Ja. De schade betreft een deuk in het rechtervoorscherm, doorlopend via een kras met deuk naar de achterzijde, waar in het achterscherm een zware beschadiging te vinden is in de vorm van een deuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:57 schreef geelkuikentje het volgende:
Iemand enig idee van de schade???
Dat lijkt me zeer plausibel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. De schade betreft een deuk in het rechtervoorscherm, doorlopend via een kras met deuk naar de achterzijde, waar in het achterscherm een zware beschadiging te vinden is in de vorm van een deur.
Mijn inschatting is dat de schade is ontstaan door een vangrail.
De auto reed nog prima na het ongeluk bij 120 km/h. Voelde niks aan m'n stuur en nog even goed de remmen getest en daarna remde de auto ook prima. Trekte niet naar links of naar rechts.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:04 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Kan je wel vertellen dat er mischien meer schade is dan blikschade.
Indien je wiel van de zijkant een klap heeft gehad, zal je dit merken op hogere snelheden, dat je auto niet meer is zoals ie was. Zoja.. dat is je ophanging beschadigd
Maar als ik het zo zie is de kans erg klein daarop.
En over dat claimen. Denk toch dat de schade in de 4-5 duizend euro loopt ( gokje ) dus zou het maar doen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:00 schreef Hyperdude het volgende:
....
NB. Vaak kan je achteraf met je verzekeraar uitzoeken wat het gunstigst is. Dan hoef je je niet druk te maken over de goedkoopste vs. duurste optie. Wel vervelend blijft dat je gewoon een flink bedrag mag dokken...![]()
Heb gister al gebeld met polis direct (wat duurt dat lang zeg iemand aan de lijn krijgen, duurde wel een kwartierquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:19 schreef Hyperdude het volgende:
Kan je verzekering de scghade niet verhalen op de oorzaak van je noodstop?
Denk het niet, maar je weet nooit.
[..]
Uit dit topic: Schade taxatie vrijwel hetzelfde verhaal.
Februari is kennelijk een gevaarlijke maand op de baan.
5 schadevrije jaren inleveren? Zo, netjes danquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:25 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Heb gister al gebeld met polis direct (wat duurt dat lang zeg iemand aan de lijn krijgen, duurde wel een kwartier) en die zeiden dat als je gaat claimen je 5 schadevrije jaren inlevert. Dat ik dan in het nieuwe jaar 400 euro/jaar meer premie ga betalen voor de verzekering.
Ik zit er aan te denken te gaan claimen (eventueel natuurlijk) en per april (dan gaat de nieuwe weer in) ipv all risk naar wa+ te gaan. Of zou dat onverstandig zijn? En wat zou ik dan voor premie betalen? Dit was ik gister vergeten te vragen bij de verzekering.
Iedere auto is in de slip te krijgen...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:29 schreef Curri het volgende:
Misschien een betere wagen dan een peugeot kopen, dan was je niet in slip geraakt!
Ik reed 120 en daarna stond de auto de andere kant op en ik heb helemaal niks! Nou petje af hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:29 schreef Curri het volgende:
Misschien een betere wagen dan een peugeot kopen, dan was je niet in slip geraakt!
Omdat ik niet weet hoe veel de schade is? 5000 euro is gewoon claimenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je deze schade zelf wilt betalen, waarom ben je dan all-risk verzekerd? Ziet er gewoon uit als 5000 euro schade...
Ben je nog niet helemaal wakker, of moet je nog wat verdiepen in autoverzekeringen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je deze schade zelf wilt betalen, waarom ben je dan all-risk verzekerd? Ziet er gewoon uit als 5000 euro schade...
tuurlijk niet lutser,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:30 schreef Dromer het volgende:
Volgende keer een 360 graden slip proberen!
Nee joh! Helemaal niet in de vangrail raken. Alleen maar hendig sjiek slippen!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
tuurlijk niet lutser,
bij 180 graden komt de passagierskant tegen de vangrail.
bij 360 graden ko0mt de bestuurder (jij dus) tegen de vangrail)
Ik heb geen ABS. Het is een Peugeot 206 XT 2.0 hdi uit mei 2001. En dit was het hele verhaalquote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef Sloper het volgende:
Ik zou toch even je remmen laten nakijken...Best vreemd dat je bij hevig remmen, bij een recente auto (met ABS) zomaar in de slip komt. Dat is iets dat zelfs bij een oldtimer niet zal gebeuren.
-of je vertelt ons niet het hele verhaal
-of er is iets ernstig mis met je auto
Mjah.. als je het stuur omgooit en dan vol in de rem gaat en de boel blokkeert, kun je heel goed in een dergelijke spin raken.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:17 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb geen ABS. Het is een Peugeot 206 XT 2.0 hdi uit mei 2001. En dit was het hele verhaalMaar door de opwinding kan ik iets missen natuurlijk. Het is een nogal vreemde ervaring kan ik je vertellen
Nee, zelf gekocht en betaald.quote:
Sherlockquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. De schade betreft een deuk in het rechtervoorscherm, doorlopend via een kras met deuk naar de achterzijde, waar in het achterscherm een zware beschadiging te vinden is in de vorm van een deuk.
Mijn inschatting is dat de schade is ontstaan door een vangrail.
Smilies lezen is nooit je sterkste kant geweest..quote:Op maandag 18 februari 2008 13:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
En dan ga je er nog serieus op in ook.
Van dattem.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
En dan ga je er nog serieus op in ook.
Multi-interpretabel in dit geval.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Smilies lezen is nooit je sterkste kant geweest..
Ja krijg het gewoon vergoed. Schade is nu exact bekend (vind ik overigens erg knap) en getaxeerd op E 2888,13.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kwestie van 2 nieuwe schermen en die kras op de deuren kan je wel weg polijsten. Als je allrisk bent verzekerd krijg je het toch gewoon vergoed?
als je een bedrijf kent die het voor de helft doet steek je de rest lekekr in eigen zak.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
3000 euro???? wat voor bedrijf gaat dat doen in hemelsnaam, nasa?
Wijs jij eens aan waar het 'achterscherm' zit dan..quote:Op maandag 18 februari 2008 13:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kwestie van 2 nieuwe schermen en die kras op de deuren kan je wel weg polijsten. Als je allrisk bent verzekerd krijg je het toch gewoon vergoed?
Ontken het nu maar vol schaamte, ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Smilies lezen is nooit je sterkste kant geweest..
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:17 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Wijs jij eens aan waar het 'achterscherm' zit dan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |