ja dat belastinggeld is vaak n leuk spaarpotje..... wel jammer dat het nu zo moet,.....quote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap daar gaat mijn geld voor Parijs, dan maar in het rood staan. En dan snel belastinggeld terugvragen....
Krijg als het goed is +_ 2 duizend terug (een opleiding is een leuke aftrekpost voor van alles en nog wat)quote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja dat belastinggeld is vaak n leuk spaarpotje..... wel jammer dat het nu zo moet,.....
Dat jouw baas arm word is toch wel zijn probleem?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef Wexy het volgende:
zonder studie krijg ik nog n 1200 terug dus moet je je voorstellen dat ik was gaan studeren.. dan was mn ouder baas arm aan me geworden
absoluut... dat is het voordeel van ambtenaar geweest zijn... je vindt het heul niet erg meer om de staat te belazeren...quote:Op zondag 17 februari 2008 15:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat jouw baas arm word is toch wel zijn probleem?
Nou ik belazer niets, maar ik ik haal er gewoon mijn profijt uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:20 schreef Wexy het volgende:
[..]
absoluut... dat is het voordeel van ambtenaar geweest zijn... je vindt het heul niet erg meer om de staat te belazeren...
tword wat erger als je eigen moeder er 3 dagen later pas achter komt dat je jarig bent....quote:Op zondag 17 februari 2008 15:50 schreef Wexy het volgende:
ja dat vergeet ik..... ik vergeet altijd verjaardagen... en ben er nog trots op ook
De echte belangrijke verjaardagen staan al voorgedrukt in een hema agendaquote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef Wexy het volgende:o nee zo erg is het hier nog niet...
![]()
alle echt belangrijke dagen hangen in de wc op de kalender.....
enige nadeel is dat mensen denken dat ze hun eigen verjaardag er ook op moeten zettendan koop ik weer een nieuwe
Nou ja zeg...quote:Op zondag 17 februari 2008 15:20 schreef Wexy het volgende:
[..]
absoluut... dat is het voordeel van ambtenaar geweest zijn... je vindt het heul niet erg meer om de staat te belazeren...
op welke datum is je vader jarig?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:21 schreef Wexy het volgende:
hahaha ja die moet je ook echt onthouden
die is trouwens tegelijk met mn pa jarig dussuh dat onthoud ik nog wel
wat?quote:
op dezelfde datum als beaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
op welke datum is je vader jarig?
op 31-01 dus?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
wat?
de staat belazerd de burgers al heul veul langer dan dat ik hun terugbelazer hoor!!
![]()
[..]
op dezelfde datum als bea
heb je even op de voorgedrukte hema agenda gekeken?quote:
Haha, nee dat weet ik gewoon toevalligquote:Op zondag 17 februari 2008 16:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
heb je even op de voorgedrukte hema agenda gekeken?
wat is er nu niet meer duidelijk?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:56 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Ik heb koppijn en nog zes uur voor mijn 900 woordenEn de meelezers willen duidelijkheid tussen Trysten en Benni
Ze willen dat ze of bij elkaar komen, of dat het duidelijk wordt dat ze niet bij elkaar komen.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat is er nu niet meer duidelijk?
Kweenie, stijve schouders. En ik weet dat ze niks te willen hebben, maar het geeft wel aan dat die spanningsboog aan het eind van z'n latijn is. Verwachtingen die je met dat soort dingen wekt, moeten worden ingelost.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:18 schreef Wexy het volgende:
nou ja zeg... die meelezers hebben nix te willen toch? die moeten gewoon lezen wat er te lezen valt
enneuhm hoe kom jij aan die koppijn? te veel aan mijn wijze woorden gedacht??
Een derde personage? En trystan ziet hem wel zittenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze willen dat ze of bij elkaar komen, of dat het duidelijk wordt dat ze niet bij elkaar komen.
Maar zo ver is het nog niet.
En ik zit vast. Het wil niet meer, het is roestig.
Wat een verkeerd beeld heb jij van ambtenaren zegquote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
wat?
de staat belazerd de burgers al heul veul langer dan dat ik hun terugbelazer hoor!!
![]()
Heheh, yeah, die sympathy fuck staat nog wel op het menu. maar Benni gaat trouwen en Trysten heeft hem eigenlijk al opgegeven. Alleen omdat ze steeds samen zijn, gaat het verlangen maar niet weg.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:01 schreef Wexy het volgende:
Dat is ook weer waar... enneuhm een spannende sexscene er in gooien en daarna nog even doorsidderen?
Bedoel je dat je erg langzaam werkt of dat je echt een ambtenaar bent?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat een verkeerd beeld heb jij van ambtenaren zeg![]()
* maedel ambtenaar is
Wat een intriges, wat een intriges...quote:Op zondag 17 februari 2008 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh, yeah, die sympathy fuck staat nog wel op het menu. maar Benni gaat trouwen en Trysten heeft hem eigenlijk al opgegeven. Alleen omdat ze steeds samen zijn, gaat het verlangen maar niet weg.
ho ho ik zeg nix over ambtenaren.. ik was er zelf ook 1..quote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat een verkeerd beeld heb jij van ambtenaren zeg![]()
* maedel ambtenaar is
dan scheur je ze na de sympatische sex uit elkaarquote:Op zondag 17 februari 2008 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh, yeah, die sympathy fuck staat nog wel op het menu. maar Benni gaat trouwen en Trysten heeft hem eigenlijk al opgegeven. Alleen omdat ze steeds samen zijn, gaat het verlangen maar niet weg.
POT noodlyquote:
yeah,dat was wel het idee.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:38 schreef Wexy het volgende:
[..]
dan scheur je ze na de sympatische sex uit elkaar
houd je me op de hoogte?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
yeah,dat was wel het idee.
na een korte brainstormsessie met pascal heb ik een idee, en ik hoop dat dat gaat werken.
Daar droom ik nou van he, een naamtopic!quote:
Nee, maar ik ben wel pot en noodles scheelt meer 2 lettersquote:Op zondag 17 februari 2008 19:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar droom ik nou van he, een naamtopic!
Maaruh, volgens mij gaat het topic nietover jou of wel?
ok jij je zin, maar dan moet je wel ff in het topic posten: HIER BEN IK!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef Noodly het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel pot en noodles scheelt meer 2 letters
Wat jij wilquote:Op zondag 17 februari 2008 20:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok jij je zin, maar dan moet je wel ff in het topic posten: HIER BEN IK!!!
hij heeft ze zelluf gewist... nan en ik hadden al gepost!!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:17 schreef Noodly het volgende:
schandalig dat er nog niemand in je fobo heeft gepost hiiw
ik gun iedereen een fipo!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
hij heeft ze zelluf gewist... nan en ik hadden al gepost!!
ohquote:Op zondag 17 februari 2008 20:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
hij heeft ze zelluf gewist... nan en ik hadden al gepost!!
wauw.... mijn eerste liefde was jeltje uit 'mijn dochter en ik'quote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
Jah erg he, niemand houd van mij
Trouwens, zit ondertussen tv te kijken en op een van die shownieuws zenders hebben ze nu de top 10 tv-series. Daar zag ik de serie Ha die pa! Die ken ik nog wel, en nu ik over nadenk was joris luts mijn allereerste liefde!
daaromquote:
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
wauw.... mijn eerste liefde was jeltje uit 'mijn dochter en ik'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |