neequote:Op woensdag 20 februari 2008 09:27 schreef D-MIXXX het volgende:
Kan je bij Ikea ook VVV-bon / Irischeques inleveren?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef kalinho het volgende:
Vandaag kwam ik in ons kantoor 3 a4tjes tegen met 1 handgeschreven regel:
"Ik mag niet meer dan 1 potlood bij de ikea meenemen"
120x handuitgeschreven![]()
![]()
Daarnaast stond een plastic tas, vol met potloodjes![]()
![]()
Een moeder kwam thuis met haar kind en uit alle zaken kwamen toen potloodjes tevoorschijn. Dat menneke heeft strafregels moeten schrijven van haar en de potloodjes terugbrengen
toch wel een spannende scharnier hoop ik danquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:58 schreef Adelante het volgende:
tvp is de zweedse term die medewerkers van IKEA als begroeting van elkaar gebruiken
en je wilt een plaatje van een scharnier dat al vier jaar uit de handel is
waarschijnlijk staat de ene wat langer in de showroom en is dus door 100.000 man ingezeten en de ander is een nieuw showmodel en moet dus nog wat ingezeten worden...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:33 schreef gfx het volgende:
Waarom zit er zoveel variatie in het zelfde model zitbanken? Onlangs proefgezeten op een Karlstad in stof en die zat lekker, de leren versie was knalhard. Ook met een Kramfors de ene zat lekker de andere weer niet.
Hoe weet je dat je de lekker zittende bank thuis krijgt?
Je spreekt het uit als tvöp!quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:58 schreef Adelante het volgende:
tvp is de zweedse term die medewerkers van IKEA als begroeting van elkaar gebruiken
Ik heb geen bevoegdheid om met een aanhanger te rijden. Plus, of eigenlijk min trekhaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Denk het bijna wel, maar voor 15 euro heb je een hele dag een boedelbak o.i.d tot je beschikking.
Iedereen mag met een boedelbak rijden. Pas wanneer je een totaal gewicht van meer dan 500 of 700 kilo meeneemt niet meer...quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik heb geen bevoegdheid om met een aanhanger te rijden. Plus, of eigenlijk min trekhaak.
Oke... In Hengelo krijgen we de kleine versies naar verwachting in week 9. De grotere versies pas in week 13 (quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn ze!
Ik twijfel nog een beetje over de maat, maar ik denk dat het de kleintjes worden
Met rijbewijs B mag je gewoon een enkelasser / huif aan je trekhaak hebben hoor. Tot een bepaald gewicht, je mag niet meer gewichte achter je kont hebben dan het gewicht van je auto oid. Zoiets had ik begrepenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik heb geen bevoegdheid om met een aanhanger te rijden. Plus, of eigenlijk min trekhaak.
mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zal morgen even kijken wanneer ze verwacht worden. Om welke maat gaat het?
Het gaat om deze toch:
[ afbeelding ]
Het beslag zijn ringen die je in de plint schuift om zo vervolgens die riingen om de poten heen te klikken...quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:32 schreef nein het volgende:
Ik zit eigenlijk al 3 jaar zonder keukenplint :$ En ik heb t geld er niet voor over om zoiets (schijnbaar simpels) door een installateur te laten doen...
Zou ik de Perfekt Askome plint kunnen gebruiken om mijn (non ikea) keuken eindelijk eens netjes af te werken?
Ik las op de site dat bij de faktum poten het beslag zit om de plint te monteren....maar hoe essentieel is dat?
Ik hoef alleen maar een L vorm keuken te voorzien van een plint, dus weinig bijzonders ofzo..
aha! Vrij simpel dus, en heb je dan een of andere plakstrip onderaan de plint om te voorkomen dat ie wegschuift? Of hoe zit dat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:06 schreef WebForce het volgende:
[..]
Het beslag zijn ringen die je in de plint schuift om zo vervolgens die riingen om de poten heen te klikken...
Een set poten is ¤3,-, een plint volgens mij ¤10,-...
Je klikt de plint vast aan de pootjes waardoor die niet kan verschuivenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:09 schreef nein het volgende:
[..]
aha! Vrij simpel dus, en heb je dan een of andere plakstrip onderaan de plint om te voorkomen dat ie wegschuift? Of hoe zit dat?
Oooow #$@! sorry..quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:42 schreef dromewaris het volgende:
Bartjebart, dat bestek heb je nog tijd gehad om even te kijken?
oh wow, hoe simpel....ik heb natuurlijk al pootjes, dus ik klem ze daar dan gewoon omheen..dan heb ik maar een stel faktum pootjes overquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je klikt de plint vast aan de pootjes waardoor die niet kan verschuiven
Als je de gebroken lat even meeneemt naar de klantenservice (ter vergelijking) dan heb je goeie kans dat ze je kunnen voorzien van een nieuw exemplaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi
maar goed, daar kwam ik hier niet voor....
ik heb al een hele tijd een beddinge maar nu is een van de latjes van de lattenbodem gebroken. Ik moest iets hebben dat naast het bed lag en leunde erop met mijn knie. krak, latje doormidden, ik op mijn platte gezichtje....
De troela op de site kan me niet verder helpen (of ik ben gewoon niet duidelijk genoeg) maar wat ik me dus afvraag, is of ik misschien een los latje (of meer, voor reserve) kan bestellen.
Het ligt namelijk niet echt gemakkelijk zo met mijn billen in een kuil
Ik heb het voor je nagekeken en in Nederland staan ze zelfs niet meer in het systeem. Dus dan moet dit artikel zeker al een jaar uit het assortiment zijn. Ik ben daarom ook bang dat ze die set ook niet meer in andere landen hebben. Sorryquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:42 schreef dromewaris het volgende:
Bartjebart, dat bestek heb je nog tijd gehad om even te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |