Slaap lekker, ik haak zo ook af.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:38 schreef pullup het volgende:
Morgen moet ik weer vroeg aan de slag dus ik lees hier wel welke puinhoop er is onstaan in de kooi vannachttrusten
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:38 schreef Scandalous het volgende:
Hij stond zo lang stil hierop dat ik maar een cap heb gemaakt.
[ afbeelding ]
Wat was die sneer?quote:21:13 Welkom met tranen...
Amanda komt weer terug van haar jaardag. Bepakt met tassen en bloemen maakt de 20-jarige haar rentree in de Villa. Maar ze is nog niet binnen of ontvangt meteen een sneer van Huub over haar moeder. De Amsterdamse zoekt haar toevlucht in de Chill Room en neemt Brian met zich mee. Als even later ook Selène erbij komt zitten, is het een gezellige boel. Amanda is zo enthousiast dat ze niet door heeft dat Selène zichzelf niet is. Als de 20-jarige even de Chill Room verlaat, barst de gastspeelster in tranen uit. "Ik ga jullie zo missen!", snikt ze in Brians armen. "Wat is hier aan de hand?", vraagt Amanda geschrokken als ze even later Selène in Brians armen treft. "Ze is heel verdrietig omdat ze ons gaat missen. Ze gaat namelijk zo weg", laat de Antilliaan zijn vriendin weten. Ze is nog maar net thuis of ze moet alweer afscheid nemen! Het valt ook allemaal niet mee in de Villa.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:38 schreef Scandalous het volgende:
Hij stond zo lang stil hierop dat ik maar een cap heb gemaakt.
[ afbeelding ]
Is dit serieus een recente foto?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:30 schreef MissSomebody het volgende:
Jeetje, tis een game maar wat kan een mens zich druk maken om dit soort uitschot...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat hij morgen zijn botten morgen maar in de zak zal krijgen van Y.
Wat lees jij selectief zeg....ik lees nog wel ergere dingen hier. Maar goed is je goed recht. Zo'n erge taal is dit niet hoor, zal niet de eerste keer zijn dat Eric zo ligt ......in het verleden een paar keer op de streams te zien geweest. Dus niets nieuws...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou nou, wat een taal, wat is het verschil met streamers die zitten te kijken.
Huub vroeg of ze het leuk had gehad met haar moeder. Dat was niet eens een sneer, want Huub weet nog steeds niet dat ze haar moeder helemaal niet heeft gezien.quote:
Die was er niet. Huub vroeg aan Amanda hoe het was om haar moeder weer te zien. Wrs wist Huub dat Mamanda niet aanwezig was maar mocht daar niks over zeggen, vandaar. Dat laatste weet ik niet zeker.quote:
+1quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gezeik hier zeg over het gestoei van Huub en Claire, die 2 hebben gewoon lol met elkaar, om welke reden dat bij allebei dan ook is. Omdat ze sex met elkaar hebben moet het dan maar meteen de ware liefde zijn? Kom op zeg, ze zitten allebei in het spel, wie weet neukt Claire net als Huub om het spel met hem, al denk ik dat er voor haar weinig te winnen valt, maar als je het zo bekijkt had ze nooit de kooi in moeten komen.
Al met al vind ik veel reacties hier een hoog azijn-gehalte hebben.
Yeppers.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is dit serieus een recente foto?!
Het zijn er niet veel hoor, de meeste vinden het gewoon grappig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gezeik hier zeg over het gestoei van Huub en Claire, die 2 hebben gewoon lol met elkaar, om welke reden dat bij allebei dan ook is. Omdat ze sex met elkaar hebben moet het dan maar meteen de ware liefde zijn? Kom op zeg, ze zitten allebei in het spel, wie weet neukt Claire net als Huub om het spel met hem, al denk ik dat er voor haar weinig te winnen valt, maar als je het zo bekijkt had ze nooit de kooi in moeten komen.
+2quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef Deisyy het volgende:
tof!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[ afbeelding ]
en zo ziet ie er van binnen uit
spannend he ?
wat de nummertjes betekenen is een groot geheim
Nee, Huub weet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die was er niet. Huub vroeg aan Amanda hoe het was om haar moeder weer te zien. Wrs wist Huub dat Mamanda niet aanwezig was maar mocht daar niks over zeggen, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |