Weet ik, maar op vrijdag kunnen veel mensen om wat voor reden dan ook niet naar het voetbalquote:Op zondag 17 februari 2008 01:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Lekker boeiend t gaat om je club niet om je mede supporters..

Preciesquote:Op zondag 17 februari 2008 01:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Weet ik, maar op vrijdag kunnen veel mensen om wat voor reden dan ook niet naar het voetbal

quote:Op zondag 17 februari 2008 02:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er nog ergens een site waar ik de doelpunten van vrijdag wél terug kan bekijken?

Ajax heeft de uitvakken teminste wel vol, bij psv is dat gewoon lachwekkend om te zien hoe weinig supporters de moeite nemen voor hun clubje om naar uitwedstrijden te gaan, ookal is het een half uurtje verderop. En woensdag zat jullie stadion trouwens ook lekker vol....quote:Op zondag 17 februari 2008 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, gisteren zat de ArenA helemaal vol
9 punten

Ajax en feyenoord zijn de enige met bijna altijd een vol uitvak, de rest is gewoon triest in Nederland, behalve Heracles uit bij Twente danquote:Op zondag 17 februari 2008 03:08 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ajax heeft de uitvakken teminste wel vol, bij psv is dat gewoon lachwekkend om te zien hoe weinig supporters de moeite nemen voor hun clubje om naar uitwedstrijden te gaan, ookal is het een half uurtje verderop. En woensdag zat jullie stadion trouwens ook lekker vol....

quote:Op zondag 17 februari 2008 02:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er nog ergens een site waar ik de doelpunten van vrijdag wél terug kan bekijken?

Sommige ploegen hebben nog wel eens een uitschieter, maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Duitsland of Engeland is het idd triest.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax en feyenoord zijn de enige met bijna altijd een vol uitvak, de rest is gewoon triest in Nederland, behalve Heracles uit bij Twente dan

Achja veel zeiken altijd over de combi's enzo, zelf heb ik dat niet, voor de jongere is een combi zowat wel standaard natuurlijk tegenwoordigquote:Op zondag 17 februari 2008 03:12 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Sommige ploegen hebben nog wel eens een uitschieter, maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Duitsland of Engeland is het idd triest.

Vandaag was een boycot tegen de auto combi. Woensdag was een boycot tegen de dure kaarten voor de UEFA Cup wedstrijd.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:08 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ajax heeft de uitvakken teminste wel vol, bij psv is dat gewoon lachwekkend om te zien hoe weinig supporters de moeite nemen voor hun clubje om naar uitwedstrijden te gaan, ookal is het een half uurtje verderop. En woensdag zat jullie stadion trouwens ook lekker vol....

Dit heeft elke club, ik ken genoeg jongens die voor Ajax eerst naar Amsterdam komen vanuit Limburg om met de combi mee te gaan. Ik denk dat er een verschil is tussen de instellingen bij beide groepen, bij ons is voor velen Ajax een doel in het leven opzich, en veel Psv´ers zijn helemaal gek van hun club maar meer ook niet. Maar weer back 2 Ajax bittequote:Op zondag 17 februari 2008 03:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaag was een boycot tegen de auto combi. Woensdag was een boycot tegen de dure kaarten voor de UEFA Cup wedstrijd.
En ja, helaas reizen er weinig PSV supporters naar uitwedstrijden. Ik zou wel willen, maar heb er op dit moment ff geen geld voor. Daarnaast is het voor mij helemaal irritant omdat ik eerst elke keer anderhalf uur naar Eindhoven moet rijden.
Mocht ik ooit dichter bij of in Eindhoven gaan wonen, zal ik zeker elke keer heen gaan.
Ik denk dat de verplichte combi's (voor alle clubs) veel supporters doet beslissen niet heen te gaan. In Duitsland en Engeland kennen ze geen combi's. Dat scheelt echt een hoop.

Inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niets gaat boven AFC AJAX.

Wie is het lekquote:" Ik houd me er verder niet mee bezig. Maar ik kijk er niet van op dat dit gebeurt. Bij Ajax lekt toch altijd alles uit", aldus Huntelaar.

Kijktipquote:Op zondag 17 februari 2008 11:38 schreef JohnnyH het volgende:
Joepie, een zondag zonder Ajax-voetbal

Kutdag. Vanavond trouwens Coronel bij Studio Voetbal, maar dat zal wel al bekend zijn.

quote:Op zondag 17 februari 2008 11:41 schreef El-Salvador het volgende:
Persconferentie wordt vanmiddag live op AT5 uitgezonden.
quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |