Lees mijn opening in de OP. Het valt me nog mee dat Huub het überhaupt mag noemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:14 schreef mazaru het volgende:
Huub vroeg aan Amanda hoe het met haar moeder was.
B en A vinden dat vals
Huub had geen tijd om streams te kijken die was druk met zijn hoeren. Vervolgens werd hij best op de hoogte gehouden, Joris had voortdurend contact met Sly van Nowlive, die hield alles wel bij.....en briefde gelijk alles per mobile telefoon door.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:10 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
dat mocht volgens mij wel maar hij wou het niet..wel heeft er de hele tijd in het cafe een ' stomme' film gedraaid met Huub's hoogtepunten. Dus daarmee heeft Huub wel een heleboel teruggezien.
Selene is down..ze gaat Amanda en Brian zo missen.
Brian zegt: ' je wilt langer blijven he?
Dat komt waarschijnlijk omdat Huub nog steeds niet weet dat slettie haar slettiemoeder haar dochter niet wil zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn opening in de OP. Het valt me nog mee dat Huub het überhaupt mag noemen.
Het is ook heul niet eerlijk dat Huub en consorten het kindje van god willen gaan plagenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:17 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie aan het schjmoelwerk van Brian, dat 'ie aardig opgefokt is..
Mooooooi, zo zie ik het graag.....nog even para worden en morgen Paraday. Mijn weekend kan niet meer stuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:17 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie aan het schjmoelwerk van Brian, dat 'ie aardig opgefokt is..
Daar zou ze toch een unanieme stemming voor nodig hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:19 schreef Marrije het volgende:
Wat lees ik nou? iets over Selene en langer willen blijven? Alsjeblieft niet zeg. Opzouten. En snel!
pfew..wat een opluchting!quote:
Ik lees deze info voordat ik het hoor...............mijn streams zijn zeker een beetje laatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:21 schreef Marieke_B het volgende:
Aman heeft 1 filmpje teruggekeken..dat van de Georgische sloper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |