abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61209078
Jammer TOT, sluit me bij de anderen aan.
Sterkte ermee.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61209299
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 00:33 schreef remlof het volgende:
Omg ToT, dat klinkt ernstig! Ik wens je veel sterkte toe.
Jammer dat je nu al stopt, maar natuurlijk gaat het echte leven voor.
^Dat ook dus. Sterkte en neem je tijd.
dag
pi_61211042
Thanks folks.

Degenen die meer willen weten wil ik uiteraard wel kort via een PM vertellen wat er aan de hand is, maar ik wil het gewoon niet voor heel Nederland openbaar neerzetten hier.
pi_61366829
Ik zeg; maak lambiekje admin van Bnw.
Ik houd het er ook maar bij dat zulks de bedoeling van dit platform geweest zou zijn om een voor de wereld alternatief maar in realiteit intelligent persoon als drijfkracht te hebben, zodat BNW kan dienen als corrigee van NWS.
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_61367065
Er is een voorstel gekomen aangezien ik heb aangegeven dat ik nog wel een klein beetje op de achtergrond kan doen: Bastard en misschien Paddy houden hier voorlopig de boel in de gaten, en ikzelf kijk ook nog wel rond, mits de omstandigheden het toelaten.

Mijn aangekondigd vertrek gaat vooralsnog niet door.
  donderdag 4 september 2008 @ 07:32:41 #156
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61367301
Goed gewerkt tot nu toe ToT
quote:
Op donderdag 4 september 2008 04:05 schreef Vedanta_veri het volgende:
Ik zeg; maak lambiekje admin van Bnw.
Ik houd het er ook maar bij dat zulks de bedoeling van dit platform geweest zou zijn om een voor de wereld alternatief maar in realiteit intelligent persoon als drijfkracht te hebben, zodat BNW kan dienen als corrigee van NWS.
Asjeblieft niet zeg... Liefst iemand die nog een beetje objectief tegen de zaak aankijkt.
pi_61368012
objectiviteit is ook maar relatief.
don't sleep.
pi_61382934
Thx Erasmo. Fijn om te lezen!

En objectief....tja ik laat mijn mening hier vaak ook best meespelen, maar die zit 9 van de 10 keer behoorlijk in het midden: ik denk vaak wel dat er meer achter dingen zit dan wat de meesten denken, maar wil ook niet zo ver gaan als sommige BNW'ers.
pi_61384746
Hoi Paddy
dag
  zaterdag 6 september 2008 @ 15:16:32 #160
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61427126
tvp
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61802300
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:46 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Lambiekje jij bent echt de grootste fantast die ik ooit ben tegengekomen. En de grootste hypocriet. Wel roepen dat anderen geloven in leugens, maar zelf geen enkele fatsoenlijke uitleg kunnen geven hoe het dan kan dat zowel mensen in New York als bij het Pentagon toch meteen, voor de herhalingen op TV hebben verklaard dat ze vliegtuigen hebben gezien.

Jouw verhaaltjes zijn zo zwak, vol met gaten, onverklaarbaar, onlogisch en dan heb je nog het lef om te zeggen dat alles wat jij zegt de absolute waarheid is. Ik zeg het niet gauw, maar jij bent echt gestoord.
quote:
Op zondag 21 september 2008 10:09 schreef ToT het volgende:
Lambiekje, matig je toon 'n beetje
Dat geldt alleen voor Lambiekje ?
Elkaar gestoord noemen kan wel ? Dan weet ik nl n btje waar ik aan toe ben op dit forum.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61802660
Okee daar heb je gelijk in; beide kanten moeten de toon matigen.
Ik ben het sowieso een beetje zat als mensen Lambiekje beschuldigen van leugens: hij verkondigt overtuigingen die hij baseert op dingen die hij leest. Hij LIEGT dus niet. Liegen is iets waarbij je de waarheid willens en wetens achterhoudt en bewust wat zegt wat niet klopt.
Lambiekje's uitlatingen kloppen (voor zover ik mag aannemen) in zijn ogen wél, dus LIEGT hij niet.
  zondag 21 september 2008 @ 17:12:31 #163
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61803146
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef ToT het volgende:
Okee daar heb je gelijk in; beide kanten moeten de toon matigen.
Ik ben het sowieso een beetje zat als mensen Lambiekje beschuldigen van leugens: hij verkondigt overtuigingen die hij baseert op dingen die hij leest. Hij LIEGT dus niet. Liegen is iets waarbij je de waarheid willens en wetens achterhoudt en bewust wat zegt wat niet klopt.
Lambiekje's uitlatingen kloppen (voor zover ik mag aannemen) in zijn ogen wél, dus LIEGT hij niet.
Je kan aan hem merken dat hij zich er toch bewust van is dat hij onhoudbare posities verdedigt aangezien hij consequent moeilijke vragen botweg ontwijkt. Zo beperkt is hij ook weer niet namelijk.
  zondag 21 september 2008 @ 17:14:31 #164
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61803186
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Dat geldt alleen voor Lambiekje ?
Elkaar gestoord noemen kan wel ? Dan weet ik nl n btje waar ik aan toe ben op dit forum.
Het is niet echt netjes maar wel waar wmb.
pi_61803526
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het is niet echt netjes maar wel waar wmb.
Maar geen manier om een discussie te voeren
dag
pi_61803720
Lambiekje ontwijkt inderdaad wel veel moeilijke vragen, maar er worden veel vragen steeds herhaald terwijl hij er al antwoord op had gegeven. Nu moet ik toegeven dat ik die antwoorden vaak ook niet bevredigend vind (veel dingen worden bijvoorbeeld op mind control afgeschoven), maar ik kan me voorstellen dat hij niet steeds in herhaling wil vallen.

Desondanks moet ik wel zeggen dat hij idd veel vragen onbeantwoord laat en erg veel aanvallende dingen roept.
pi_61808034
Komt bij dat als je voor elke persoon elk detail maar steeds moet bewijzen, dat is niet vermoeiend dat is onmogelijk daar nogal wat bewijzen indirect zijn, en ook vaak zijn vernietigd.
Het is heel makkelijk lambiekje gek te noemen, ik zie dan ook niemand de moeite nemen om ergens echt in te duiken, en over al die zogenaamde aannames.. mensen moeten eens naar hun eigen kijken in wat voor gigantisch artificieel leven ze bestaan, hoe ze zelf vanaf de crib aangeleerd zijn wat te denken, want je kreeg daar echt geen diploma voor als je niet nazei wat je aangepraat werd, het beste voorbeeld dat de norm niet waarheidsgetrouw is dus vol aannames zit zijn de geschiedenisboeken.
don't sleep.
pi_61844859
Waarom kan Lambiekje nog posten in dit forum? Dit forum is er toch voor om te discussieren over allerlei zaken die niet onder het gewone nieuws vallen (en dus in NWS horen) en wat alternatiever zijn? Lambiekje maakt elke keer weer duidelijk dat hij niet in staat is tot discussieren. Zie het kredietcrisis topic, ik draag vele bronnen aan maar die worden dan weer 'onderuit gehaald' ( ) met de geniale opmerking "ja, maar dat het op papier staat betekent niet dat het zo gegaan is!"

En dan wel al je ongefundeerde baggerfilmpjes van Youtube geloven...
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:50:02 #169
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61845608
Ik begrijp niet waarom hij niet zou mogen posten Ik ben het ook niet met hem eens in het topic dat jij bedoelt, maar hey.. it's a free country

Ik ga niet voorschrijven wat iemand wel of niet moet geloven
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_61845641
Ik ook niet. Sterker nog, prima dat hij iets heel anders gelooft. Maar hij kan het niet eens opbrengen om erover te discussieren, want alles wat hem tegenspreekt ontwijkt hij
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:56:24 #171
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61845750
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:51 schreef Bananenman het volgende:
Ik ook niet. Sterker nog, prima dat hij iets heel anders gelooft. Maar hij kan het niet eens opbrengen om erover te discussieren, want alles wat hem tegenspreekt ontwijkt hij
hij is daar niet de enige in valt me op... De non-believers (om ze even op 1 hoop te gooien) hebben ook nogal de neiging om hun feiten op tafel te gooien en vooral te blijven herhalen, zonder open te staan voor andere meningen. Een mening wordt vrij vaak al onderuit gehaald, simpelweg omdat Lambiekje het gepost heeft, zonder dat men daadwerkelijk leest wat er staat
pi_61855200
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:56 schreef teamlead het volgende:

[..]

hij is daar niet de enige in valt me op... De non-believers (om ze even op 1 hoop te gooien) hebben ook nogal de neiging om hun feiten op tafel te gooien en vooral te blijven herhalen, zonder open te staan voor andere meningen. Een mening wordt vrij vaak al onderuit gehaald, simpelweg omdat Lambiekje het gepost heeft, zonder dat men daadwerkelijk leest wat er staat
Niet om het een en ander, maar de hele 9/11 reeks is een continue herhaling van zetten.
En dat dezelfde feiten op tafel blijven gegooid worden, is niet zo vreemd, als na een tijd dezelfde bizarre claims weer langs komen.
pi_61864354
't is vervelend dat men vast blijft houden aan de eigen mening en alleen voor ogen heeft die te propageren..
In een discussie is het handig als men open staat voor een afwijkende mening. Hoeverre dat hier realistisch is met meningen die zo ver uit elkaar liggen, is een ander verhaal.

Maar wat verwachten de deelnemers van de discussie eigenlijk van (de koers van) het topic? en welke taak daarin zien ze zelf weggelegd voor de BNW-mods? Daar ben ik nu na maaaanden van herhaling van dit soort opmerkingen wel benieuwd naar.. Wellicht is dat iets om eerst uit te zoeken?
dag
pi_61869074
Een afwijkende mening is prima. Die moet dan wel overeenstemmen met de feiten, en daar schort het nogal eens aan.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:48:39 #175
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61870420
quote:
Op woensdag 24 september 2008 08:24 schreef Wombcat het volgende:
Een afwijkende mening is prima. Die moet dan wel overeenstemmen met de feiten, en daar schort het nogal eens aan.
het zijn juist vaak die veronderstelde feiten die ter discussie staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')