wees jong van geest en geniet van het leven, want voor je het weet ben je echt te oud,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:23 schreef diedirk het volgende:
Wat een verschrikklijk kinderachtig en kinderlijk gestoei van Huub en Claire zeg.
Er is in vergelijking met het begin echt totaal geen enkel nivo meer in DGK , erg jammer
Hoe weet je dat Eric het weet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef schatje het volgende:
Eric weet dat Amanda haar moeder niet heeft gezien. Maar mag het niet in het spel gebruiken. Die Rus zei ook dat ie niet alles mag vertellen.
Niks geen gezeik.... Claire neukt niet voor het winnen van de kooi. Claire is gewoon een meisje dat heel geil is en waarschijnlijk om die rede de villa in gelaten is.Voor haar valt er gewoon niet te winnen. Dat Claire nu zoveel commentaar krijgt over haar neuk gedrag, heeft ze aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gezeik hier zeg over het gestoei van Huub en Claire, die 2 hebben gewoon lol met elkaar, om welke reden dat bij allebei dan ook is. Omdat ze sex met elkaar hebben moet het dan maar meteen de ware liefde zijn? Kom op zeg, ze zitten allebei in het spel, wie weet neukt Claire net als Huub om het spel met hem, al denk ik dat er voor haar weinig te winnen valt, maar als je het zo bekijkt had ze nooit de kooi in moeten komen.
Al met al vind ik veel reacties hier een hoog azijn-gehalte hebben.
Dat was te zien aan zijn lichaamstaal. Maar Huub is te veel met Claire bezig, en heeft het niet doorquote:
Hoe weet Eric dat dan? Checkt ie achter zijn mail?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef schatje het volgende:
Eric weet dat Amanda haar moeder niet heeft gezien. Maar mag het niet in het spel gebruiken. Die Rus zei ook dat ie niet alles mag vertellen.
Zoals ik al eerder had gezegd hoop ik dat die jongen morgen een fikse hersenbloeding wordt geslagenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bezwijkt haast aan de spanning, en er is gewoon nog geen klap gebeurt
Trusten Ruudemans, slaap lekker.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van Fokkerts Twas kort maar ik heb er van genoten (van Fok dan)
Maak er wat leuks van nachtploeg![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van Fokkerts Twas kort maar ik heb er van genoten (van Fok dan)
Maak er wat leuks van nachtploeg![]()
Dat kunnen ze beter morgenmiddag doen, niets lekkerder dan op een saaie zondag onderuit op de bank een filmpje te kijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:50 schreef beequeen het volgende:
Weet je wat nu zo erg is? Ze gaan als het goed is nu een film kijken die 2 uur duurt omdat de rest morgen geen Idols kan kijken, het zal toch niet gebeuren hè?
Niet dat je het verschil zou merken, maar het zou leuk voor ons zijn als dat zo wasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had gezegd hoop ik dat die jongen morgen een fikse hersenbloeding wordt geslagen
wat ben jij geobsedeerd bezig met die 2 zeg...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:32 schreef coldstar het volgende:
En weer zitten die bekken op elkaar....GVd hij is weer geil. Nou Claire even een douche samen en voorover staan....Dan word je weer even opgepompt
Ze mogen achter gewoon internetten. Ik vermoed daarom dat Eric het e.e.a. weet. Dat idee kreeg ik ook toen Huub vertelde aan hem dat Amanda met haar moeder en zus aan het eten zou zijn. Alsof ie wilde zeggen van dat is niet waar, maar i.p.v. daarvan zei hij oké oké.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe weet Eric dat dan? Checkt ie achter zijn mail?
Amanda moet hoe dan ook naar de finale geloodst worden. Brian ook. Huub ook. Jaap ook?
Misschien dat ie dan het spraakniveau van het zusje van Amanda kan evenarenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet dat je het verschil zou merken, maar het zou leuk voor ons zijn als dat zo was
Please let dreams come trueeee...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Als Brian zo blijft liggen, dan vrees ik dat straks de gitaar eraan gaat
Het was heel duidelijk aan Eric te merken dat hij meer wist, lichaamstaal . Lees nog even mijn eerste 2 zinnen in de vorige OP en je weet genoeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
Hoe weet Eric dat dan? Checkt ie achter zijn mail?
Amanda moet hoe dan ook naar de finale geloodst worden. Brian ook. Huub ook. Jaap ook?
beterquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:57 schreef Marieke_B het volgende:
Mikey is ook de hele avond al onzichtbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |