ja maar het lijkt mij logisch dat dit allemaal al verrekend is in het percentage dat wordt weergegeven? Of zit ik er helemaal naast wat dat betreft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:00 schreef Frutsel het volgende:
Aan de animaties kan je ook niets zien, voor elke volledige eenheid staan er immers drie.
Soms zie je d'r twee, terwijl je op 95% van je sterkte zit, zegt dus ook niets.
Enige dat echt bepalend is is het terrein waar je op vecht, en welke eenheid tegen welke (phalanx is bijv extra goed tegen paardjes, Axeman vs Swordsmen etc) en in bepaalde mate de ervaring.
Normaliter wel dacht ik... maar zeker weten doe ik dat niet. Gebeuren soms ook wel dingen waarvan ik denk: WTF! En weg is mijn met vijf promoties opgewaardeerde Archerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:30 schreef Ssswing het volgende:
[..]
ja maar het lijkt mij logisch dat dit allemaal al verrekend is in het percentage dat wordt weergegeven? Of zit ik er helemaal naast wat dat betreft.
Dat klopt, je zit er niet naast.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:30 schreef Ssswing het volgende:
[..]
ja maar het lijkt mij logisch dat dit allemaal al verrekend is in het percentage dat wordt weergegeven? Of zit ik er helemaal naast wat dat betreft.
Jep beide uitbreidingen. Custom game > grote wereld, flink wat civs en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Normaliter wel dacht ik... maar zeker weten doe ik dat niet. Gebeuren soms ook wel dingen waarvan ik denk: WTF! En weg is mijn met vijf promoties opgewaardeerde Archer![]()
Speel je de standaard CIV IV of één van de uitbreidingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ik viel eerst vaak aan met Elephants Swordsmen en Catapults.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef Montov het volgende:
Mijn potjes zien er steeds vaker hetzelfde uit, met 3 aanvalsgolven:
1. Elephants (of Maceman) + Catapults. Daarmee is mijn naaste concurrent altijd vrijwel uitgeschakeld en loop ik qua research uit op iedereen.
2. Grenadiers + Trebuchets. De rest van de AI op mijn continent maak ik kreupel: ze houden soms wat toendra steden.
3. Infantry + Cannon + Carriers + Fighters. Het andere continent roei ik uit.
Ik moet eens een andere strategie proberen. Of eens wat potjes op Monarch spelen...
Die Xbox 360 versie lijkt me ook niks inderdaad. Heb zelf ook voor de DS "gekocht". Die is ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:08 schreef Halcon het volgende:
Maar eens kopen. Klinkt leuker dan de versie van de Xbox 360....
Het is ook niks. Het is leuk voor mensen die nooit Civ hebben gespeeld, maar ik vind het niks. Het gaat veel te snel (spel duurt anderhalf uur ofzo) en het is vrij beperkt allemaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die Xbox 360 versie lijkt me ook niks inderdaad. Heb zelf ook voor de DS "gekocht". Die is ook helemaal niks.
de 360 versie heb ik inmiddels weer op fok verkocht. Waardeloos vond ik hem vergeleken met de PC versiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die Xbox 360 versie lijkt me ook niks inderdaad. Heb zelf ook voor de DS "gekocht". Die is ook helemaal niks.
Dat is het ook. Heb het nu 2 uur gespeeld en al een potje gewonnen (domination victory) en zit al in 1800 in het andere potje. Er is echt geen fluit aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de 360 versie heb ik inmiddels weer op fok verkocht. Waardeloos vond ik hem vergeleken met de PC versie
Ik zag Civ 4 voor 6 euro liggen bij de FRS. Welke uitbreidingen heb jij en hoeveel kosten die?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:21 schreef du_ke het volgende:
Voor een paar cent (10 of 20 euro heb ik betaald geloof ik) heb je een box met het spel en de 2 uitbreidingen. Zeker de moeite waard
In ieder geval Beyond the Sword dan kan je met Nederland spelenquote:Op zondag 1 februari 2009 09:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zag Civ 4 voor 6 euro liggen bij de FRS. Welke uitbreidingen heb jij en hoeveel kosten die?
De Xbox versie kost overigens 30 euro. Ik had dus zeker beter de PC-versie gekocht. Voor 6 euro heb je de CD van Civ 4 en die is zonder uitbreiding al tien keer beter dan de Xbox-versie.
Beyon the Sword is helaas niet leverbaar via Bol.com.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:46 schreef PirE het volgende:
[..]
In ieder geval Beyond the Sword dan kan je met Nederland spelen. Warlords voegt niet echt veel toe (alleen nieuwe leaders)
Gister dus voor een tientje gekocht bij FRS. Al eventjes gespeeld en nu al 10 keer beter dan de Xbox-versie.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:04 schreef Ssswing het volgende:
Ik heb het spel met alle uitbreidingen bij Dixons of de V&D gekocht (zitten bij elkaar in één pand...beetje vaag) voor inderdaad 20 euro. Civilization IV Complete
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |