die RAT in COMA wordt geslagen.
En nog wat,ik hoop dat je niet rustig meer op straat kan lopen,en uitgescholden wordt,ze noemde je ook zeurline,zeuren kon je,en liegen.
alle beste OPBLAAS wensen ,maar voor mij ben je een DOODSKOP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')