Inderdaad. Wel knap hoe iemand hier de afgelopen 4 jaar (dit jaar incluis) als anti-voetbal wist te betitelen. 2004-2005 waarin PSV de competitie domineerde, de finale van de CL had moeten spelen, de beker won en met 0-4 in de ArenA won met anti-voetbal... ..sommige frusti-joodjes hebben wel een mega roze bril op hun hoofd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Daarom. 4 jaar lang geluk kan niet.
jammer van die rode kaart, nu moeten ze nog 7 minuten met 10 man spelen.quote:
Oh, leukerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jonge ik zit je ff te fucken
Heb je het bloedzuigertje ook weerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Laat die gasten lekker lullen joh. Volgens hun moet Ajax iedereen seizoen kampioen worden en de CL pakken omdat ze de beste zijn, en alles wat geen Ajax is speelt kut en heeft geluk.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jonge ik zit je ff te fucken
Omdat ik blijkbaar de enige ben die moeite doet om tegen jullie in te gaan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heb je het bloedzuigertje ook weer
En als we het niet halen, dan moeten er koppen rollen en sodemietert het hele bestuur op. Dat is Ajax en z'n charmequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Laat die gasten lekker lullen joh. Volgens hun moet Ajax iedereen seizoen kampioen worden en de CL pakken omdat ze de beste zijn, en alles wat geen Ajax is speelt kut en heeft geluk.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat ik blijkbaar de enige ben die moeite doet om tegen jullie in te gaan?
wow 2004/2005? serieus gast hou eens op toen speelde ze nog met een beetje lefquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel knap hoe iemand hier de afgelopen 4 jaar (dit jaar incluis) als anti-voetbal wist te betitelen. 2004-2005 waarin PSV de competitie domineerde, de finale van de CL had moeten spelen, de beker won en met 0-4 in de ArenA won met anti-voetbal... ..sommige frusti-joodjes hebben wel een mega roze bril op hun hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vorig jaar werd het 5-1 in jullie huis om het even recht te zettenVerdomde eigenwijs
Viva la afca
En daardoor blijft het nooit rustig bij de Ajax NV.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En als we het niet halen, dan moeten er koppen rollen en sodemietert het hele bestuur op. Dat is Ajax en z'n charme
Was echt te ernstig ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef LuukBes het volgende:
Hoe halen ze het het in hun hoofd om dat stuk chagrijn bij PSV neer te zetten. Trap die gast toch naar Ajax-wedstrijden. Allergrootste gedeelte van het live-kijkvolk van die wedstrijd is PSV fan, en een handjevol WII fans, en dan een kleinere groep fans van andere clubs die graag PSV zien winnen of verliezen.
Maar PSV supporters vormen de meerderheid. Welke PSV'er zit nou te wachten op zo'n oetlul van een Driessen die ter plekke depressief wordt omdat PSV scoort. Commentators die partijdig zijn, kapot moeten ze. Ze verzieken het kijkplezier en de wedstrijd.
Van die Koert Westerman word ik altijd misselijk. Driessen trouwens ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef LuukBes het volgende:
Hoe halen ze het het in hun hoofd om dat stuk chagrijn bij PSV neer te zetten. Trap die gast toch naar Ajax-wedstrijden. Allergrootste gedeelte van het live-kijkvolk van die wedstrijd is PSV fan, en een handjevol WII fans, en dan een kleinere groep fans van andere clubs die graag PSV zien winnen of verliezen.
Maar PSV supporters vormen de meerderheid. Welke PSV'er zit nou te wachten op zo'n oetlul van een Driessen die ter plekke depressief wordt omdat PSV scoort. Commentators die partijdig zijn, kapot moeten ze. Ze verzieken het kijkplezier en de wedstrijd.
Had je maar moeten opletten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zegt die dan?
geen zin om nabeschouwing enzo te kijken
Je vergeet de voetballiefhebbers die niet per se clubfan zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef LuukBes het volgende:
Die kijken SCHquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je vergeet de voetballiefhebbers die niet per se clubfan zijn
Dat zeg ik, Gamma. 4 jaar anti-voetbal kan dus geen sprake van zijn als 2004-2005 zo een wervelend seizoen is. Terug naar de basisschool jij, Cito-toets doen en extra letten op het onderdeel begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wow 2004/2005? serieus gast hou eens op toen speelde ze nog met een beetje lef
Ja, maar dat begon half uur later en hadden rust terwijl psv speelde... dus heb me toch 45 min aan een doodsaai psv kunnen ergeren en omdat laatste 15 min bezig waren het 2 kanten op kon bleef ik nog even hangen... om die lucky penal te aanschouwen.quote:
Gast, hoe kom jij erbij dat ik heb gezegd dat ze 4 jaar anti-voetbal spelen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:50 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Gamma. 4 jaar anti-voetbal kan dus geen sprake van zijn als 2004-2005 zo een wervelend seizoen is. Terug naar de basisschool jij, Cito-toets doen en extra letten op het onderdeel begrijpend lezen.
Voor de rest, succes met de frustraties en je anitpathie jegens het prachtige aanvalsspel van de Philips Sport Vereeniging.
Die spelen ze altijd bij Vitesse als de spelers opkomen ... blijf eens af almeloquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:54 schreef RemcoW85 het volgende:
Lekker muziekje op de achtergrond bij Heracles - SCH.
Hardstyle versie is beter![]()
.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:52 schreef Dos37 het volgende:
Excelsior wint ook weer, jezus onderin is het zo fucking spannend.
Die winnen toch ok niet van Excelsior, dat kon je vorig jaar wel zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:55 schreef dronkeykong het volgende:
OMG nec
Hoe slecht is AZ dan wel niet
Kan wel kloppen want die appelvlaai heeft ook vaak last van stervende zwanen gedragquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
Die Aerts toch... 'ik raakte hem niet'
Na de wedstrijd hadden ze nog een herhaling vanaf hoekvlag camera, daarin was het toch wel duidelijk te zien dat het gewoon een penalty was.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kan wel kloppen want die appelvlaai heeft ook vaak last van stervende zwanen gedrag
veeg je az met 5-2 opquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Roda JC 3 - 1 FC Twente
Willem II 0 - 1 PSV
Heracles 2 - 2 SC Heerenveen
NEC 0 - 1 Excelsior
Hij zegt ook niet was ontrecht, hij zegt alleen dat hij zwaar overdreven duikelde Wat ook zo was, maarja dat is een trend binnen psvquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Na de wedstrijd hadden ze nog een herhaling vanaf hoekvlag camera, daarin was het toch wel duidelijk te zien dat het gewoon een penalty was.
Dan heeft ie 'm geraakt. Dus een pingel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Na de wedstrijd hadden ze nog een herhaling vanaf hoekvlag camera, daarin was het toch wel duidelijk te zien dat het gewoon een penalty was.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet was ontrecht, hij zegt alleen dat hij zwaar overdreven duikelde Wat ook zo was, maarja dat is een trend binnen psv
Ga je me nu nog vertellen waar je bovenstaande op baseerd? Noem in iig ff alle verkregen penalties van dit seizoen voor deze week.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Een penaltie moet je 'verdienen' psv krijgt z'n pingels 70% van de keren onterecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |