de zaak is heropendquote:Op donderdag 10 april 2008 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ach, ik vind het ook belachelijk dat die clubs Unitas willen aanpakken. Als er al iemand fout zit is het die speler. Schors die dan, maar laat de club met rust.
Gisteren moest Heinenoord voor de beker tegen Simonshaven, dramapot die gelukkig wel met 5-1 werd gewonnen (vlak na rust werd het 1-1quote:Speler van ASWH 2 was niemand nog iets van bekend. Zou misschien Hiram Collin kunnen zijn, maar is niet zeker. Als je wat meer weet qua positie hoor ik het graag juk. Andere optie is Wouter van den Berg van 1, maar dat denk ik eigenlijk niet.
En dat is? Harkstede?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:00 schreef VBVFV het volgende:
Na kansloze 1e seizoenshelft in 4D noord. (1punt) inmiddels opgeklommen van de 11e (en laatste plaats) naar de 9e plaats en 8e plaats is zelfs ook nog goed mogelijk (gezien het programma van de concurrent) waarmee zelfs nacompetitie ontlopen zou worden. Dat zou niks minder dan een wonder zijn. Van vrijwel onvermijdelijke degradatieplaats opklimmen naar iig nacompetitie en misschien zelfs ontlopen daarvanhoe een schijnbaar kansloos seizoen misschien toch nog goed kan eindigen
Nee, ze willen het heropenen, maar weten niet of het kan.quote:
KNVB heropent zaak Pretoquote:Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, ze willen het heropenen, maar weten niet of het kan.
quote:Te koop: speeltijd in Drechtstreek 1
Het klinkt als een grap, maar het is pure ernst: voor de financiering van het aan te leggen kunstgrasveld en de bouw van twee nieuwe kleedkamers organiseert de Papendrechtse zaterdag-vierdeklasser Drechtstreek vandaag een veiling waarbij ook speelminuten in het eerste elftal ’gekocht’ kunnen worden.
PAPENDRECHT
Afhankelijk van de fysieke gesteldheid krijgt de hoogste bieder op deze unieke gelegenheid de kans om zich vijftien minuten te manifesteren in de hoofdmacht. Een andere ludiek veilingobject is een vip-arrangement bij een thuiswedstrijd van Drechtstreek (inclusief een diner voor twee en een plaats op de ’eretribune’) en een plek in de bus bij een uitwedstrijd van de blauw-witte ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |