Tja natuurlijk zoekt Afellay de penalty op... opzich logisch en tja de keeper was niet zo slim en trapte in de valquote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, want het gelijkspel tegen Heracles was terecht, net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest. En dan valt het op dat PSV een vrij dubieuze penalty wel krijgt en Heerenveen een hele duidelijke pingel niet. Dat is bijna grappig om te constateren en normaal gepsorken geven PSV-supporters dat ook wel toe.
Yup.... absoluutquote:Op zondag 17 februari 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze spelen puur resultaatvoetbal.
Waarom is dat natuurlijk? Hij loopt tegen de keeper op, het is op zijn minst heel dubieus en daarmee heel erg gelukkig, zoals ik zeg: 6 van de 10 scheidsen zouden Affelay geel hebben gegeven voor een schwalbe. Dit zijn gewoon situaties waarin het geluk of de pech het lot bepaalt, je kan niet zeggen of dit een penalty was of neit - alleen maar dat de scheids er 1 gaf.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja natuurlijk zoekt Afellay de penalty op... opzich logisch en tja de keeper was niet zo slim en trapte in de val
En dan is het een penalty...
Maar PSV is met een 1 - 0 erg gelukkig weg gekomen..
Ik denk ook dat je met deze selectie niet veel meer kunt dan puur resultaatvoetbal spelen. Het ontbreekt aan toppers.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup.... absoluut
Opzich wel logisch met zo'n druk programma
Nee, het was geen 100 procent penalty. Dat vind jij. Maar het was het niet. Het was een scheidsrechterlijke beslissing.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een gezeik zeg. Het was gewoon een 100% penalty, Aerts glijdt Afellay heel duidelijk met z'n rechterarm omver. Had ie helemaal niet hoeven doen, want de kans was op dat moment al min of meer voorbij, maar dat doet er niks aan af.
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had gegeven toen een speler van Heracles de bal met 2 handen uit het doelgebied stompte. Ik wil maar zeggen: je hebt pingels en pingels en PSV heeft wel heel erg veel geluk met deze want de meeste andere ploegen hadden hem niet gekregen natuurlijk.
daar wil je toch geen fan van zijn? Of houden PSV-fans niet van voetbal? Maar vinden ze het alleen leuk wanneer ze aan het eind vh jaar de aanvoerder met een zilveren schaal boven zn hoofd zien?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze spelen puur resultaatvoetbal.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:09 schreef Morrigun99 het volgende:
Vreemd dat niemand rept over de goal die zou zijn gevallen als Mourad geen hands had gemaakt....
maar jij bent dus fan van een team dat én geen aantrekkelijk voetbal speelt én geen resultaten behaalt. Logischquote:
Klopt niet volgens mij inderdaad.quote:
eindelijk iemand die het toegeeft. Die kleine dingetjes maken jullie namelijk wel kampioen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef WooZ het volgende:
waarom ligt iedereen hier nu zo te zeiken over die pingel, hoevaak hebben we wel GEEN pingel gekregen dit seizoen dat het er bijna zeker wél een was. Nou, toevallig krijgen we hem op een goed moment eens mee. Ik hoor ook niemand over weet ik veel grove charges die al zijn gemaakt waar nog niet eens een kaart voor wordt gegeven. Gister had die mourad oid ook gewoon rood moeten krijgen, belachelijk gewoon.
Die scheids bij sch - heracles heeft gewoon ballen, dat zou elke scheids eens wat sneller moeten doen met zulks een overtredingen
Ok PSV-supporters houden niet van voetbal. Ajax-supporters niet van winnen. Klaar!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef toma het volgende:
[..]
daar wil je toch geen fan van zijn? Of houden PSV-fans niet van voetbal? Maar vinden ze het alleen leuk wanneer ze aan het eind vh jaar de aanvoerder met een zilveren schaal boven zn hoofd zien?
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
maar jij bent dus fan van een team dat én geen aantrekkelijk voetbal speelt én geen resultaten behaalt. Logisch
Zie je verkeerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.
PSV gaat gewoon puur voor het resultaat. Dan ben je toch gewoon een succes supporter? Of zie ik het nou verkeerd?
Je ziet het verkeerdquote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.
PSV gaat gewoon puur voor het resultaat. Dan ben je toch gewoon een succes supporter? Of zie ik het nou verkeerd?
En daar zei niemand iets over toen?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef WooZ het volgende:
waarom ligt iedereen hier nu zo te zeiken over die pingel, hoevaak hebben we wel GEEN pingel gekregen dit seizoen dat het er bijna zeker wél een was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |