vaag verhaal idd..dat hele gedoe rond haar ' gezin' is mysterieusquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of liegt Amanda over het feit dat Danielle er was, ze doet er zo vreemd over?
Ach ze had Lieke en Natasia toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef blomst het volgende:
Amanda haar moeder is niet geweest.
Ze had beter ff kunnen kijken naar het filmpje van de Antilliaanse sloper in de douche.. maar ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:21 schreef Marieke_B het volgende:
Aman heeft 1 filmpje teruggekeken..dat van de Georgische sloper
...........maar ze weet nu wel waarom dat is, volgens haar, ow ze gaat op bed liggen.......'t kind is moe van deze dag denk ik, want ze heeft de hikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef blomst het volgende:
Amanda haar moeder is niet geweest.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:25 schreef STAP01 het volgende:
Amanda heeft de hik! LAAT JE FF BEFFEN DOOR HUUB BITCH!
Dat zou hij graag willen.....nee hij zal het bij Claire moeten houdenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:25 schreef STAP01 het volgende:
Amanda heeft de hik! LAAT JE FF BEFFEN DOOR HUUB BITCH!
Ik denk dat Aman ook wel het nodige te horen heeft gekregen over Brians agressie..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft de hik en de avond duurt nog zo lang, dat gaat goed.
Ooooh, ze gaat even op bed liggen.........moet kunnen na zo'n vermoeiende dag.![]()
Het lijkt Natasja wel, zoveel spullen heeft ze en dat na zo'n kort verblijf in dat hok. In mijn ogen heul veul te lang maar goed. En dan heeft Naad ook haar koffer nog gejat, schande.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef Marieke_B het volgende:
en daar gaat de tweede helft van slenes spullen..ze schijt bagger dat er straks iets mee uitgehaald wordt.
Dat kind doet altijd net of ze stervende is als alleen maar de hik heeft, of nodig naar de wc moet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:28 schreef Lobasca het volgende:
Op bed gaan liggen als je de hik hebt
Behalve als Brian de pijn heeft veroorzaaktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kind doet altijd net of ze stervende is als alleen maar de hik heeft, of nodig naar de wc moet.
Stel je voor dat die ooit eens echt ergens pijn zou krijgen.
Dan kruipt ze diep onder de dekens en zegt de volgende dag dat ze last heeft van een paaldansblessure, how sad.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
Behalve als Brian de pijn heeft veroorzaakt
Dat is één van de dingen die je kunt doen waardooor de hik gaat stoppenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:28 schreef Lobasca het volgende:
Op bed gaan liggen als je de hik hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |