Net als bij Neilquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga gewoon janken toen Nigel eruit ging
Ah mooi, welke kleur? Dan weet ik wat ik aan moet trekken. I wanna go down in style.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef Marble het volgende:
Geen stoeptegels, Cee. Grote harde betonblokken.
Ik ga denk ik ook janken als Tiffany eruit ging.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga gewoon janken toen Nigel eruit ging
Is dat broertje van haar al gestenigdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook janken als Tiffany eruit ging.
Zeg dan, onze held. Ofzo. Je opent ook een veelbetekenend topic voor SS en mij. Dus kan onze held oid bestw el. Dit is zo een afknapper TT.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef Svensational het volgende:
TT even aangepast, als je 't nog niet gezien hebt, en je Idols mijdt door niet in de topics te kijken, is 't erg vervelend als je er achter komt dmveen TT.
open een KLB topicquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef BVO het volgende:
Flikker eens met je handen van mijn TT af. Kan mij die spoiler nou rotten
.
In KLB mag je niet klaen over FOK! policy. Jeweeeeeeet.quote:
Mensen die de uitslag niet gezien hebben moeten gewoon niet in dit forum komen, best handig.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg dan, onze held. Ofzo. Je opent ook een veelbetekenend topic voor SS en mij. Dus kan onze held oid bestw el. Dit is zo een afknapper TT.
dat topic geeft het ook wel weg iddquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg dan, onze held. Ofzo. Je opent ook een veelbetekenend topic voor SS en mij. Dus kan onze held oid bestw el. Dit is zo een afknapper TT.
Zonder onze held i.c.m. jou als TS laat weinig te raden overquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, en troost BVO en SS zegt helemaal niks? Ja het maakt me niet uit, maar das inconsequentie ten top. Maar die toonde Miss Peri net ook al, dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder onze held i.c.m. jou als TS laat weinig te raden over!.
He godskolere, je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, en troost BVO en SS zegt helemaal niks? Ja het maakt me niet uit, maar das inconsequentie ten top. Maar die toonde Miss Peri net ook al, dus wat dat betreft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |