Inderdaad, wat een hersenloze sukkel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor redeneringWerkt dat ook voor illegaal gekopieeerde muziek ?
Heerlijk hé, de streams van Huub, Claire en Eric........... zo heerlijk gewoon, lachuh en stoeienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij stoeit nooit met je vrouw ? Saai leven hebbie dan!
Oh please, ouwe zuurpruimquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:23 schreef diedirk het volgende:
Wat een verschrikklijk kinderachtig en kinderlijk gestoei van Huub en Claire zeg.
Er is in vergelijking met het begin echt totaal geen enkel nivo meer in DGK , erg jammer
+ ik wil dat je niks zelf onderneemt, ik red jequote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:27 schreef petraa het volgende:
B: Ik wil dat je zo snel mogelijk lekker in slaap valt!
Wat een sneu figuur, net of je dat kan afdwingen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:28 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ploink ploink ploink ploink
Bordeel???? Ik zie 2 mensen stoeien, misschien heb ik een bril nodig.quote:
Nee joh! Dat was haske speculaas!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:23 schreef Nomrc2 het volgende:
tijdje geleden stond er hier op fok nog een topic waar
(ff de naam kwijt)
nooit (net als nu) maar een spatje bewijs gezien
maar speculaas is best lekker
Mwah BQ, daar ontkom je op een gegeven moment misschien niet meer aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bordeel???? Ik zie 2 mensen stoeien, misschien heb ik een bril nodig.
objectief gezien zit er toch niet ver naast ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bordeel???? Ik zie 2 mensen stoeien, misschien heb ik een bril nodig.
Een leesbril heb ik al, schaam ik me niet voor hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mwah BQ, daar ontkom je op een gegeven moment misschien niet meer aan.
Nou nou, wat een taal, wat is het verschil met streamers die zitten te kijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:33 schreef coldstar het volgende:
en die vieze Eric blijft er maar gewoon bij zitten terwijl die twee voortdurend aan het bekken zijn....zal die Homo straks weer gaan trekken in de jacuzzie..
Ik kijk liever naar dit dan naar een vent die zijn wijf trapt en schopt onder de dekens en haar "beschermd" in de douche. Ieder zijn meug.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:34 schreef Nomrc2 het volgende:
objectief gezien zit er toch niet ver naast ?
blonde hoer stoeit met de grootste hoerenloper uit nl tv geschiedenis
Dit is nog erger als bij Jan Bik hahahaha.... wat erg zeg..Dat geaai en gewriemel hhahaha lijkt net echtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah BQ, daar ontkom je op een gegeven moment misschien niet meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |