Net als bij Neilquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga gewoon janken toen Nigel eruit ging
Ah mooi, welke kleur? Dan weet ik wat ik aan moet trekken. I wanna go down in style.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef Marble het volgende:
Geen stoeptegels, Cee. Grote harde betonblokken.
Ik ga denk ik ook janken als Tiffany eruit ging.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga gewoon janken toen Nigel eruit ging
Is dat broertje van haar al gestenigdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook janken als Tiffany eruit ging.
Zeg dan, onze held. Ofzo. Je opent ook een veelbetekenend topic voor SS en mij. Dus kan onze held oid bestw el. Dit is zo een afknapper TT.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef Svensational het volgende:
TT even aangepast, als je 't nog niet gezien hebt, en je Idols mijdt door niet in de topics te kijken, is 't erg vervelend als je er achter komt dmveen TT.
open een KLB topicquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef BVO het volgende:
Flikker eens met je handen van mijn TT af. Kan mij die spoiler nou rotten
.
In KLB mag je niet klaen over FOK! policy. Jeweeeeeeet.quote:
Mensen die de uitslag niet gezien hebben moeten gewoon niet in dit forum komen, best handig.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg dan, onze held. Ofzo. Je opent ook een veelbetekenend topic voor SS en mij. Dus kan onze held oid bestw el. Dit is zo een afknapper TT.
dat topic geeft het ook wel weg iddquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg dan, onze held. Ofzo. Je opent ook een veelbetekenend topic voor SS en mij. Dus kan onze held oid bestw el. Dit is zo een afknapper TT.
Zonder onze held i.c.m. jou als TS laat weinig te raden overquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, en troost BVO en SS zegt helemaal niks? Ja het maakt me niet uit, maar das inconsequentie ten top. Maar die toonde Miss Peri net ook al, dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder onze held i.c.m. jou als TS laat weinig te raden over!.
He godskolere, je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, en troost BVO en SS zegt helemaal niks? Ja het maakt me niet uit, maar das inconsequentie ten top. Maar die toonde Miss Peri net ook al, dus wat dat betreft...
Je zegt het maarquote:
Troost hier de poes van Paris kun je daar van maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
He godskolere, je hebt nog gelijk ook.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:21 schreef BVO het volgende:
Ja, ik heb z'n nummer, maar dan alleen als grap van en vriend gehad, niet dat ik die gebruik, zoooo verloren ben ik ook weer nit.
quote:
Wie was voor jou de rotte appel in Idols 3?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:50 schreef Together het volgende:
Hoe tof, voor het eerst gewoon géén rotte appels bij de laatste drie.
Daar zaten twee rotte appels bij de laatste drie. Gelukkig hebben ze niet gewonnen.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie was voor jou de rotte appel in Idols 3?
in IDO3 zaten er naar mijn mening ook geen rotte appels bij de laatste 3.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:50 schreef Together het volgende:
Hoe tof, voor het eerst gewoon géén rotte appels bij de laatste drie.
denk ik ook ja... al vind ik charlene een heeel goede zangeres, ze komt gewoon minder leuk over. Nikki vindt iedereen volgens mij wel een oke-e meid, en nathalie is dan meer love/hate, maar charlene.. iedere keer als je denkt: vandaag is ze blij en vrolijk, dan komt ze weer met zo'n opmerking die haar tegenwerkt...quote:Op zondag 17 februari 2008 11:03 schreef Toeps het volgende:
Ik denk dat Charlene de volgende week er uit vliegt, omdat ze net effe wat minder likeable is. Ze is te perfectionistisch, en dat komt verkeerd over. Gister ook: "Ja maar ik gebruik het niet als excuuuuuus!" over zingen en dansen tegelijk. Ik snap haar wel, maar het komt niet goed over.
Tja als ze alle drie rot zijn, dan is het idd een beetje moeilijker om het eruit te halen.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
in IDO3 zaten er naar mijn mening ook geen rotte appels bij de laatste 3.
Charlene doet me denken aan April uit America's Next Topmodel 2.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:10 schreef sbientje het volgende:
[..]
denk ik ook ja... al vind ik charlene een heeel goede zangeres, ze komt gewoon minder leuk over. Nikki vindt iedereen volgens mij wel een oke-e meid, en nathalie is dan meer love/hate, maar charlene.. iedere keer als je denkt: vandaag is ze blij en vrolijk, dan komt ze weer met zo'n opmerking die haar tegenwerkt...
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Daar zaten twee rotte appels bij de laatste drie. Gelukkig hebben ze niet gewonnen.
Jij hebt geen smaakquote:Op zondag 17 februari 2008 13:55 schreef Marble het volgende:
Het is dat JK op onverklaarbare wijze tot de top 3 heeft weten door te kachelen, anders was Ellen met afstand de minste top 3-kandidaat ooit geweest.
Ik ben ook tevreden met Nikki als winnares. Zo lang Natte Lie maar niet wint. Dan sta je internationaal echt enorm voor lul. Er zijn zoveel negerinnen die exact kunnen wat zij kan, alleen dan kwalitatiever, smaakvoller en minder genant. Kortom: gewoon beter. Ze is verre van uniek.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef chansadres het volgende:
Wat was Nikki geweldig. Die stilte in I who have nothing was geniaal. En Nathalie die weer flink aan het beesten is, is ook altijd leuk om te zien. Charlene valt daar flets vanaf. Ze is net te gepolijst. Iets te glad. Finale word Nikki tegen Nathalie. Hopenlijk wint dan Nikki.
Ik heb je lijstje kloppend gemaakt. Zaten wat fouten in. Graag gedaanquote:Op zondag 17 februari 2008 13:59 schreef Marble het volgende:
Tja, als je het op inhoudelijke argumenten niet kunt winnen kun je het natuurlijk altijd nog op die betekenisloze dooddoener gooien.
Feit blijft gewoon dat we van alle top 3'ers na Idols nog wel wat gehoord hebben, BEHALVE Ellen. Die is terecht compleet in het niets verdwenen.
Jamai < Ellen
Jim < Ellen
Hind > Ellen
Boris > Ellen
Maud < Ellen
Raffa < Ellen
Floortje > Ellen
Nikki > Ellen
Charly > Ellen
Natte Lie > Ellen
Op JK na is Ellen gewoon de minste. Deal with it.
Ellen is gewoon een andere kant op gegaan op dit moment, het is ook niet fair om te vergelijken met wat ze na Idols zijn gaan doen. Je moet kijken naar het niveau wat ze hadden toen ze in de halve finale van hun editie stonden... Ellen was op dat moment een betere zangeres dan Jamai, Jim, JK, Maud en Floortje...Charlene is een twijfelgeval... Jim en Jamai hebben zich daarna spectaculair ontwikkeld maar dat staat er los van... en Floortje heeft alleen nog maar aan zo'n schaatsprogramma meegedaan, en Maud daarnaast ook nog eens schaamteloos afgegaan door de zijdeur bij het nationale songfestival... dus dat die laatste twee meer bereikt hebben dan Ellen slaat ook nergens opquote:Op zondag 17 februari 2008 13:59 schreef Marble het volgende:
Tjaa, als je het op inhoudelijke argumenten niet kunt winnen kun je het natuurlijk altijd nog op die betekenisloze dooddoener gooien.
Feit blijft gewoon dat we van alle top 3'ers na Idols nog wel wat gehoord hebben, BEHALVE Ellen. Die is terecht compleet in het niets verdwenen.
Jamai > Ellen
Jim > Ellen
Hind > Ellen
Boris > Ellen
Maud > Ellen
Raffa > Ellen
Floortje > Ellen
Nikki > Ellen
Charly > Ellen
Natte Lie > Ellen
Deal with it.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ellen kan zingen, maar ze is alles behalve een idol. De gemiddelde strontvlieg straalt nog meer charisma uit. Ze kwam echt totaal niet sympathiek over. Nu nog steeds niet trouwens.
Naar zangtechniek kijkend is Ellen echt niet beter dan Charlenequote:Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ellen was op dat moment een betere zangeres dan Jamai, Jim, JK, Maud en Floortje...Charlene is een twijfelgeval...
Hier geef je wel een erg gekleurde voorstelling van zaken. Bovendien zeg je dat je moet kijken naar het niveau wat ze hadden toen ze in de halve finale van hun editie stonden en vervolgens zeg je dan dat Ellen op dat moment een betere zangeres was dan Jamai, Jim, JK, Maud en Floortje. Maar op Floortje na stonden die niet in dezelfde halve finale als Ellen, dus volgens je eigen logica (?) kun je die vergelijking helemaal niet maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ellen is gewoon een andere kant op gegaan op dit moment, het is ook niet fair om te vergelijken met wat ze na Idols zijn gaan doen. Je moet kijken naar het niveau wat ze hadden toen ze in de halve finale van hun editie stonden... Ellen was op dat moment een betere zangeres dan Jamai, Jim, JK, Maud en Floortje...Charlene is een twijfelgeval... Jim en Jamai hebben zich daarna spectaculair ontwikkeld maar dat staat er los van... en Floortje heeft alleen nog maar aan zo'n schaatsprogramma meegedaan, en Maud daarnaast ook nog eens schaamteloos afgegaan door de zijdeur bij het nationale songfestival... dus dat die laatste twee meer bereikt hebben dan Ellen slaat ook nergens op
1 = I, 3 = E, 4 = FOR, 9 = Gquote:Op zondag 17 februari 2008 19:41 schreef Hockeylotje het volgende:
Kan iemand trouwens de TT even ontcijferen? Ik snap er niks van
ze is in ieder geval wel de mooiste van de 3, charlene heeft pas echt mooie lange benen, heb ik nu pas geconstateerdquote:Op zondag 17 februari 2008 12:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Charlene doet me denken aan April uit America's Next Topmodel 2.
Is inderdaad veel leuker! Een eigen keuze is sowieso goed, omdat de kandidaat dan beter presteert!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dus 1 groepsnummer en 2 nummers per kandidaat gekozen door 538 DJs?
Ik had liever gewoon de kijkers, jury en kandidaat keuze gehad
Inderdaad! En dit nummer kunnen ze denk ik mooi brengen met z'n drieën!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat het alsjeblieft Big Girls Don't Cry zijn. Ik heb zo'n tyfushekel aan Maroon 5 en dat schijtnummer van Pink.
Dat "kleine manneke" heeft nu al tien keer meer geld op zijn bankrekening dan jij ooit in je hele leven zult verdienen, dus doet ie toch iets goed... Met je denigrerende opmerkingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:11 schreef MNR het volgende:
Ben onlangs naar een concert van hen geweest, wat is die zanger een klein manneke zeg![]()
Mijn haren gaan recht overeind staan als ik dat Fergie-liedje hoor. Wat een zeiknummer zeg. Zo'n tante van bijna 40 die zingt dat het tijd wordt om een groot meisje te worden, en dat zelfs grote meisjes niet huilen. echtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat het alsjeblieft Big Girls Don't Cry zijn. Ik heb zo'n tyfushekel aan Maroon 5 en dat schijtnummer van Pink.
LOL!! Ex-cuse mequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:21 schreef Illyria het volgende:
Dat "kleine manneke" heeft nu al tien keer meer geld op zijn bankrekening dan jij ooit in je hele leven zult verdienen, dus doet ie toch iets goed... Met je denigrerende opmerkingen.
Pink dus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:00 schreef Hockeylotje het volgende:
Nou 't wordt waarschijnlijk Wake up call van Maroon 5!
Als we de tussenstand van 538 moeten geloven
http://www.radio538.nl/web/show/id=566312
Zal wel van hetzelfde niveau zijn..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Pink dus.
Hopelijk zijn de rest van de liedjes leuker.
Oh ja, jij bent groot fan van haar. Charlene mag er van mij trouwens uit vanavond, maar het commentaar van Jerney was gewoon even lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:20 schreef BVO het volgende:
Nou, wat een lol.
Nee hoor, ik heb geen uitgesproken voorkeur bij deze 3 kandidaten, ze mogen allemaal winnen. Maar "zwarte muts" vind ik gewoon niet een heel erg grappige uitdrukkingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:34 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent groot fan van haar. Charlene mag er van mij trouwens uit vanavond, maar het commentaar van Jerney was gewoon even lachen.
Ik snap het (serieus) niet, leg eens uit please?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:49 schreef Cee het volgende:
Ik luister niet naar 538 (ik hou van muziek op de radio), weet iemand de context dan? Vroegen ze aan Jerney wie er uit moest en gaf ze dát als antwoord? In dat geval is dat een 'grap' zo beneden peil dat het nog te plat en ongrappig is om om 3 uur 's nachts op SBS6 uitgezonden te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |