Nogmaals ik den dat je de inrichting iets teveel beschouwd als een psychiatrische instelling. Leuk dat ze wat leren maar bijzaak. Nena had waarschijnlijk de pech dat ze de eerste was, te preuts werd bevonden en te weinig initiatief toonde.quote:Op zondag 17 februari 2008 07:46 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk dat de regels fysiek geweld in het algemeen zijn en in persoonlijke omstandigheden door de ogen wordt gezien. Het leerproces als grondslag.
Ik denk hieraan: Brian en Huub hebben blijkbaar een verleden die gepaard ging met fysiek geweld en hiervan moeten leren (amanda via derden). Daarom bij hun er met mindere mate eraan wordt getornd, hun straf een leerschool moet zijn.
Nena daar in tegen was totaal niet agressief en niet als zodanig te boek stond, ze deed dat dus en daarom het veld moest ruimen.
Denk hier maar eens over na.
Voor de goede orde ....... Waarover spreekt U ?quote:Op zondag 17 februari 2008 07:52 schreef Jewscky1 het volgende:
Weet zeker dat Selene dit ook na gaat lezen, <......> ,maar voor mij ben je een DOODSKOP.
Mensen die zelf verrrot in elkaar steken gaan zich altijd afzetten naar anderen. Met dit soort mensen voel ik me niet verwand. Ik walg van gescheld in jou taal !!!!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 07:52 schreef Jewscky1 het volgende:
Weet zeker dat Selene dit ook na gaat lezen,moet je wel zeggen dat ik jou een tering wijf vond,niet eerlijk
Je hebt je eigen alleen maar vol lopen vreten,en je aangesloten bij die RIOOLRAT en siliconesSNOL.
Wat ben je er mee opgeschoten?je had hier al een naam OPBLAASPOT,je zal wel naar die boxgala gaan,ik hoop dat die RAT in COMA wordt geslagen.
En nog wat,ik hoop dat je niet rustig meer op straat kan lopen,en uitgescholden wordt,ze noemde je ook zeurline,zeuren kon je,en liegen.
alle beste OPBLAAS wensen ,maar voor mij ben je een DOODSKOP.
quote:Op zondag 17 februari 2008 07:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor de goede orde ....... Waarover spreekt U ?
Mag ik misschien even vriendelijk doch dringend verzoeken dat jij een breaky neemt? Echt je verknalt mijn avondje 'genoegelijk lurken" met je waarden en normen. Get a life, eentje bij voorkeur zonder computer!quote:Op zondag 17 februari 2008 08:00 schreef noucky het volgende:
[..]
Mensen die zelf verrrot in elkaar steken gaan zich altijd afzetten naar anderen. Met dit soort mensen voel ik me niet verwand. Ik walg van gescheld in jou taal !!!!!!
Dit soort gescheld merk ik van meerderen en hetzelfde vind.
Ga eerst je eigen leven op orde stellen.
Ik mag graag analyseren en ik niet anders kan gaan zien dan. Want waarom de ene wel en de ander niet, niet alleen dit hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 07:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Nogmaals ik den dat je de inrichting iets teveel beschouwd als een psychiatrische instelling. Leuk dat ze wat leren maar bijzaak. Nena had waarschijnlijk de pech dat ze de eerste was, te preuts werd bevonden en te weinig initiatief toonde.
Jammer he dat ik afwijk van de grote bulk he, op uitzonderingen na. Maar tja, mensen als ik mogen er ook zijn.quote:
Met weinig tegengas is het prettig je gal spuwen....quote:Op zondag 17 februari 2008 06:55 schreef akveor het volgende:
Geweldig deze Bash Huub Party...... beetje lachwekkend allemaal hoor....![]()
Je lappen tekst zijn te lang, zonder inhoud, moeder Teresa wil spelen en andere cossers even wijzen op hun vreselijke taalgebruik, je minachting uiten over velen, en je eigen analyze over and over again neerkalken..... echt, dat lurkt niet zo lekker weg.quote:Op zondag 17 februari 2008 08:36 schreef noucky het volgende:
[..]
Jammer he dat ik afwijk van de grote bulk he, op uitzonderingen na. Maar tja, mensen als ik mogen er ook zijn.
Een meeloper ben ik niet, ik heb mijn eigen meningen en ik accepteer de kritieken.
Veel streamplezier nog.
ff kleine correctie aangebracht.. volgens mij klopt de rest welquote:Op zondag 17 februari 2008 05:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moeder is ook een beetje 'vrijbuitser'. Vier kinderen van drie mannen .....
Frank (vader 1)
Radna (vader 2)
Joris (vader 3) en de jongste
Huub (vader 3) en de jongste.
De vader van Huub heeft ook 3 huwelijken gehad en volgens Huub is nu in Maastricht weer een voor hem nog onbekende vriendin in pa's leven verschenen.
Met enig respect ...... Wees welkom op het FOK!-forum ....... U ook !quote:Op zondag 17 februari 2008 08:20 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
O sorry hoor, wist niet dat er ook nog fans waren van die OPBLAASPOT
quote:Op zondag 17 februari 2008 07:30 schreef noucky het volgende:
Als ik tegenover Huub zou staan zou ik woorden zeggen als:
Voel je je wel goed?
Prima, dank je...en jij?
Komt hij ook weer aanzetten;
..en waar was jij dan?
Heb je nog iets beters?
Jij bent ook niet snel tevreden..
Bevalt het?
Uitstekend, dank je wel!
Wil je mij hebben? probeer maar en ervaar
Dus je geeft toestemming?
Wil je aub beter gaan dansen? Ik sta voor lul anders.
voor lul stond je al...
Houdt aub je smoel, je kraamt wartaal uit.
Laat ik dat nou net van jou denken
etc etc
en zo voort..en zo voort...
Je brengt me aan het twijfelen ......... Weet je dat zeker ?quote:Op zondag 17 februari 2008 08:57 schreef Desii het volgende:
[..]
ff kleine correctie aangebracht.. volgens mij klopt de rest wel
Volgens mij is de vader van Huub niet de vader van Joris...quote:Op zondag 17 februari 2008 08:57 schreef Desii het volgende:
[..]
ff kleine correctie aangebracht.. volgens mij klopt de rest wel
Ja Joris is de jongste, ik weet het zeker.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je brengt me aan het twijfelen ......... Weet je dat zeker ?
ja 100% (maar dan niet op z'n Dennix)quote:Op zondag 17 februari 2008 09:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je brengt me aan het twijfelen ......... Weet je dat zeker ?
Nee, Joris en Huub hebben dezelfde vader. Theo dus.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Volgens mij is de vader van Huub niet de vader van Joris...
Je maakt echt een foutje ......quote:Op zondag 17 februari 2008 09:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Volgens mij is de vader van Huub niet de vader van Joris...
Floris is idd de jongste ........ Zoon van Radna, de (half-)zus van Huub ......quote:Op zondag 17 februari 2008 09:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja Floris is de jongste, ik weet het zeker.
Kan....maar eigenwijs genoeg om me de blubber te zoeken in cossen naar mijn gelijk...quote:Op zondag 17 februari 2008 09:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je maakt echt een foutje ......
Joris bedoel ikquote:Op zondag 17 februari 2008 09:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Floris is idd de jongste ........ Zoon van Radna, de (half-)zus van Huub ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |