je weet toch dat er tussen de Randstad en Groningen niets te vinden is?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:00 schreef Jaytonism het volgende:
Hm,
Kom uit Assen en woon net twee dagen in Amsterdam. In Assen verkochten we ze nergens, maar dat is dan ook te verwachten haha.
Serieusquote:Op zondag 17 februari 2008 17:02 schreef Jaytonism het volgende:
@ Flatus:
Dat is Goodnoodles van Unox - NIET te eten. Ik zoek dus Pot Noodles..
Vertel mij wat wat..quote:Op zondag 17 februari 2008 17:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je weet toch dat er tussen de Randstad en Groningen niets te vinden is?
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:22 schreef Trusten het volgende:
Recall Pot Noodle bij Unilever UK
Voedselveiligheid & kwaliteit
LONDEN - Unilever UK heeft een aantal Pot Noodles teruggeroepen. Sommige verpakkingen vertonen barsten in de bodem of langs de randen. Daardoor kan bij het vullen met kokend water hete vloeistof uit het potje lekken.
etc etc
Het merk Pot Noodle wordt in Nederland niet verkocht
probeer is van het merk Nissin van de toko. Dat is mijn favorietquote:Op zondag 17 februari 2008 17:36 schreef Jaytonism het volgende:
@Falcon4ever:
Ben al langs verschillende geweest, maar ben echt specifiek op zoek naar Pot Noodles, all time favorite.
maar dan met een half zakje pepers ipv het helequote:Op zondag 17 februari 2008 19:41 schreef Patjakker het volgende:
Yum Yum Chicken moet je hebben.
Hier ben ik! Gratis ook nog.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef Jaytonism het volgende:
Oi,
Loop al enige tijd te zoeken naar winkels die Pot Noodles verkopen.
you are cheap and sleazyquote:
Precies!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:43 schreef Trusten het volgende:
[..]
maar dan met een half zakje pepers ipv het hele
Cheap Sleazy en niet te vergeten... Pot!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
you are cheap and sleazy
Maar je hebt een naamtopic![]()
![]()
*kuch* das alleen voor die hollandse watjesquote:Op zondag 17 februari 2008 19:43 schreef Trusten het volgende:
[..]
maar dan met een half zakje pepers ipv het hele
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef hierissieweer het volgende:
he Noodly ze praten hier wel een beetje over je heen he...!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |