Maas-Jan Bloemendaal gaat naar Bennekom zag ik. Is dat een goede?quote:Op maandag 7 april 2008 08:09 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Mijn VV Lunteren heeft zaterdag met 0-1 gewonnen (van directe degradatieconcurrent Hieren). Hierdoor is het zeer onwaarschijnlijk dat we dit rampseizoen uit de 2e klasse zullen degraderen.
Helaas gaan er een paar basisspelers weg en komen er vooralsnog enkel jeugdspelers bij.
Ja zoiets hij was ook in gesprek met de treffers maar daar zou ie alleen voor de breedte komen, dus maw niet goed genoeg !!quote:
Klopt, die zag ik pas ver na zessen uit het ziekenhuis terug bij het clubhuis komen...quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze hebben geen redacteur op 1C, dus zijn afhankelijk van de info die ze krijgen van mensen die de wedstrijd hebben gezien. Volgens mij is Frank de Bruin trouwens een spits van Nieuw-Lekkerland.
GPC 2 gisteren 2-0 verloren bij ASWH 2. Ging nog een speler met een brancard het veld af zag ik.
Voor de 2e klasse wel ja, ik vraag me af of in hoeverre hij het niveau van de hoofdklasse aankan.quote:Op maandag 7 april 2008 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maas-Jan Bloemendaal gaat naar Bennekom zag ik. Is dat een goede?
Belachelijk dit..deze soap is nog lang niet afgelopen denk ik...quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
Duidelijk verhaal!
In de Preto-soap gaat de KNVB er vanuit dat er twee Preto's zijn en dat Unitas rechtmatig gehandeld heeft. Unitas gaat nu Terneuzen en Margriet aanklagen.
Inderdaad kampioen geworden vandaag.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Rvvh terug in 1e klasse
Vandaag kampioen geworden
Nee de naam werd me wel verteld maar ben hem vergeten.quote:Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, maar zal nooit een speler van het eerste zijn dan. Misschien iemand van ASWH 2. Heb er niks van gehoord. Je weet geen naam denk ik?
Voor SHO - SCF zie het scheidsrechterstopic trouwens.
Tja, zou het zonde vinden als Arnemuiden er daardoor uit vliegt ipv Heerjansdam. Die trekken nu een blikje 1e elftal spelers open om de boel recht te trekken (vorige week ook tegen K. Boys), omdat het in hun 'eigen' groep al een heel seizoen lang een puinhoop is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:24 schreef methodmich het volgende:
Vandaag eerst ASWH 2 - Heerjansdam 2 wezen kijken. Schandalig van ASWH-zijde, 2-7 verlies tegen een H'dam dat nog tegen degradatie vecht. Uiteraard is het logisch dat die mannen counterden na een ruststand van 2-4 en een ASWH 2 dat één op één ging spelen, maar dat was ook dom van de trainer van ASWH 2. Sowieso geen goede mentaliteit van enkele spelers, die dan ook zullen (moeten) vertrekken.
Zal vanavond eens rondvragen nog, wellicht weet iemand het.quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Juk het volgende:
[..]
Nee de naam werd me wel verteld maar ben hem vergeten.
Denk inderdaad dat het een wissel/2de elftal speler is, met een beetje mazzel spelen we eerste klasse dus je zou zeggen dat je dan wel wat versterking kan halen. John Powel speelt er tenslotte ook
de zaak is heropendquote:Op donderdag 10 april 2008 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ach, ik vind het ook belachelijk dat die clubs Unitas willen aanpakken. Als er al iemand fout zit is het die speler. Schors die dan, maar laat de club met rust.
Gisteren moest Heinenoord voor de beker tegen Simonshaven, dramapot die gelukkig wel met 5-1 werd gewonnen (vlak na rust werd het 1-1quote:Speler van ASWH 2 was niemand nog iets van bekend. Zou misschien Hiram Collin kunnen zijn, maar is niet zeker. Als je wat meer weet qua positie hoor ik het graag juk. Andere optie is Wouter van den Berg van 1, maar dat denk ik eigenlijk niet.
En dat is? Harkstede?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:00 schreef VBVFV het volgende:
Na kansloze 1e seizoenshelft in 4D noord. (1punt) inmiddels opgeklommen van de 11e (en laatste plaats) naar de 9e plaats en 8e plaats is zelfs ook nog goed mogelijk (gezien het programma van de concurrent) waarmee zelfs nacompetitie ontlopen zou worden. Dat zou niks minder dan een wonder zijn. Van vrijwel onvermijdelijke degradatieplaats opklimmen naar iig nacompetitie en misschien zelfs ontlopen daarvanhoe een schijnbaar kansloos seizoen misschien toch nog goed kan eindigen
Nee, ze willen het heropenen, maar weten niet of het kan.quote:
KNVB heropent zaak Pretoquote:Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, ze willen het heropenen, maar weten niet of het kan.
quote:Te koop: speeltijd in Drechtstreek 1
Het klinkt als een grap, maar het is pure ernst: voor de financiering van het aan te leggen kunstgrasveld en de bouw van twee nieuwe kleedkamers organiseert de Papendrechtse zaterdag-vierdeklasser Drechtstreek vandaag een veiling waarbij ook speelminuten in het eerste elftal ’gekocht’ kunnen worden.
PAPENDRECHT
Afhankelijk van de fysieke gesteldheid krijgt de hoogste bieder op deze unieke gelegenheid de kans om zich vijftien minuten te manifesteren in de hoofdmacht. Een andere ludiek veilingobject is een vip-arrangement bij een thuiswedstrijd van Drechtstreek (inclusief een diner voor twee en een plaats op de ’eretribune’) en een plek in de bus bij een uitwedstrijd van de blauw-witte ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |