Blauwen kunnen door slotjes heen posten, zwarten met minder rechten (discriminatie!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef ToT het volgende:
Dat slotje betekent dat hij sticky is!Post zelf maar weer ff een berichtje daar: je zult zien dat het gewoon werkt.
Complot!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
zwarten met minder rechten (discriminatie!)
Waarom?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef merlin693 het volgende:
Hoi ToT ,
vind jij het eigenlijk normaal dat een colega mod in jouw subforum zit aan te zetten tot ridiculisering van de posters en BNW in het algemeen .
HeatWave
'WTC-7 ingestort door brand 22/08/2008
Ik zou dit in het achterkamertje eens aankaarten
De NWO is niet tevreden over je verdeel en heers methodiek? Je gaat op ultrageheim bijspijkerkamp?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:19 schreef ToT het volgende:
Ik zal de komende tijd wegens privé omstandigheden even wat minder actief zijn als moderator. Mijn collega's hier op Fok zullen mij gelukkig een beetje helpen hier op BNW.
Moet ik hierop in dit topic gaan reageren ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je Resonancer tegenkomt dan?Dat doettie altijd, de andere persoon weet volgens hem van niks en heeft dus eigenlijk geen recht van spreken, en als je al wel iets weet is het per definitie onzin. Zie hier de discussieer-kunst van Resonancer
Als je gewoon met je argumenten komt, hoeft er niks opgeschoond te worden...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Moet ik hierop in dit topic gaan reageren ?
Indien nee, mag dit topic dan opgeschoond worden ?
Ow, shit. Sterkte.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:54 schreef ToT het volgende:
....wat tevens hoogstwaarschijnlijk mijn laatste daad als moderator was.
Ik vind het vervelend om jullie te moeten mededelen dat ik er mee stop wegens ernstige omstandigheden in de familie, sorry....
Dit speelt al een poosje en ik merk dat ik amper meer serieus aan moderaten toekom, wat duidelijk niet goed voor het forum is.
Ik hoop dat er snel een goed team van moderators komt die de boel hier in de gaten kan houden en ik hoop dat het "verzameltopic" van 9/11 met de vragen in de OP goed gaat lopen.
Nogmaals sorry voor mijn vertrek, maar ik merk dat het gewoon echt niet anders kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |