Flauw.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan nog liever jou 21jarige cup-Bmeisje
Hij heeft een levende fleshlight en meteen een grote mond als het om sex gaat hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jep. Je gebruikt hem toch alleen maar om mee te plassen. Dan is en blijft het een piemel.
pie·mel (dem; piemels)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, de rest heeft penissen. Behalve ijsmeis, die mag die van Tim zo nu en dan lenen.
Lieve Lex,quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft een levende fleshlight en meteen een grote mond als het om sex gaat he
nee hoor, ik verdenk ijsmeis er ook vanquote:
Wat jij wilquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jep. Je gebruikt hem toch alleen maar om mee te plassen. Dan is en blijft het een piemel.
------------- > to do listquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet jij Bara zn piemelbekentenis nu maar in de OP
Lieve herman,quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lieve Lex,
Je bent voorspelbaar.
X
Er stond dan ook bent.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lieve herman,
Dat ben ik altijd al geweest, dus formeel gezien word ik dat niet.
X
half in enschede, half bij de vriendin (utrecht) en werk nog steeds in amsterdam en gedeelte thuis in enschede....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Woon je nu al eens buiten Enschede of nog steeds niet?
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
half in enschede, half bij de vriendin (utrecht) en werk nog steeds in amsterdam en gedeelte thuis in enschede....
maar kan natuurlijk allemaal veranderen
ach het doorbetaald krijgen van me reisuren + dat ik tegenwoordig vrijwel me eigen uren kan indelen is het wel lekker zo.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaAlles kan veranderen
. Maar klinkt opzich niet heel verkeerd, alleen al dat reizen zou me de keel uithangen
Mja, het hebben van een eigen stekkie vind je niet heel belangrijk dus? Of woon je eigenlijk stiekem al samen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach het doorbetaald krijgen van me reisuren + dat ik tegenwoordig vrijwel me eigen uren kan indelen is het wel lekker zo.....
2 dagen van 12 uur op kantoor en de rest kan ik relexed thuis of bij vriendin doen....
dus tis wel lekker zo
wat is samenwonen, ben wel vaker daar dan thuis maar tis nog niet zo dat me hele inboedel daar al staat.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het hebben van een eigen stekkie vind je niet heel belangrijk dus? Of woon je eigenlijk stiekem al samen?
Ik ook, maar de meesten willen toch naar Amsterdam...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik persoonlijk zou liever in Utrecht dan in Amsterdam wonen.
Maarre, foto's, cupmaat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is samenwonen, ben wel vaker daar dan thuis maar tis nog niet zo dat me hele inboedel daar al staat.....
zou uberhaubt ook niet weten als ik wel in utrecht fulltime zou willen wonen, denk dat het eerder een huisje in amsterdam gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |