Precies, laat dat vieze stinkwijf eens lekker flippen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:26 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil grote keet vannacht,maar Jaap is bang dat Amanda flipt en dat mag niet heeft achter gezegd.Wat zegt Huub,Amanda smeert mij ook steeds alles aan.
Dag mag nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:26 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil grote keet vannacht,maar Jaap is bang dat Amanda flipt en dat mag niet heeft achter gezegd.Wat zegt Huub,Amanda smeert mij ook steeds alles aan.
Is toch belachelijk en Huub maar tergen en tarten.en als dat nog niet genoeg is zetten we er gewoon nog twee domme russen bij.Kotsmisselijk word ik van die partijdigheidquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:29 schreef Desii het volgende:
Er is deze week, al meerdere keren uitgesproken dat ze Amanda moeten ontzien.
Als hun denken dat het uit de hand loopt met Amanda, moet de rest anticiperen op haar in het belang van de show.
Opvallend dat die dan zijn mond niet open durft te trekken tegen Clairequote:
iddquote:
Thanx, ook mazaru, uniekhoorn, desii en dark bedankt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:49 schreef Desii het volgende:
TOP OP BQ....
Jij bedankt voor de mooie OP!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, ook mazaru, uniekhoorn, dessii en dark bedankt.![]()
Blijkbaar. Of misschien moeten ze voortaan van brrrr toestemming krijgen om tot actie over te gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:52 schreef Lobasca het volgende:
Zitten ze nu allemaal te wachten tot dellie wederkeerd?
Yep, je bent een kindje van God of niet hè? Ik hoop dat Eric en Huub de hele tent verbouwen vannacht en Yuri morgen die gore kutschjmoel van Brian.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef mazaru het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ligt het nu in die griezel zijn handen of er al dan niet muziek gedraaid mag worden in de chill?
Als ik huub was, dan trok ik de resterende kabels er uit, en lag die in mijn kast.
Lees je 'm toch niet.quote:
Wat dacht je van die gore vriendin! En die gore teringbroer en dat kutwijf van een cono bo mama!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
Oh oh oh wat heb ik toch een hekel aan die enge brrrrr, dat enge karakter!! dat enge hoofd, die enge glijstem, die enge blik, en nou ook nog die belachelijke vlechtjes
Na de eerste klap met een pannendeksel zal de telefoon wel gaan dat ze naar bed moetenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, je bent een kindje van God of niet hè? Ik hoop dat Eric en Huub de hele tent verbouwen vannacht en Yuri morgen die gore kutschjmoel van Brian.![]()
![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die gore vriendin! En die gore teringbroer en dat kutwijf van een cono bo mama!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef Borga het volgende:
Je bent toch niet goed bij je hoofd als je naar die muziek luistert...Hee Held Huub...stom stink boertje
De 'zweer' zit er goed in daar
Waarschijnlijk zoekt hij zijn ballen, maar die heeft de pisdwerg nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:56 schreef blomst het volgende:
waarom zit Huub zielig in de privekamer/
En laat ze dat russische trailertrash ook maar gelijk meenemenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:58 schreef Carlaa het volgende:
Nou Seurlene in dezelfde auto oprotten!
en die achterbakse zwerverquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
En laat ze dat russische trailertrash ook maar gelijk meenemen
En dat wordt haar dan ook echt in dank afgenomenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil haar gezellige samenzijn niet delen, eerst naar de Chill met haar loverboy.
M.a.w.,alle Brian en Amanda lovers/stokers. Opgeruimd staat netjes.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w.,alle Brian en Amanda lovers/stokers. Opgeruimd staat netjes.![]()
Versla jij even het gesprek in de Chill tussen Amanda en Brian?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:05 schreef schatje het volgende:
Dus d'r moeder is wel geweest?
Nee, ze heeft foto's van haar 'mammie' zitten bekijken. Er kwam wel onverwachts een zus van haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:05 schreef schatje het volgende:
Zaten er nou oren aan die pet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:08 schreef schatje het volgende:
Wat lelijk die kleding.
dat mocht volgens mij wel maar hij wou het niet..wel heeft er de hele tijd in het cafe een ' stomme' film gedraaid met Huub's hoogtepunten. Dus daarmee heeft Huub wel een heleboel teruggezien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
Huub mocht met zijn 8 uur geen streams kijken, die blonde lellebel heeft alle gesprekken van Eric en Huub op haar gemak zitten beluisteren
Leuk, kunnen de kindjes van god er rekening mee houdenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:07 schreef Marieke_B het volgende:
Guess what, Amanda heeft precies gehoord wat de plannen voor vannacht zijn..
nee, Huub wilde het niet.... en hij heeft groot gelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
Huub mocht met zijn 8 uur geen streams kijken, die blonde lellebel heeft alle gesprekken van Eric en Huub op haar gemak zitten beluisteren
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:10 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
dat mocht volgens mij wel maar hij wou het niet..wel heeft er de hele tijd in het cafe een ' stomme' film gedraaid met Huub's hoogtepunten. Dus daarmee heeft Huub wel een heleboel teruggezien.
Selene is down..ze gaat Amanda en Brian zo missen.
Brian zegt: ' je wilt langer blijven he?
Oh, oke, my badquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, Huub wilde het niet.... en hij heeft groot gelijk
genieten van je vrienden en fam. is dan ook veel belangrijker.... alleen lastig als je geen vrienden hebt.
Komop FEBO, even unanieme stemming of Selene langer mag blijven ....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:10 schreef Lobasca het volgende:
Slène jankt!!! Ze wil helemaal niet naar huis. "Ik ga jullie missen"
mama=mama brianquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:05 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet gezien.
Volgens mij is het van Ed Hardy.
err, nee hoor, alleen haar zusjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
Amanda haar moeder en haar zusje zijn wel geweest. Ze zijn met z'n alle uit eten geweest. Mama, Mama, Brain, Lieke, Nadia...amanda is er helemaal vol van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |