Zie je wel, ze is dus zwanger.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
En dit is heel Idols, want Nathalie eet oliebollen met pindakaas.
Uhu, so whats your point?!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Dus de meeste kijkers mogen dan niet op dit forum....de meeste kijkers stemmen dus niet...
Jij moet wel gaan oppassen nu want als je de mods tegenspreekt in dit forum en geen Marble heet, dan krijg je een ban!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Dus de meeste kijkers mogen dan niet op dit forum....de meeste kijkers stemmen dus niet...
Je hebt teveel bier op!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:30 schreef Treezz het volgende:
reclame van de mac is leuk.......
who cares...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij moet wel gaan oppassen nu want als je de mods tegenspreekt in dit forum en geen Marble heet, dan krijg je een ban!
Ga er vooral serieus op inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
waahquote:
En als je wél Marble heet krijg je stokslagen van me.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij moet wel gaan oppassen nu want als je de mods tegenspreekt in dit forum en geen Marble heet, dan krijg je een ban!
I knowquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
ÕMG! Als Nigy nu dus exit gaat.. dan moeten we afkicken SS.
Ja, dit kwam zomaar even door m'n hoofd.
Hit Me is Charly's catchphrase hoor, niet de mijne.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:33 schreef W-A het volgende:
[..]
En als je wél Marble heet krijg je stokslagen van me.
Nee, die gaat niet. Ik hoop Nikki of Charlenequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
ÕMG! Als Nigy nu dus exit gaat.. dan moeten we afkicken SS.
Ja, dit kwam zomaar even door m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |