Ken je iemand die het kan fixenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
Hangt er helemaal van af:
Ken je iemand die het kan fixen?
Zo ja, dan ben je voor onder de 1000 euro klaar
Zo nee, dan kan't wel hoger uitvallen:
- Nieuwe bumper (en reken maar dat ze dealer-prijzen hanteren)
- Zijscherm spuiten en uitdeuken...
Inderdaad, maar het gebeurt vaak, paupers die denken dat het wel even handjeklap opgelost kan worden. Nooit aan beginnen. En de andere partij moet het ook gewoon bij de verzekering aanmelden. En hoe jij dat dan afhandelt, dat is gewoon je eigen probleem.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:05 schreef Sinat het volgende:
[..]
Ken je iemand die het kan fixen![]()
Als iemand mij schade rijdt, laat ik het dus echt niet opknappen door een beunhaas (als dat is wat je bedoelt).
Mijn moeder is laatst ook aangereden, grote scheur in de bumper. Stapt die vent uit, zegt hij: "Oh, dat kan je makkelijk oplossen met wat lijm en polyester"In je dromen gast, daar is gewoon een nieuw gespoten bumper opgegaan.
Ja je hebt wel gelijk ja...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:05 schreef Sinat het volgende:
[..]
Ken je iemand die het kan fixen![]()
Als iemand mij schade rijdt, laat ik het dus echt niet opknappen door een beunhaas (als dat is wat je bedoelt).
Mijn moeder is laatst ook aangereden, grote scheur in de bumper. Stapt die vent uit, zegt hij: "Oh, dat kan je makkelijk oplossen met wat lijm en polyester"In je dromen gast, daar is gewoon een nieuw gespoten bumper opgegaan.
Om je niet nóg blauwer aan de verzekering te betalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:51 schreef Geqxon het volgende:
Eigenlijk is het belachelijk he. Betaal je je blauw aan verzekering, mag je alsnog de schade uit eigen zak betalen.
Ligt er natuurlijk aan hoe je het bekijkt. Als garage A zegt, 1200 euro originele verf en onderdelen en garage B zegt 1700 euro originele verf en onderdelen, dan neem ik aan dat garage A het minstens zo goed doet als garage B, waarom zou je dan naar garage B moeten gaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:34 schreef HPI-Racer het volgende:
Nee, gelukkig niet zeg. Dat zou helemaal mooi zijn, dan is veroorzaker er mooi goedkoop van af en heeft de gedupeerde grote kans dat hij met slecht \ lelijk gerepareerde schade komt te ziten.
En daarmee aankloppen bij die man en zeggen alsjeblieft, repareer hier je schade maar mee?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:29 schreef Jimmeh het volgende:
Probeer http://www.onderdelenzoeker.nl/ dan kan je met wat geluk voor een prikkie een sloopbumper en zijscherm in dezeflde kleur vinden.
Nieuwe bumper en zijscherm die in kleur gespoten moeten gaat makkelijk over de 2000 euro.
ik kan toch ook voor hem gaan zoeken naar een garage bij hem uit de buurt ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef Accordtje het volgende:
De eigenaar van de auto beslist gewoon waar ie het laat repareren. Laat het taxeren en de rekening wordt betaald door de verzekering, en die zoekt weer uit met jouw wat je doet.
En ik denk niet dat die man er veel aan gelegen is om meerdere schadebedrijven langs te gaan om uit te zoeken waar het goedkoopst is. Zou ik mijn tijd ook niet aan verdoen iig.
Waarom zou die man dat willen? Vind het vervelend voor je, maar als je schade rijdt kost dat nou eenmaal een hoop geld. Reken er maar gewoon op dat het minimaal ¤1500,- gaat kosten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
ik kan toch ook voor hem gaan zoeken naar een garage bij hem uit de buurt ?
o het is zn eigen auto nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef Accordtje het volgende:
[..]
En daarmee aankloppen bij die man en zeggen alsjeblieft, repareer hier je schade maar mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |