Ik zou toch graag willen dat de ps2 inclusief al het randapparatuur in 1x weggaat.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:17 schreef zquing het volgende:
60eu voor de ps2 alleen
Bedankt voor het opzoeken maar ik bedoel de Model No.quote:Op zondag 17 februari 2008 08:22 schreef Biefstuk het volgende:
Aye, ik ben van plan 2 spellen naar keus bij de verkoop te doen, zie mijn andere topic: [TK] 20 playstation 2 spellen, losse verkoop
God of War staat op het moment gereserveerd.
De serial op de achterkant is:
AC1432263
SCPH-50004quote:Op zondag 17 februari 2008 19:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Bedankt voor het opzoeken maar ik bedoel de Model No.
Vier letters, vijf cijfers en dan nog een letter als het goed is
Ik heb nog een grijze controller met vibratie, interesse?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:50 schreef El.Wulfo het volgende:
Verkoop je toevallig 1 controller los aan mij=
Grijze van de PS1.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:50 schreef El.Wulfo het volgende:
Een grijze als in ps1, of een nepmerk?
Als hij net zo goed is als die zwarte heb ik wel interesse.
Hoeveel vraag je er voor?
Ik kom nooit in Rotterdam dus doe maar inclusief verzenden.
Jep die heeft diequote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef El.Wulfo het volgende:
is het wel een met pookjes?
15 inclusief dan mits hij in zeer goede staat is.
Oké, dan is ie nieuwer dan die van mij, mijntes is een SCPH-30004 R. Enigsinds de moeite waard dus.quote:
Denk het wel, echt storm loopt het hier nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:53 schreef classpc het volgende:
Oké, nou als je geen ontvanger ziet zal die er wel niet op zitten.
Als er al een ontvanger op zou zitten dan zou die bij de usb poorten moeten zitten geloof ik.
Ik krijg de 22e weer geld binnen als het goed is, dan zal ik eens kijken of ik een bod kan doen.
Als ie er dan nog is tenminste.
Inclusief alles wat ik erbij geef? Dus Controllers enz. met 2 spellen erbij.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
100euro voor een ps2 krijg je aan de straatstenen niet kwijt, geloof mij maar.
heb de mijne voor 65euro verkocht en dat duurde 2maanden
60 euro voor de console alleen was het niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:21 schreef zquing het volgende:
m'n bod staat nogsteeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |