abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56777014
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:18 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Langzaam maar zeker komt het wel goed. Nu alleen nog goede vervangers aanstellen.
Ze moeten gelijk die kut aankopen ook dumpen
Nu ze toch bezig gaan met de grote schoonmaak
MOKUM XXX RATED
pi_56777043
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Ze moeten gelijk die kut aankopen ook dumpen
Nu ze toch bezig gaan met de grote schoonmaak
Van Basten B.V. regelt dat voor u!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:30:12 #183
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56777300
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef dronkeykong het volgende:
Ik mis ergens het bericht dat Jaake ook op moet stappen

Zal eindelijk Ajax zijn gezicht terug krijgen?
Nee, jullie willen alleen kampioen worden, niet je 'gezicht' terug.
pi_56777608
Het is een aardige zooi aan het worden, ik vraag me ook af wie telkens die stukken van dat commisie rapport aan het uitlekken is.
quote:
Written by Jacques Happe

Saturday, 16 February 2008
Zondagmiddag komt de ledenraad van AFC Ajax met spoed bijeen om door het bestuur bijgepraat te worden over het Rapport Coronel. Zaterdagmiddag werd Martin van Geel om 17.00 uur ingelicht. Naar verwachting zal de Raad van Commissarissen ook hem verzoeken ontslag te nemen, net zoals zij dat bij algemeen directeur Maarten Fontein deed. Oud-directeur Arie van Eijden wordt veelvuldig genoemd als interim-directeur.

Maarten Fontijn, Martin van Geel en voorzitter John Jaakke (foto: Tamara Baart)

“Laat ik daar nou niks over zeggen”, is het eerste wat Arie van Eijden oud-directeur deze zaterdagavond wil loslaten tegenover highlow.nl. “Daarvoor moet je bij Ajax zijn.” De vraag is simpel: Ajax heeft op korte termijn een directeur nodig die het reilen en zeilen binnen de club kent, bij wie kom je dan uit? Bij Arie van Eijden, de man die in december 2005 opstapte als directeur. Hij lacht. “Luister nou, ik heb geen enkel contact met die mensen binnen Ajax.” Maar u kunt wel zó binnen de club aan de slag. “Dat weet ik niet. Dat wordt door de beleidsbepalers bepaald. Ik geef daar toch geen antwoord op en dat mag je ook niet van mij verwachten. Ik bedoel, ik ben weg bij Ajax en de huidige beleidsbepalers hebben mij nog nooit één ding gevraagd. Maarten Fontein wel overigens, ‘ik mag het eigenlijk niet van John vragen’, dus dan weet je hoe de situatie is. Maar ja, het zou misschien – los van het feit dat ik het ook zou willen – best mogelijk zijn. Ze hadden mijn kennis de laatste jaren ook mogen gebruiken; zelfs misbruiken.” Ereleden, ledenraadsleden en gewone leden laten de naam van Arie van Eijden veelvuldig klinken, zo is gebleken na een belrondje zaterdag.

John Jaakke en Arie van Eijden bij de presentatie van de nieuwe technisch directeur Martin van Geel
(foto: Tamara Baart)

Naast Maarten Fontein die niet alleen zakelijk werd afgerekend door de Commissie Coronel, maar ook persoonlijk op zijn manier van leiding geven, is ook Martin van Geel door de Raad van Commissarissen geïnformeerd over zijn functioneren. Zaterdagmiddag om 17.00 uur diende de technisch directeur bij de commissarissen aan te schuiven voor een pittig gesprek. Overigens ligt het in de lijn der verwachtingen, dat bij een onslag van Martin van Geel ook het bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs zijn ontslag zal indienen. Dit zou al voor de tweede keer zijn. Bij het vertrek van Jan Wouters stapte Henrichs in 2000 ook toen uit het bestuur van Ajax, omdat hij zich verantwoordelijk voelde voor het niet-functioneren van de trainer.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:10:27 #185
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_56778407
De pleuris is weer eens ouderwets uitgebroken.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_56778430
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:10 schreef Roflbroek het volgende:
Eigenlijk voor het eerst onder dit bestuur.
pi_56778533
Lucky boeren voor de 500e keer.
pi_56778736
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:14 schreef Jasza het volgende:
Lucky boeren voor de 500e keer.
Ik zei het net nog tegen iemand, toen het nog 0-0 stond: "Ze maken 5 minuten voor tijd een doelpunt, en anders krijgen ze wel een penalty mee" En jahoor
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:22:38 #189
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_56778822
Jonge jonge jonge.. Hele weekend naar de klote.. Op deze manier kampioen worden..
Playstation 3 - This is Living!
pi_56778894
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:30 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Nee, jullie willen alleen kampioen worden, niet je 'gezicht' terug.
Dat hangt met elkaar samen. Een goed georganiseerd Ajax kan ook kampioen worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56779040
PSV
Zal je zien dat wij wel van willem2 verliezen
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:33:09 #192
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56779170
Ik had Van Eijden ook wel verwacht als vervanger.
pi_56779282
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:10 schreef Roflbroek het volgende:
Kan beter nu gebeuren.
MOKUM XXX RATED
pi_56779287
Lucky Lampjes
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56779328
Lucky boertjes
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:39:22 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56779346
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:29 schreef Sony_Nintendo het volgende:
PSV
Zal je zien dat wij wel van willem2 verliezen
Thuis van Willem II? Da's een Spartaatje hoor, dat wordt weer gewoon ouderwets 6-0.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56779510
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:37 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Kan beter nu gebeuren.
Idd, die hele beerput moet maar in een keer opengetrokken worden.
pi_56779690
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd, die hele beerput moet maar in een keer opengetrokken worden.
Precies en het kampioenschap kun je nou wel vergeten. Dus nu puinruimen en volgend seizoen met een schone lei beginnen.
MOKUM XXX RATED
pi_56779800
Het ligt aan PSV....

De anderen laten PSV winnen..

BLA BLA
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_56779818
Kut boeren.. zo wordt je dus kampioen..
pi_56779833
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:56 schreef BOYS1985 het volgende:
Het ligt aan PSV....

De anderen laten PSV winnen..

BLA BLA
Aan welke shit zit jij?
pi_56779847
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Aan welke shit zit jij?
Laat gwn lullen die gast, hijs niet helemaal tof
AFCA!
pi_56779876
Angelo lijpo.
pi_56779963
Iedereen weg?
quote:
'Intern uitgekotste Fontein weigert op te stappen, Van Geel vertrekt wel'
Maarten Fontein heeft niets gepresteerd, wordt uitgekotst door het Ajax personeel en is verzocht te vertrekken. Vooralsnog weigert de opperbint de handdoek in de ring te gooien, maar de druk op de salondirecteur is zo enorm opgevoerd dat het een kwestie van tijd lijkt voor hij alsnog het veld ruimt. Fontein kokketeert met financiele deals waar hij part noch deel aan heeft gehad. Zo heeft Jeroen Slop Aegon als hoofdsponsor binnengehaald maar alle credits gingen volledig onterecht naar Fontein. Fontein blijkt een man die het allemaal prachtig vindt om AD van Ajax te zijn maar tegelijkertijd geen enkele positieve bijdrage aan het beleid van Ajax heeft gedaan. Maar onze eigenheimer lijkt nog even te willen blijven zitten.

Martin van Geel lijkt wel op te stappen. Zijn functioneren wordt hevig bekritiseerd in het onderzoeksrapport. De geruchten gaan dat hij hieraan wel de juiste conclusies verbindt en dus zijn koffer al heeft gepakt. Volgens de betrokkenen is Van Geel integer, eerlijk en bijzonder aardig maar is hij te soft en heeft hij zich laten ringeloren door Ten Cate in een aantal transferzaken, waaronder die van Colin en Urzaiz. In een gesprek eerder vanmiddag is Van Geel op deze tekortkomingen gewezen, hij zou hierop hebben besloten zijn functie per direct neer te leggen.

Mocht Fontein toch opstappen, dan is de kans levensgroot dat Jaakke ook vertrekt. Jaakke heeft Fontein bijna eigenhandig binnengehaald. Diens vertrek zal ook voor Jaakke de nodige consequenties hebben.

De grote schoonmaak lijkt te zijn ingezet. De kans is heel groot dat er na het weekend drie vacatures op www.ajax.nl zullen staan. Morgen om 16.30 uur weten we meer....

Geplaatst door WijsNeus om 21:31 | Permanente link
pi_56780070
Kan iedereen op deze vacature reageren
MOKUM XXX RATED
pi_56780314
WijsNeus .
pi_56780580
Zoals te vaak won PSV weer dankzij een cadeautje van Dikkie Jol, die corrupte drol.
Sportieve inbreng
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:26:00 #208
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56780590
En dan komt van Basten volgend jaar om een mooi fundament te gaan leggen voor de toekomst.
pi_56780593
Fijn ook dat Ajax ons tot morgen half 5 in het duister laat met allemaal geruchten.

goede aanpak mensen!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56780678
Die vieze strontboeren worden weer op een goedkope manier kampioen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')