Schattig hoor!quote:Op zondag 17 februari 2008 13:16 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
bij hoge uitzondering......
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ach, er is hooguit een derde lesbeau hier. De rest ofwel hetero, ofwel bi, ofwel mannelijke homo's... dus wat dat betreft zit je nog niet zo fout met je foto hier
LOLquote:
heerlijk inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2008 13:39 schreef hierissieweer het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9ChGxIvWscA&NR=1
Ik krijg hier altijd zoveel energie van
Zingt ze dat echt? Ik ben luisterenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:48 schreef Wexy het volgende:
meeting the man of my dreams and than meeting his beautiful husband
Dat ze zingt ze op JLP acoustic wel en live zong ze het nagenoeg altijd al.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zingt ze dat echt? Ik ben luisteren
enige is dat het niet meer rijmt.. maar dat maakt het leukerquote:Op zondag 17 februari 2008 13:57 schreef hierissieweer het volgende:
Vind hem zo wel mooier hoor, nog ironischer
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
enige is dat het niet meer rijmt.. maar dat maakt het leuker
Ouderdom he!?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:00 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij heb ik te veel en vooral te sterke koffie op.
Mijn handen trillen als een gek
ik zou me eindelijk eens gedragen.... grijnzquote:
Of je legt je hand op een bepaalde plek tussen je benen en je hebt er ook nog plezier vanquote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef Wexy het volgende:
als je zwaar genoeg bent... moet je er op gaan zitten...
als je te licht bent zou ik er niet op gaan zitten want dan trilt je hele lijf mee
minimaal 30+quote:
hahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahaha ja dat kan ook!!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Of je legt je hand op een bepaalde tussen je benen en je hebt er ook nog plezier van
Ouder als ik!quote:
je gaat me nie vertellen dat jij ook jonger bent dan ik ben he????quote:
Jij bent uit '80 toch? Ja, dan ben ik jonger.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
je gaat me nie vertellen dat jij ook jonger bent dan ik ben he????
ja heuj das nie eerlijk als die jonkies hierquote:Op zondag 17 februari 2008 14:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij bent uit '80 toch? Ja, dan ben ik jonger.
En ik heb de FIPOquote:
Ik ben dus van 84quote:Op zondag 17 februari 2008 14:24 schreef Wexy het volgende:
ik ben inderdaad van 1980.. eind 1980 dus nu 27.....
Heb ik zo'n oude kop dan.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:26 schreef Wexy het volgende:
ik heb de sepo..... enne had jou ook ouder geschat hoor nan.......
gristus, hoe oud moet ik dan wel niet zijn.quote:
heul oud.. hoogbejaard.... klinisch dood?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:33 schreef maedel het volgende:
[..]
gristus, hoe oud moet ik dan wel niet zijn.
Je komt gewoon wijs over!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:34 schreef NanKing het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom iedereen mij altijd zoveel ouder schat op FOK!Ik vind mezelf van tijd tot tijd redelijk puberaal overkomen
Wat ben je toch ook een scheetje!quote:Maedel jij ben toch 18?
ik lees niet al je posts.. dus misschien komt het daardoor.....quote:Op zondag 17 februari 2008 14:34 schreef NanKing het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom iedereen mij altijd zoveel ouder schat op FOK!Ik vind mezelf van tijd tot tijd redelijk puberaal overkomen
Maedel jij ben toch 18?
auw das pijnlijk!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:59 schreef hierissieweer het volgende:
Verdomme, de auto maken gaat mij waarschijnlijk 400 euro kosten, minstens...
Jap daar gaat mijn geld voor Parijs, dan maar in het rood staan. En dan snel belastinggeld terugvragen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |