abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57895233
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:09 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Mijn VV Lunteren heeft zaterdag met 0-1 gewonnen (van directe degradatieconcurrent Hieren). Hierdoor is het zeer onwaarschijnlijk dat we dit rampseizoen uit de 2e klasse zullen degraderen.

Helaas gaan er een paar basisspelers weg en komen er vooralsnog enkel jeugdspelers bij.
Maas-Jan Bloemendaal gaat naar Bennekom zag ik. Is dat een goede?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57901076
ADO'20 - Haaglandia 4-0
Ga ik voor het eerst in jaren niet naar een thuiswedstrijd, spelen ze de pannen van het dak! Door schorsingen en ziekte een paar jongens uit het 2e er in en gelijk was er volop strijdlust. Toeval bestaat niet...

Breukelen 2 - ADO'20 2 afgelast! Hoogst irritant, want nou moeten we doordeweeks een keer die kant op...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:49:56 #153
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_57904882
Bas v/d Berk van Nivo-sparta naar Gemert.
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 april 2008 @ 09:52:04 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_57904917
Money money money

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:55:00 #155
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_57909411
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:52 schreef tong80 het volgende:
Money money money

Ja zoiets hij was ook in gesprek met de treffers maar daar zou ie alleen voor de breedte komen, dus maw niet goed genoeg !!
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_57910029
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ze hebben geen redacteur op 1C, dus zijn afhankelijk van de info die ze krijgen van mensen die de wedstrijd hebben gezien. Volgens mij is Frank de Bruin trouwens een spits van Nieuw-Lekkerland.

GPC 2 gisteren 2-0 verloren bij ASWH 2. Ging nog een speler met een brancard het veld af zag ik.
Klopt, die zag ik pas ver na zessen uit het ziekenhuis terug bij het clubhuis komen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_57916703
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maas-Jan Bloemendaal gaat naar Bennekom zag ik. Is dat een goede?
Voor de 2e klasse wel ja, ik vraag me af of in hoeverre hij het niveau van de hoofdklasse aankan.
Hij heeft een goede techniek en is snel op de eerste meters (zeker voor een blanke ) Bij ons speelt hij als één van de drie aanvallers, maar hij kan ook op het middenveld en als linksback uit de voeten. Stijf links, dat wel.
Als ze hem in Bennekom wat teamspirit bijbrengen zodat hij met regelmaat zijn medespelers in het spel betrekt en ze stellen hem niet in de as van het veld op; dan hebben ze er een leuke speler bij, zeker voor de breedte.

Maar al met al: bij Lunteren zullen we een speler als Maas missen.
pi_57937931
Duidelijk verhaal!

In de Preto-soap gaat de KNVB er vanuit dat er twee Preto's zijn en dat Unitas rechtmatig gehandeld heeft. Unitas gaat nu Terneuzen en Margriet aanklagen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 april 2008 @ 16:10:05 #159
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_57959641
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
Duidelijk verhaal!

In de Preto-soap gaat de KNVB er vanuit dat er twee Preto's zijn en dat Unitas rechtmatig gehandeld heeft. Unitas gaat nu Terneuzen en Margriet aanklagen.
Belachelijk dit..deze soap is nog lang niet afgelopen denk ik...
pi_57961023
Ach, ik vind het ook belachelijk dat die clubs Unitas willen aanpakken. Als er al iemand fout zit is het die speler. Schors die dan, maar laat de club met rust.
www.thuisuiteten.nl
pi_57988129
Aardig oefenpotje gisteren tussen ASWH en (piep) Jong Sparta. Weinig echt bekende jongens bij Sparta, paar A-junioren. Haalde alleen Michiel van der Berg, Jeffrey Schenk en Maciej Wilusz er direct uit. Eric Abdul stond volgens mij ook niet op doel. De jongen die nu keepte maakte enkele rare fouten.

Bij rust was het al 2-0 voor ASWH, door goals van Jeroen van Wetten (goed schot) en Stefan van Dam (gekrulde vrije trap). ASWH domineerde voor rust volledig. Tweede helft werd Sparta gaandeweg sterker en zette nog een slotoffensief in, overigens nadat Van Wetten en Van Gool enkele goede kansen op 3-0 lieten liggen. Michiel van der Berg scoorde nog tegen, na goed wegdraaien. Eindstand dus 2-1.

Wel weer aardig dat Danny Blind en Adri van Tiggelen rondhobbelden over het sportpark.

[ Bericht 6% gewijzigd door methodmich op 11-04-2008 20:19:13 ]
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:38:49 #162
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58005324
Rvvh terug in 1e klasse
Vandaag kampioen geworden
pi_58008119
Vandaag eerst ASWH 2 - Heerjansdam 2 wezen kijken. Schandalig van ASWH-zijde, 2-7 verlies tegen een H'dam dat nog tegen degradatie vecht. Uiteraard is het logisch dat die mannen counterden na een ruststand van 2-4 en een ASWH 2 dat één op één ging spelen, maar dat was ook dom van de trainer van ASWH 2. Sowieso geen goede mentaliteit van enkele spelers, die dan ook zullen (moeten) vertrekken.

Daarna VVGZ - GJS in 1C, degradatieduel. Niveau was er ook naar. VVGZ won wel, met 4-0, en dat is belangrijk voor ze. Dennis van der Pol maakte drie goals.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 april 2008 @ 00:41:36 #164
185115 Juk
Misschien
pi_58014242
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Rvvh terug in 1e klasse
Vandaag kampioen geworden
Inderdaad kampioen geworden vandaag.
Gefeliciteerd daarmee.
Heinenoord krijgt nog wel 10 kratten bier van ze vanwege de overwinning op de zwaluwen (die overigens vandaag gelijkspeelden, net als Heinenoord zelf) van 2 weken terug .
Nu hopen dat de laatste wedstrijd van RVVH verloren gaat want dan kan Heinenoord nog de 3de periode pakken. Ze speelden vandaag een verschrikkelijke partij tegen NSVV waarbij de stand 0-0 bleef dus is RVVH ze met een 0-2 overwinning bij Nootdorp voorbij.

Het tweede van Heinenoord revancheerde de 4-0 bekernederlaag van dinsdag tegen SHO nog een beetje door met 0-1 te winnen in Oud-Beijerland. De nr 1. tegen de nr 10, dus een mooie overwinning.
SHO speelde vandaag overigens de volgende ronde van de beker tegen sc Feyenoord waarin met 6-0 werd gewonnen in een wedstrijd met een aantal rode kaarten en een staking van 20 minuten... erg dramatisch gefloten hoorde ik, dus dat is niks nieuws

BTW, Methodmich, ik hoorde geruchten dat er een speler van ASWH naar Heinenoord komt, de naam is me even ontschoten maar misschien weet jij er iets van?
The only thing I fear is my MoM
pi_58022104
Geen idee, maar zal nooit een speler van het eerste zijn dan. Misschien iemand van ASWH 2. Heb er niks van gehoord. Je weet geen naam denk ik?

Voor SHO - SCF zie het scheidsrechterstopic trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_58022519
Op het laatste moment toch maar niet naar DESK - OJC gegaan (er ging niemand mee, en in onze kantine konden we de eredivisie live volgen), en dat was maar goed ook.

Uitslag? Uiteraard..... 0-0!

Dertiende gelijkspel in 22 wedstrijden .
pi_58022587
Ik zat net de uitslagen te verwerken voor een nieuwspost op FOK! sport en zag de uitslag.... Ongelooflijk zeg. Maar goed, wel weer een puntje dichter bij handhaving.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 april 2008 @ 17:41:43 #168
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58023808

de helden
  zondag 13 april 2008 @ 22:23:10 #169
185115 Juk
Misschien
pi_58030969
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, maar zal nooit een speler van het eerste zijn dan. Misschien iemand van ASWH 2. Heb er niks van gehoord. Je weet geen naam denk ik?

Voor SHO - SCF zie het scheidsrechterstopic trouwens.
Nee de naam werd me wel verteld maar ben hem vergeten.
Denk inderdaad dat het een wissel/2de elftal speler is, met een beetje mazzel spelen we eerste klasse dus je zou zeggen dat je dan wel wat versterking kan halen. John Powel speelt er tenslotte ook
pi_58037283
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:24 schreef methodmich het volgende:
Vandaag eerst ASWH 2 - Heerjansdam 2 wezen kijken. Schandalig van ASWH-zijde, 2-7 verlies tegen een H'dam dat nog tegen degradatie vecht. Uiteraard is het logisch dat die mannen counterden na een ruststand van 2-4 en een ASWH 2 dat één op één ging spelen, maar dat was ook dom van de trainer van ASWH 2. Sowieso geen goede mentaliteit van enkele spelers, die dan ook zullen (moeten) vertrekken.
Tja, zou het zonde vinden als Arnemuiden er daardoor uit vliegt ipv Heerjansdam. Die trekken nu een blikje 1e elftal spelers open om de boel recht te trekken (vorige week ook tegen K. Boys), omdat het in hun 'eigen' groep al een heel seizoen lang een puinhoop is.

De Lindt 2 tegen GPC 2, wedstrijd om niks. En het was ook niet best. Eerste helft met een beetje goede wil nog 'redelijk' te noemen, goede kans 1-op-1 met de keeper, twee spitsen geblesseerd uitgevallen en de tweede helft was om te huilen. GPC wint 2-0 en niemand die het echt interesseert... (edit:: al geloof ik dat GPC nog een periode kan pakken? was er ook niet echt aan af te zien )
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  Trouwste user 2022 maandag 14 april 2008 @ 11:11:28 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_58039256
OJC

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 14 april 2008 @ 11:59:48 #172
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_58040291
Ons 2e van Fc Zutphen is afgelopen weekend kampioen geworden en mag het volgend jaar gaan proberen in de hoofdklasse. Leuke prestatie. Komen denk ik bij de 2e elftallen van clubs als Be Quick '28, Berkum, Excelsior '31, HHC, Sparta Nijkerk, WHC en nog een aantal ploegen....
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Trouwste user 2022 maandag 14 april 2008 @ 14:46:06 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_58043296
Klasse. Ons Tweede speelt ook nog om het kampioensschap in de eerste klas.

pi_58046549
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Juk het volgende:

[..]

Nee de naam werd me wel verteld maar ben hem vergeten.
Denk inderdaad dat het een wissel/2de elftal speler is, met een beetje mazzel spelen we eerste klasse dus je zou zeggen dat je dan wel wat versterking kan halen. John Powel speelt er tenslotte ook
Zal vanavond eens rondvragen nog, wellicht weet iemand het.

@Imaginary Friend: Zoveel eerste elftal spelers had Heerjansdam ook weer niet. Mogen sowieso niet meer dan 14 wedstrijden in 1 gespeeld hebben. Van deze ploeg alleen Axel van den Heuvel, Kenny Papa, Mo en Rachid Zenzen die bij 1 opduiken.
www.thuisuiteten.nl
pi_58069990
Speler van ASWH 2 was niemand nog iets van bekend. Zou misschien Hiram Collin kunnen zijn, maar is niet zeker. Als je wat meer weet qua positie hoor ik het graag juk. Andere optie is Wouter van den Berg van 1, maar dat denk ik eigenlijk niet.

Vanavond VVGZ - De Zwerver kijken, leuk inhaalpotje in 1C.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 16 april 2008 @ 10:31:58 #176
209676 knijn1985
pi_58083290
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ach, ik vind het ook belachelijk dat die clubs Unitas willen aanpakken. Als er al iemand fout zit is het die speler. Schors die dan, maar laat de club met rust.
de zaak is heropend
  woensdag 16 april 2008 @ 14:35:35 #177
185115 Juk
Misschien
pi_58088545
quote:
Speler van ASWH 2 was niemand nog iets van bekend. Zou misschien Hiram Collin kunnen zijn, maar is niet zeker. Als je wat meer weet qua positie hoor ik het graag juk. Andere optie is Wouter van den Berg van 1, maar dat denk ik eigenlijk niet.
Gisteren moest Heinenoord voor de beker tegen Simonshaven, dramapot die gelukkig wel met 5-1 werd gewonnen (vlak na rust werd het 1-1 ).
De meneer die het me vertelde was er niet dus heb het hem niet kunnen vragen.

Het enige wat ik wel te horen kreeg is dat ze bezig zijn met een regelmatig gebruikte speler uit de Zaterdag Hoofdklasse A. Daarbij moet ik eerder denken aan 1 van SHO, mede omdat de hoofdsponsor van SHO de voorzitter is van Heinenoord en omdat ze gaan degraderen.
pi_58090167
Na kansloze 1e seizoenshelft in 4D noord. (1punt) inmiddels opgeklommen van de 11e (en laatste plaats) naar de 9e plaats en 8e plaats is zelfs ook nog goed mogelijk (gezien het programma van de concurrent) waarmee zelfs nacompetitie ontlopen zou worden. Dat zou niks minder dan een wonder zijn. Van vrijwel onvermijdelijke degradatieplaats opklimmen naar iig nacompetitie en misschien zelfs ontlopen daarvan hoe een schijnbaar kansloos seizoen misschien toch nog goed kan eindigen
pi_58090680
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:00 schreef VBVFV het volgende:
Na kansloze 1e seizoenshelft in 4D noord. (1punt) inmiddels opgeklommen van de 11e (en laatste plaats) naar de 9e plaats en 8e plaats is zelfs ook nog goed mogelijk (gezien het programma van de concurrent) waarmee zelfs nacompetitie ontlopen zou worden. Dat zou niks minder dan een wonder zijn. Van vrijwel onvermijdelijke degradatieplaats opklimmen naar iig nacompetitie en misschien zelfs ontlopen daarvan hoe een schijnbaar kansloos seizoen misschien toch nog goed kan eindigen
En dat is? Harkstede?
pi_58090786
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:31 schreef knijn1985 het volgende:

[..]

de zaak is heropend
Nee, ze willen het heropenen, maar weten niet of het kan.

@Juk: SHO is logischer dan wellicht inderdaad.

VVGZ - De Zwerver was een bizarre pot. Na 30 seconden ongeveer al de 0-1 voor De Zwerver, vlak voor rust kwam VVGZ terug na een dubieuze strafschop. Tweede helft amper begonnen of het was weer 1-2. Daarna keurde de scheids de 1-3 af en gaf een speler van De Zwerver zijn tweede gele kaart.

Vervolgens ging het los.... Een wisselspeler liep tijdens het warmlopen "per ongeluk" tegen de 70-jarige vlagger Eldert Vroegop van VVGZ aan. Direct alles en iedereen van VVGZ er bovenop. Supporters van beide clubs over de hekken, massaal oproer. Toch ging men uiteindelijk verder. In de slotminuut knalt VVGZ de 2-2 tegen de touwen. Daarna, na de aftrap, een ongelukkige botsing waarbij Jim Mudde van De Zwerver raar op zijn nek valt en zich niet meer kon bewegen. Moest per ambulance weg. Gelukkig schijnt het mee te vallen, volgens de laatste berichten. Al met al een heet avondje Noordpark.
www.thuisuiteten.nl
pi_58091574
Vond het al zolang duren eer de uitslag ons clubhuis had bereikt, dat verklaart een hoop.
In Southern Sun
pi_58102615
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

En dat is? Harkstede?
Helemaal correct!
Harkstede
  donderdag 17 april 2008 @ 09:31:16 #183
209676 knijn1985
pi_58105383
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, ze willen het heropenen, maar weten niet of het kan.

KNVB heropent zaak Preto
donderdag 17 april 2008 | 03:22 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 17 april 2008 | 07:44

Tekstgrootte
TERNEUZEN - De tuchtcommissie van de KNVB gaat het onderzoek naar de voetballer Preto heropenen.

Dat gebeurt op verzoek van de voetbalclub Terneuzen, die de speler van Unitas uit Gorinchem ervan verdenkt onder een valse naam te spelen.

Terneuzen verloor op tweede paasdag een bekerwedstrijd tegen Unitas in Gorinchem na strafschoppen. In de week na die wedstrijd tekende Terneuzen protest aan bij de KNVB in Breda.

De voetballer Preto zou aan het begin van dit seizoen bij Hoek hebben gespeeld onder de naam Ruben Cande Embalo en nu voor Unitas spelen onder de naam Preto Akim dos Santos. Terneuzen zegt voldoende bewijzen te hebben dat het om dezelfde speler gaat. De KNVB zegt dat er nooit een overschrijving is gevraagd voor Preto van Hoek naar Unitas. Aanvankelijk ging de tuchtcommissie, die het protest van Terneuzen heeft behandeld, er vanuit dat het om twee verschillende spelers gaat. Wim Jagt, manager van het districtsbureau in Breda: ,,We hebben nu besloten om het onderzoek te heropenen, omdat er toch weer twijfels zijn gerezen.'' Districtsbestuurder P. Kools verzekerde naar aanleiding van het verzoek van Terneuzen om een nieuw onderzoek: ,,De waarheid moet nu boven water komen.''
pi_58119052
Ach, heropening of niet, de uitslag laat zich de KNVB kennende niet al te moeilijk raden....
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:29:04 #185
209676 knijn1985
pi_58128973
Nieuwe aanwijzingen in zaak-Preto

GOES - Terneuzen mag hoop blijven koesteren op een plaats in het proftoernooi van de KNVB-beker.

De voetbalbond heeft nieuwe aanwijzingen in de zaak van de vermeend ongerechtigde Unitas-speler Preto. De bond is in het bezit van foto's, waaruit zou blijken dat deze Preto dezelfde persoon is als de Preto die het seizoen bij Hoek begon.

Terneuzen speelde tweede paasdag in de kwartfinale van de districtsbeker tegen Unitas. Dat duel werd na de strafschoppenserie verloren. Twee dagen later kreeg de Zeeuws-Vlaamse club het vermoeden dat er bij tegenstander Unitas een ongerechtigde speler had meegedaan. Het gaat om Preto, die eerder dit seizoen al bij Hoek zou hebben gespeeld en daar nog altijd als lid te boek staat.

De club kaartte de kwestie bij de KNVB aan, maar kreeg nul op rekest. De bond stelde na een eerste onderzoek vast dat het om twee verschillende spelers ging: bij Hoek speelde de Portugees Ruben Cande Embalo en bij Unitas de Braziliaan Preto Akin dos Santos. Afgelopen week rezen er echter twijfels en besloot de bond de zaak te heropenen. Inmiddels heeft de bond bij Hoek een kopie van het paspoort van Preto opgevraagd. Bovendien heeft de KNVB diverse foto's gezien, waarbij sprake is van een opvallende gelijkenis tussen de Preto van Hoek en die van Unitas.

De KNVB wil vooralsnog niets kwijt over mogelijke gevolgen. In de reglementen staat wel dat als blijkt dat een club met een ongerechtigde speler een bekerwedstrijd heeft gespeeld, de wedstrijd verloren wordt verklaard. Dat zou betekenen dat Terneuzen alsnog de halve finale van de amateurbeker bereikt en zich daarmee plaatst voor de profversie van het toernooi.

Wim Jagt, manager van de KNVB in Breda, de voetbalbond is min of meer teruggefloten, hebben jullie de zaak niet te licht opgenomen?

"Zo wil ik het niet zeggen, maar we vinden wel dat er opnieuw naar moet worden gekeken. Wij hebben ook weer twijfels gekregen nu we meer foto's hebben gezien."

Stel dat het inderdaad dezelfde Preto is over wie we spreken. Wie riskeert er dan een straf?

"Daar kan ik niet meteen antwoord op geven. De tuchtcommissie moet daarover beslissen. Ik ga er nog altijd van uit dat Unitas rechtmatig heeft gehandeld. Ze krijgen een speler aangeboden, zijn paspoort klopt, hij is vrijgegeven door de Braziliaanse bond en de club krijgt van ons bericht dat hij mag spelen. Wat hebben ze dan verkeerd gedaan?"

De voorzitter heeft wel met Hoek gebeld. En Preto liep voor de wedstrijd tegen Terneuzen met een trainingspak van Hoek. Dus het kan toch niet anders of Preto is van Hoek naar Unitas gegaan zonder overschrijving te vragen?

"Dat zullen de mensen van de tuchtcommissie nu moeten uitzoeken. Ik loop niet vooruit op de zaken."

Voor hetzelfde geld heeft Preto bij Hoek onder een valse naam gespeeld en bij Unitas onder zijn echte naam.

"Daar kan ik ook niets over zeggen, dat zal later moeten blijken."

Heeft de KNVB zich er niet veel te makkelijk vanaf gemaakt met dat onderzoek? Want nu blijkt dat er toch meer aan de hand is.

"Zo makkelijk is het niet om zo'n zaak helemaal uit te spitten. Wij hebben bijvoorbeeld geen opsporingsbevoegdheid. Ik kan niet tegen Preto zeggen: kom maar eens naar het bureau om achter je ware identiteit te komen. Dat mogen wij als KNVB niet."

Maar dat verhaal over die baard dan, dat hij op de ene foto een baard had en op de andere niet.

"Zo heb ik dat natuurlijk niet gezegd. Ik heb aangegeven dat zelfs als ik op die ene foto de baard wegdacht, het nog een ander was. Het waren echt twee verschillende personen."

Kan het zijn dat Terneuzen straks toch nog als winnaar naar de halve finale van de beker gaat?

(Stilte)

Zou het kunnen dat de wedstrijd moet worden overgespeeld?

"Ik weet het niet. Denk ook aan de competitiewedstrijden. Zoals gezegd: ik ga er niet op vooruit lopen."

Het wordt nog een hele klus voor de KNVB om achter de waarheid te komen.

"We zullen ons best doen om de zaak goed af te ronden, reken daar maar op."
pi_58139916
Gek is wel dat Unitas nog niks gehoord heeft. Maar de KNVB gaat hier nooit de vingers aan branden natuurlijk.

Trouwens:
quote:
Te koop: speeltijd in Drechtstreek 1

Het klinkt als een grap, maar het is pure ernst: voor de financiering van het aan te leggen kunstgrasveld en de bouw van twee nieuwe kleedkamers organiseert de Papendrechtse zaterdag-vierdeklasser Drechtstreek vandaag een veiling waarbij ook speelminuten in het eerste elftal ’gekocht’ kunnen worden.
PAPENDRECHT

Afhankelijk van de fysieke gesteldheid krijgt de hoogste bieder op deze unieke gelegenheid de kans om zich vijftien minuten te manifesteren in de hoofdmacht. Een andere ludiek veilingobject is een vip-arrangement bij een thuiswedstrijd van Drechtstreek (inclusief een diner voor twee en een plaats op de ’eretribune’) en een plek in de bus bij een uitwedstrijd van de blauw-witte ploeg.

[ Bericht 82% gewijzigd door methodmich op 18-04-2008 17:43:20 ]
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 april 2008 @ 17:35:00 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_58161495
Ons tweede gewonnen en de nummer 2 gelijk gespeeld. Drie punten voorsprong met nog 1 wedstrijd te spelen. Besissingswedstrijd is al zeker.

zaterdag 19 april 2008 @ 19:29:52 #188
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_58163704
Ons A1 heeft gewonnen van Urk A1 en staan met nog 3 punten voorsprong en 1 wedstrijd te gaan met 1 been in de 2e divisie. Zutphen A1 degradeerde vorig jaar na 2 jaar 2e divisie.
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_58164615
Pfff, zie die uitslagen in 1B.

Hoezo ploegen die het hebben laten lopen?

http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=3645
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 april 2008 @ 20:12:36 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_58164683
Absurde uitslagen. Wel garppig

pi_58164739
Met 3 rode en 8 gele kaarten, tegenover 3 gele kaarten voor tegenstander Klundert, heeft Seolto het nog best goed gedaan door met 2-2 gelijk te spelen. Het schijnt dat de scheids niet zn beste dag had, waarna de frustraties hoog opliepen.
pi_58170795
Rijsoord - GPC Vlissingen 3-2.

Jammer, nog niemand gesproken, volgens VOZ was het een spannende pot. De uitslag tekent wel weer dat GPC gewoon een gedegen middenmoter is...

GPC Vlissingen 2 - Heerjansdam 2 1-2.
Kwartier voor tijd maken de bezoekers 1-1 om in de laatste minuut 1-2 te maken, zonde..
In Southern Sun
  zondag 20 april 2008 @ 13:56:39 #193
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58177041
Mijn clubje kan volgende week kampioen worden, ze hebben het in eigen hand.

Door het punt verlies van WVF staan ze nu 1 punt voor, volgende week thuis tegen Marienberg. Als het lukt mogen we weer tegen deto spelen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 20 april 2008 @ 14:19:03 #194
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_58177634
En weer tegen Fc Zutphen....
Never Stop Exploring!
pi_58182166
OJC weer gelijk 1-1 tegen Geldrop.

Vandaag bij het tweede wezen kijken bij de Madese Boys (1-0) . Mijn broertje ( uit de B1) moest meedoen omdat ze een aantal spelers misten. Maar het verschil met 1 tis toch wel groot.
pi_58182309
Ik zag het net weer ja, OJC 1-1.... Ongelooflijk toch.

Papendrecht doet daar wel goede zaken.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 20 april 2008 @ 17:29:29 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_58182803
OJC

pi_58183026
OJC . Het was weer - net als Geldrop - drama, voor zover ik het gezien heb.
pi_58183117
'mijn' amateurclubje is bezig het kampioenschap uit handen te geven

Sparta Nijkerk dus...

Nog 3 wedstrijden te gaan en nu evenveel punten als Spakenburg, waar er eerst nog een voorsprong van 7 punten oid was
pi_58196592
Elinkwijk - ADO'20 3-0
Niet best, nog 4 punten voorsprong op de nacompetitieplek

Hollandia 2 - ADO'20 2 2-0
Dan maar volgende week kampioen worden...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')