Het gaat mij niet om het feit dat er gemodereerd wordt maar de manier waarop.quote:Op zondag 23 november 2008 12:30 schreef ToT het volgende:
Resonancer, dat was niks persoonlijks; ik wilde gewoon dat heen en weer gezeur en gegooi met beschuldigingen naar elkaar eindigen. Het waren niet alleen jouw posts die werden verwijderd. Ik had al meerdere keren gevraagd of men dat gedram een keer achter zich wilde laten en toch ging men door met moddergooien naar elkaar.
Hoe serieus neem je een moderator dan?
Jammer dat je je daardoor weg zou laten jagen.
Zal ik doen.quote:Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef ToT het volgende:
Nou ik kan niet continu 24 uur per dag op Fok kijken. Soms zie ik hele pagina's heen en weer gekibbel; dat ga ik niet allemaal meer opschonen. Nu ben ik ff een weekendje redelijk in de gelegenheid om de boel in de gaten te houden, en dan wil ik ook dat gekibbel in de kiem smoren.
Buiten dat kijk ik ook naar of posts naast het gekibbel ook inhoudelijke bijdrages leveren aan het topic zelf. Soms edit ik een post om het ongewenste er uit te halen, maar dat is dit weekend nog even niet gebeurd.
Ik haal BEWUST aanvallende / terechtwijzende posts weg, JUIST om er voor te zorgen dat mensen er niet meer op kunnen reageren! In hoeveel verschillende talen moet ik zeggen dat het gekibbel afgelopen moet zijn en dat men on topic verder moet gaan?
Mocht je door willen gaan op een persoonlijk aanvallende post van een medeforummer, gebruik dan de PM-functie!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef teamlead het volgende:
neuh.. da's wel uitgekauwd denk ik.. tenzij je nog schokkende on topic info hebt ofzo?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Ik kan wel even een complot verzinnen, vervolgens er een gare website over maken en dan zien of lambiekje het gelooft ....
Ja dat was idd minder handig...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:31 schreef teamlead het volgende:
tja, de holocaust ontkennen is niet handig. Dat was vrij duidelijk aangekondigd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |