Die kijken SCHquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je vergeet de voetballiefhebbers die niet per se clubfan zijn
Dat zeg ik, Gamma. 4 jaar anti-voetbal kan dus geen sprake van zijn als 2004-2005 zo een wervelend seizoen is. Terug naar de basisschool jij, Cito-toets doen en extra letten op het onderdeel begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wow 2004/2005? serieus gast hou eens op toen speelde ze nog met een beetje lef
Ja, maar dat begon half uur later en hadden rust terwijl psv speelde... dus heb me toch 45 min aan een doodsaai psv kunnen ergeren en omdat laatste 15 min bezig waren het 2 kanten op kon bleef ik nog even hangen... om die lucky penal te aanschouwen.quote:
Gast, hoe kom jij erbij dat ik heb gezegd dat ze 4 jaar anti-voetbal spelen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:50 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Gamma. 4 jaar anti-voetbal kan dus geen sprake van zijn als 2004-2005 zo een wervelend seizoen is. Terug naar de basisschool jij, Cito-toets doen en extra letten op het onderdeel begrijpend lezen.
Voor de rest, succes met de frustraties en je anitpathie jegens het prachtige aanvalsspel van de Philips Sport Vereeniging.
Die spelen ze altijd bij Vitesse als de spelers opkomen ... blijf eens af almeloquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:54 schreef RemcoW85 het volgende:
Lekker muziekje op de achtergrond bij Heracles - SCH.
Hardstyle versie is beter![]()
.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:52 schreef Dos37 het volgende:
Excelsior wint ook weer, jezus onderin is het zo fucking spannend.
Die winnen toch ok niet van Excelsior, dat kon je vorig jaar wel zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:55 schreef dronkeykong het volgende:
OMG nec
Hoe slecht is AZ dan wel niet
Kan wel kloppen want die appelvlaai heeft ook vaak last van stervende zwanen gedragquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
Die Aerts toch... 'ik raakte hem niet'
Na de wedstrijd hadden ze nog een herhaling vanaf hoekvlag camera, daarin was het toch wel duidelijk te zien dat het gewoon een penalty was.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kan wel kloppen want die appelvlaai heeft ook vaak last van stervende zwanen gedrag
veeg je az met 5-2 opquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Roda JC 3 - 1 FC Twente
Willem II 0 - 1 PSV
Heracles 2 - 2 SC Heerenveen
NEC 0 - 1 Excelsior
Hij zegt ook niet was ontrecht, hij zegt alleen dat hij zwaar overdreven duikelde Wat ook zo was, maarja dat is een trend binnen psvquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Na de wedstrijd hadden ze nog een herhaling vanaf hoekvlag camera, daarin was het toch wel duidelijk te zien dat het gewoon een penalty was.
Dan heeft ie 'm geraakt. Dus een pingel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Na de wedstrijd hadden ze nog een herhaling vanaf hoekvlag camera, daarin was het toch wel duidelijk te zien dat het gewoon een penalty was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |