Brrr kan zich nooit inhouden als Yuri iets tegen hem zegt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. vrees dat Brian juist heel "respectvol" gaat doen.
Dat Claire op Huub valt is niet zo heel raar. Hij is de enige die haar nog wat warmte geeft in dat huis. Maar Huub is binnen een week op Claire uitgekeken. Die blijft echt niet monogaam.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:33 schreef Kinga het volgende:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Huub op Claire valt. Andersom ook niet trouwens.
Ik denk dat Brian te laf is om iemand in de ring echt op te naaienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. vrees dat Brian juist heel "respectvol" gaat doen.
Was-ie niet gewoon nerveus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brrr kan zich nooit inhouden als Yuri iets tegen hem zegt.
Hij is zo opgefokt als de pieten over dat gevecht.
Dat zag je al bij dat filmpje, hij zat te ademen als een astmapatient
Dat is waarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Was-ie niet gewoon nerveus?
Ik bedoel: je vriendin mishandelen, of iemand op straat die een kop kleiner is en "verkeerd naar je kijkt", dat is tamelijke risicoloos. Maar zo'n Georgische slager, da's andere koek.
Die was in eerste instantie van mijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:04 schreef Lobasca het volgende:
Te mooi om te laten liggen, van Fleur (VOL):
Volgens Brian, die nooit wil generaliseren, zijn alle homo's cool.
toppiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:56 schreef Leandra het volgende:
En zometeen hier verder: [COS # 3300] Zonder Amanda
Je bedoelt toch niet dat we het niet meer overquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:51 schreef Kinga het volgende:
Serieus. Mensen let it go. Er gaat nooit meer iets gezegd worden over die USB stick hoor, net als de Jensen uitzending, tikken onder de dekens etc. Vervuilt alleen maar de COS.
Zal wel the Royal Rumble zijn en wat kickboxers om Brian op te peppen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:13 schreef Kinga het volgende:
Wat is dit nou weer voor zooitje ongeregeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |