abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:17:42 #201
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63240494
yvonne, superadmin, heeft TS al weggegooit
Laffe huichelaar
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:37:23 #202
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63246010
Yvonne
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_63270444
Ben weer terug van een weekje afwezigheid: ik ben in de tussentijd verhuisd, en UPC is niet lief tegen mij geweest! Per 1 November kreeg ik het huis op mijn naam, een week geleden ben ik verhuisd en pas vandaag heb ik weer Internet gekregen, en dat terwijl ik halverwege September al had aangegeven dat ik per 1 November Internet wilde hebben hier.

Anyway; nu lijkt alles weer helemaal goed te werken!
  zaterdag 22 november 2008 @ 02:26:26 #204
165802 Reki
no comment.
pi_63422570
Kan iemand de titel van dit topic: Leuke (recente) documentaires veranderen in 'Interessante documentaires' oid. Want ze zijn niet allemaal 'leuk' als je begrijpt wat ik bedoel En dat 'recente' mag ook wel weg, want er zijn ook een paar oude docu's gepost
zie ondertitel :)
pi_63445445
IMO vreemde moderaties.
Anderen mogen persoonlijke opmerkingen maken, de reacties die ik hierop geef worden vervolgens wel zonder enige tekst of uitleg verwijderd. Prima manier om mensen weg te jagen. Dat is je in mijn geval i.i.g gelukt.
Veel plezier met het forum.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_63446047
Resonancer, dat was niks persoonlijks; ik wilde gewoon dat heen en weer gezeur en gegooi met beschuldigingen naar elkaar eindigen. Het waren niet alleen jouw posts die werden verwijderd. Ik had al meerdere keren gevraagd of men dat gedram een keer achter zich wilde laten en toch ging men door met moddergooien naar elkaar.
Hoe serieus neem je een moderator dan?

Jammer dat je je daardoor weg zou laten jagen.
pi_63448765
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:30 schreef ToT het volgende:
Resonancer, dat was niks persoonlijks; ik wilde gewoon dat heen en weer gezeur en gegooi met beschuldigingen naar elkaar eindigen. Het waren niet alleen jouw posts die werden verwijderd. Ik had al meerdere keren gevraagd of men dat gedram een keer achter zich wilde laten en toch ging men door met moddergooien naar elkaar.
Hoe serieus neem je een moderator dan?

Jammer dat je je daardoor weg zou laten jagen.
Het gaat mij niet om het feit dat er gemodereerd wordt maar de manier waarop.
Ik vindt het onredelijk dat je het ene bericht waarin persoonlijke opm. staan wel verwijderd en het andere niet en mij de mogelijkheid ontneemt om op reacties die wel zijn blijven staan te reageren.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_63451411
Nou ik kan niet continu 24 uur per dag op Fok kijken. Soms zie ik hele pagina's heen en weer gekibbel; dat ga ik niet allemaal meer opschonen. Nu ben ik ff een weekendje redelijk in de gelegenheid om de boel in de gaten te houden, en dan wil ik ook dat gekibbel in de kiem smoren.

Buiten dat kijk ik ook naar of posts naast het gekibbel ook inhoudelijke bijdrages leveren aan het topic zelf. Soms edit ik een post om het ongewenste er uit te halen, maar dat is dit weekend nog even niet gebeurd.

Ik haal BEWUST aanvallende / terechtwijzende posts weg, JUIST om er voor te zorgen dat mensen er niet meer op kunnen reageren! In hoeveel verschillende talen moet ik zeggen dat het gekibbel afgelopen moet zijn en dat men on topic verder moet gaan?
Mocht je door willen gaan op een persoonlijk aanvallende post van een medeforummer, gebruik dan de PM-functie!
pi_63496603
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef ToT het volgende:
Nou ik kan niet continu 24 uur per dag op Fok kijken. Soms zie ik hele pagina's heen en weer gekibbel; dat ga ik niet allemaal meer opschonen. Nu ben ik ff een weekendje redelijk in de gelegenheid om de boel in de gaten te houden, en dan wil ik ook dat gekibbel in de kiem smoren.

Buiten dat kijk ik ook naar of posts naast het gekibbel ook inhoudelijke bijdrages leveren aan het topic zelf. Soms edit ik een post om het ongewenste er uit te halen, maar dat is dit weekend nog even niet gebeurd.

Ik haal BEWUST aanvallende / terechtwijzende posts weg, JUIST om er voor te zorgen dat mensen er niet meer op kunnen reageren! In hoeveel verschillende talen moet ik zeggen dat het gekibbel afgelopen moet zijn en dat men on topic verder moet gaan?
Mocht je door willen gaan op een persoonlijk aanvallende post van een medeforummer, gebruik dan de PM-functie!
Zal ik doen.
Ik kan het je i.d.d. niet kwalijk dat je niet alles kan lezen e.d, het is eigenlijk van de zotte dat er gemodereerd moet worden. Ben het ook helemaal met je eens, bespreek de isues niet de users.
Eisenhower1961.
pi_63513438
Fijn dat we op één lijn zitten!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 december 2008 @ 19:17:59 #212
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_63675601
Bagger mogen jullie altijd slotten van me
Maar dit was normaal bedoeld
Graag weer open

Waarom bleef Bush nou doorvoorlezen ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 1 december 2008 @ 19:25:42 #213
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63675828
neuh

Als het inderdaad serieus bedoelt is, zou je best van de OP iets meer werk kunnen maken dan alleen een vraag stellen die al honderd keer gesteld is
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 december 2008 @ 19:31:06 #214
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_63675997
oh ok doei
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_64890753
Ik neem aan dat ik niet een nieuw topic hoef te openen over dat illuminati op de dollar?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:38:49 #216
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64890991
neuh.. da's wel uitgekauwd denk ik.. tenzij je nog schokkende on topic info hebt ofzo?
pi_64891041
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef teamlead het volgende:
neuh.. da's wel uitgekauwd denk ik.. tenzij je nog schokkende on topic info hebt ofzo?
Ik kan wel even een complot verzinnen, vervolgens er een gare website over maken en dan zien of lambiekje het gelooft ....
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:41:42 #218
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64891081
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik kan wel even een complot verzinnen, vervolgens er een gare website over maken en dan zien of lambiekje het gelooft ....
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:26:56 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64892552
Heb ik ook wel eens overwogen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_65116805
Het gaat hier weer over de holocaust: De Nazi's hebben gewonnen?
Terwijl er was gezegd dat daarover niet meer gediscussieerd kon worden.
pi_65128787
Nou het is duidelijk dat ze hebben gewonnen.
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 01:29:31 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_65132343
En toen was Lambiekje weg.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 17 januari 2009 @ 01:31:05 #224
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65132363
tja, de holocaust ontkennen is niet handig. Dat was vrij duidelijk aangekondigd,
  zaterdag 17 januari 2009 @ 01:34:12 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_65132409
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 01:31 schreef teamlead het volgende:
tja, de holocaust ontkennen is niet handig. Dat was vrij duidelijk aangekondigd,
Ja dat was idd minder handig...
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')