De EKTORP hoekbank is volgens mij niet standaard op voorraad (i.t.t. de 2- en 3-zits modellen), hij moet dan besteld worden voor jequote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:30 schreef Anitra het volgende:
Ik wil dolgraag de ektorp hoekbank kopen, alleen is hij nergens op voorraad. Moet ik naar de winkel om hem daar te bestellen of wachten tot hij weer op voorraad is?
Thanks, dan gaan we een ritje ikea maken deze weekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
De EKTORP hoekbank is volgens mij niet standaard op voorraad (i.t.t. de 2- en 3-zits modellen), hij moet dan besteld worden voor je
Die met die katrollen aan het plafond?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef Sleeve het volgende:
Heeft iemand inmiddels dat superhandige wasrek gekocht? Ik ben namelijk heel benieuwd of het ook in de praktijk zo handig is en zou graag een fotootje zien van het systeem zodat ik precies snap hoe het in elkaar zit!
Der zit een magneetstrip op zoals op je bankpas. Die wordt door een kaartlezer op de kassa gehaald.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb net mijn ikea family pas ontvangen. Klopt het dat er geen barcode op de pas zelf zit?? Op de brief zit wel een barcode. Moet ik die er bij houden dan??
Ja, inderdaad, die met die katrollen aan het plafond. Ik ben er echt heel benieuwd naar want het lijkt me echt een handig systeem.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die met die katrollen aan het plafond?
Volgens mij heeft BE die gekocht
Ikea verkoopt rooie kruisjesquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooh
Die nummer 2... zooooooo gaaf
Ja..quote:
Je vergeet de leukste...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:05 schreef Adelante het volgende:
nieuwe knuffels
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
3 pakketten inderdaad en hoe groot tja in een ruime auto moet je t mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef Vork het volgende:
Even een vraag voor de Ikea werknemers of anderen die dit misschien wel weten (dit in tegenstelling tot de klantenservice):
Wat is de pakketgrootte en aantal van een Tromso hoogslaper (2 pseroons, 140x200 cm)? De website geeft aan dat het uit 3 paketten bestaat, maar als je doorklikt op die informatie is het ineens een veel te groot pakket van 65 kg geworden. Dat lijkt me stug dat dat juist is. Dus de vraag is, hoeveel pakketten zijn het wel en hoe groot zijn die?
Die maten die staan aangegeven zijn de maxima, dus het zijn drie paketten waarvan de langste de lengte heeft die vermeld staat en samen wegen die drie dozen 65 kilo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef Vork het volgende:
Even een vraag voor de Ikea werknemers of anderen die dit misschien wel weten (dit in tegenstelling tot de klantenservice):
Wat is de pakketgrootte en aantal van een Tromso hoogslaper (2 pseroons, 140x200 cm)? De website geeft aan dat het uit 3 paketten bestaat, maar als je doorklikt op die informatie is het ineens een veel te groot pakket van 65 kg geworden. Dat lijkt me stug dat dat juist is. Dus de vraag is, hoeveel pakketten zijn het wel en hoe groot zijn die?
Wat mis je dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:52 schreef suuske343 het volgende:
Heb ik gister heeeeeel de keuken gehaald (71 pakketjes) ben ik natuurlijk weer iets vergeten.
Maarja voordat hij helemaal klaar is zal ik vast nog wel eens die kant op moeten.
We werden in Son trouwens heel (gezellig en) goed geholpen.....waarvoor nog mijn![]()
Ow ja ik vroeg laatst in dit topic of ik dat in een berlingo zou krijgen.
We hebben het toch maar met aanhanger (en focus station) gehaald, maar het had wel gepast denk ik, op de plinten en kroonlijsten na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |