Waarom.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:11 schreef Manu82 het volgende:
ont nuchteren blijft een Contradictio in terminis
Ik ook, maar die zijn me even ontschotenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom.Omdat "ont" per definitie "niet" zou betekenen?
Dan weet ik er nog wel een paar: ontbijten, onthouden, ontwaken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom.Omdat "ont" per definitie "niet" zou betekenen?
Dan weet ik er nog wel een paar: ontbijten, onthouden, ontwaken.
Weet je wat pas echt een contradictio in terminis is??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:11 schreef Manu82 het volgende:
ont nuchteren blijft een Contradictio in terminis
Oh, dus als je baas zou roepen dat hij je ging ontslaan was je tot nu toe heel blij??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zo had ik er nog niet over nagedacht
Bongquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben al nuchter (drink niet) dus voor mij is het erg simpel
Goedemiddag btw
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dus als je baas zou roepen dat hij je ging ontslaan was je tot nu toe heel blij??
Netjesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij is de fles rosé van gisteravond niet leeg
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:42 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, mama Bong komt vandaag weer langs dus ik moet haar zo ophalen, veel plezier nog vandaag in de SC zou ik zeggen en geniet maar drink met mate![]()
Wel een béétje toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben al nuchter (drink niet) dus voor mij is het erg simpel
altijd beter dan onder de tafel gezopen worden....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een béétje toch?
Tenmniste, laatst was er wat hilariteit omdat jij verklaarde dat je "niet dronk", waarna je vertelde dat je zojuist vier bellen wijn en een Irish Coffee naar binnen had gemikt. Maar dat was "niet echt drinken" of zoiets.
Nou is dat ook niet genoeg voor een kater, toegegeven, al zou Buurvrouw er van op de tafel gaan staan dansen mits er een geheelonthoudende schoonmaker in de house is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |